Sarabi Skrevet 8. september 2004 #21 Del Skrevet 8. september 2004 Ingen hunder skal ha det vondt!! Var faktisk på siden din tidligere i dag, kom fra jackrussel.no. Ønsker meg en Jack Russel, men vi vurderer å adoptere en hund å da er det litt vanskelig å besteme seg for en bestemt rase, da må en nesten ta den rasen de har hvis de har noen som passer for oss da. Så artig at du fant linken der :D Jack Russell er en hærlig rase, som jeg anbefaler på det sterkeste. Men du må ha MYE tålmodighet og god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 8. september 2004 #22 Del Skrevet 8. september 2004 Tålmodighet har jeg nok av, tid er det dårlig med akurat nå må nok vente 1-2år til. Må vel få flytta ut hjemme i fra også, pappa er ikke noe særlig begeistra. Så leser flittig om hunde hold og Jack Russel, er ikke helt sundt for meg å se bilder da så er nok ikke siste gangen jeg er innom siden din. ønsker meg en strihåret liten luring Men nå må jeg ut å lete etter katten min som ikke kom hjem i går høyst sansynligvis så er det bare en liten langtur men liker det ikke når de tar seg slike turer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå