AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #21 Del Skrevet 21. juni 2015 Syns dere ikke det er ubehagelig med oppmerksomheten? Gutter og menn som glaner, drar på stranda bare for å få sett litt pupp osv? For ikke å snakke om at folk tar bilder? Jeg spyr av sånt og kler heller på meg. Anonymous poster hash: c169e...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffelattn Skrevet 21. juni 2015 #22 Del Skrevet 21. juni 2015 Før solte vi oss alle toppløs men nå får man kjeft bare man soler seg toppløs hjemme hos seg selv på sin egen veranda! Hvorfor er det blitt så tabu å sole seg toppløs? Mannfolk får jo sole overkroppen. Irriterende med skille hele tiden.http://www.tv2.no/a/3834497 Jeg syntes det var vulgært før og synes det er vulgært nå. Hvorfor kan dere ikke bare ta på dere en bikinitopp?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 21. juni 2015 #23 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Ja, jeg synes det er en skremmende utvikling. Alt som har med nakenhet å gjøre skal seksualiseres. Da vi vokste opp var det heller uvanlig å ha bikinitopp på. Nå kan man ikke sole seg toppløs i sin egen hage uten oppstyr. Kropp er naturlig, det å amme er naturlig. Det er en pupp, samme som en brystvorte på menn. Solte meg i sted på verandaen min, den har gelender og man kan da virkelig ikke se meg fra veien. Men ei ny nabokjerring har flyttet inn på andre siden av veien. Og hun hadde visstnok sett meg fra andre etasjen på huset sitt, kunne se ned mot verandaen min. Var ikke akseptabel å sole seg toppløs nei. Det var skandaløst ! Har gjort det i flere år, og nå må jeg altså slutte pga nynaboen. Jeg synes det er alt for mye hysteri pga en pupp!! Får bli mer solarium da for et hvitt skille er ikke så pent. Fortsett å sol deg toppløs, din nabo har ingenting hun skulle ha sagt om den saken. Endret 21. juni 2015 av Charmander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 22. juni 2015 #24 Del Skrevet 22. juni 2015 Fortsett å sol deg toppløs, din nabo har ingenting hun skulle ha sagt om den saken. Jeg gjorde det i går, men hun er på ferie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulveedderkopp Skrevet 22. juni 2015 #25 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg syntes det var vulgært før og synes det er vulgært nå. Hvorfor kan dere ikke bare ta på dere en bikinitopp?! Hvorfor er det vulgært? Synd med folk som er så sexfikserte... Ødelegger for alle andre. Jeg har sett mange menn med bryster, ofte hårete. Det er mer logisk at de burde dekke seg til. Om argumentet er at pupper er seksuelle så bør man likesågodt gå i niquab. Det vil alltid være noen som synnes alle deler av en kvinnekropp er seksuelt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #26 Del Skrevet 22. juni 2015 Syns dere ikke det er ubehagelig med oppmerksomheten? Gutter og menn som glaner, drar på stranda bare for å få sett litt pupp osv? For ikke å snakke om at folk tar bilder? Jeg spyr av sånt og kler heller på meg. Anonymous poster hash: c169e...954 herregud Anonymous poster hash: 4f712...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #27 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg synes det er ekkelt å gå naken selv. Er mest fornøyd med puppene mine når de er pakket inn. Er IKKE sånn som har sex i mørke eller med bh altså. Jeg hadde ikke gått naken selv om jeg hadde store struttende. Jeg liker ikke å se andres pupper heller, synes det er ekkelt og er glad for at folk kler på seg. Anonymous poster hash: 79c8a...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #28 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg synes det er ekkelt å gå naken selv. Er mest fornøyd med puppene mine når de er pakket inn. Er IKKE sånn som har sex i mørke eller med bh altså. Jeg hadde ikke gått naken selv om jeg hadde store struttende. Jeg liker ikke å se andres pupper heller, synes det er ekkelt og er glad for at folk kler på seg. Anonymous poster hash: 79c8a...292 Selvfølgelig bør alle kvinner få gå kledt slik de selv finner det komfortabelt, med eller uten tildekking. Problemet er imidlertid mannsgriser som glaner og som får seksuelle fantasier av å se en kvinne med bar overkropp. Dette ødelegger så mye for kvinner flest, at svært få lenger vil/tør gå utildekket. Årsaken til at kvinnene må dekke seg til, er således menns kvinnetrakasserende adferd, noe som er et grunnleggende problem i hele den vestlige sivilisasjon. Kvinnekampen har fortsatt mange slag som må utkjempes! Anonymous poster hash: 6a699...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #29 Del Skrevet 22. juni 2015 Hvorfor kan dere ikke bare bruke det vanlige ordet "sammenheng" istedet for det akademiske ordet "korrelasjon"? *irritert* Anonymous poster hash: 06d77...417 Måtte du slå det opp i ordboka eller? Derfor du er irritert? Anonymous poster hash: 376d3...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 22. juni 2015 #30 Del Skrevet 22. juni 2015 Er det lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #31 Del Skrevet 22. juni 2015 Det er ikke bare på stranda nakenhet er mindre godtatt. Også nakenhet i familien er det blitt mindre av. Det er ikke rart at mange unge ikke vil skifte i felles garderober mer. De er jo ikke vant til hverken egen eller andres nakenhet. Jeg tror om det var mer akseptert med slik aseksuell nakenhet ville og kroppsfokuseringen vært mindre. Anonymous poster hash: 79c4f...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå