AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #21 Skrevet 19. juni 2015 Problemet er at det er alt for lett å bo ulovlig i London. Hadde brittene fjernet "markedet" hadde heller ingen dratt. Anonymous poster hash: e0a8a...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #22 Skrevet 20. juni 2015 Uten at man gir dem evnen til å hjelpe seg selv så vil dette vedvare i all evighet. Anonymous poster hash: 66cb1...a0f Hvordan tenker du ''å gi dem evnen''? Hvordan gis en evne? Anonymous poster hash: 8e6f5...120
Minimia Skrevet 20. juni 2015 #23 Skrevet 20. juni 2015 Hvordan tenker du ''å gi dem evnen''? Hvordan gis en evne? Anonymous poster hash: 8e6f5...120 Jeg tenker at vi kan bidra med å tilby utdanning. Men evnen har de nok fra før. Med utdanning får de brukt flere av sine evner. 1
jabx Skrevet 22. juni 2015 #24 Skrevet 22. juni 2015 Her kommer igjen ulikhetene i menneskesynet frem. Visst pokker er det vårt ansvar å hjelpe om noen lider! La oss se hva menneskesynet ditt egentlig er: Hvor mange er du villig til å la bo hjemme hos deg? Eventuelt, ville du foretrukket å hjelpe noen få i din egen bolig, eller hjelpe utrolig mange flere der de kommer fra for samme (eller mindre) sum penger? Altså: Vil du hjelpe noen få eller mange? Og er du egentlig villig til å hjelpe noen få når alt kommer til alt?
jabx Skrevet 22. juni 2015 #25 Skrevet 22. juni 2015 Ja du kan huse og fø et par stykker da. Enkelt og greit. Det ble stille fra Pysa da, gitt...
Pysa Skrevet 22. juni 2015 #26 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har faktisk huset en flyktning i nesten ett år. Samtidig som jeg ga penger til å hjelpe i andre land.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå