Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forventer du ingenting av kjæresten din du da Moose? Fornøyd med en forlovelsesring til 140 kr?

Anonymous poster hash: c9bf7...a4e

Jonjanei - er ikke så opptatt av å forvente/forlange. Mht til gaver, hender det jeg sender over noen ønsker - men vi er begge enige av at de dyra tinga kjøper man sjøl. Vi er mer opptatt av tanken bak og rundt gaven - ikke kroneverdien.

Muligens dette har med alder å gjøre - vi er begge i midten av førtiåra - og har det meste vi trenger og ønsker oss.

Og ettersom frieriet foregikk ganske så spontant på bar - kledelig salongberuset begge to - fikk jeg ikke ring.

Ikke etterpå heller. Kunne ikke brydd meg mindre.

Jeg fikk mannen jeg ville ha!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er student og gir gaver til kjæresten min for mellom 500 og 700 kr. Synes egentlig 500 er nok men noen ganger blir det mer. Jeg har aldri sjekket hva han gir for.

Skrevet

"Forvente såpass, forlange, godt vant, får lov å kjøpe, bruke såpass, sjekket prisen, bare 850 osv."

Fy faen, her var det veldig mye usjarmerende og kravstore ord og uttrykk!

Hva skjedde med "glad for, overrasket, fornøyd med, takknemlig osv" ???

Jeg synes dere fremstiller dere selv som noen bortskjemte drittunger.

Enig! Sjokka, og håper det er tøys! Æsj! Jeg ville blitt kjempe glad for en gave, og spesielt hvis det lå en tanke bak. Ikke hva den koster! 

• Liker 4
Skrevet

Enig! Sjokka, og håper det er tøys! Æsj! Jeg ville blitt kjempe glad for en gave, og spesielt hvis det lå en tanke bak. Ikke hva den koster! 

Enig!

Gjest Canario
Skrevet

Synes det er litt vel patetisk å sjekke opp prisen på en bursdagsgave på priajakt.. Det hadde aldri falt meg inn å gjøre noe sånt noe, er virkelig prisen på en gave så forbanna viktig at du sjekker det?

Gjest Vireo
Skrevet

Varierer. Alt fra 800-4000 tenker jeg. Forventer ingen dyr gave, men han kjøper det han vil.

Skrevet

Prøver å finne på noe som hun vil sette pris på, enkelt og greit.

Skrevet

Vi har ingen avtaler om pris. Jeg blir glad når jeg får noe jeg har ønsket meg, eller noe han har tenkt at jeg trengte eller ville bli glad for. Jeg ville blitt glad for en kul t-skjorte til 850 kroner og skuffet over et halskjede til 10.000 ettersom han vet (eller burde vite etter 12 år...) at jeg hater halskjeder. Jeg har fått gaver fra 500-8000 kroner og har blitt glad hver gang fordi han har kjøpt noe med omtanke.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det ikke er et rundt tall, så syns jeg ikke du skal reagere på det. Dessuten er det passe sært å sjekke hvor mye gaven hans kostet. Hvis det er så farlig for deg å "bare" få gaver til 850 kr, så får du kjøpe noe "billig drit" til samme pris til han da vel

AnonymBruker
Skrevet

Shit, antar det ikke er særlig morsomt å kjøpe gave til noen av dere. Er det ikke dyrt nok, er det ikke bra nok? For en ekkel holdning. Håper dere får grus i neste presang 😊

Anonymous poster hash: 11854...e36

Skrevet

Hvah?! Snart to sider og ikke et eneste "dump ham"? :fnise:

Hvordan reagerte du på gaven før du sjekket prisen, ts?

Skrevet

Kjæresten og jeg har vel egentlig sagt maks 700kr, men begge pleier å gå litt over  :fnise: Men det er jo uansett ikke prisen som betyr noe, det er tanken rundt og bak.

Skrevet

Vi har ikke hatt bursdag i dette forholdet, men siden han har bursdag først, er det vel jeg som avgjør hva vi skal bruke siden jeg er først ut.

Tenker å bruke ca. 1000 kroner. Kanskje det blir litt mer. Når vi har vært sammen litt lengre kan det hende jeg kjøper en kjærestereise eller noe, så da blir det nok litt dyrere.

:)

Tenker at 850 er helt greit, men om man er vant til noe annet kan jeg skjønne du reagerer. Kanskje han er vant med å gi/få ting i den prisen?

Skrevet

Hvah?! Snart to sider og ikke et eneste "dump ham"? :fnise:

Hvordan reagerte du på gaven før du sjekket prisen, ts?

Ikke langt unna :P Jeg føler at mange insinuerer at TS er en dårlig person og at han bør dumpe henne/at hun bør dumpe han for hans eget beste.

Folk er så spydig, altså :P

Skrevet

Herlighet, drit nå i prisen! Er vel tanken bak gaven som teller mest? Jeg syns forøvrig ikke 850 er for lite uansett. Hadde syns det hadde vært ubehagelig å få dyre gaver hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at 850 er helt greit, men om man er vant til noe annet kan jeg skjønne du reagerer. 

Takk. Jeg er vant til flere tusen. Det må være lov å reagere. 

Skrevet

Takk. Jeg er vant til flere tusen. Det må være lov å reagere. 

Det er forskjellig hva folk ser på som vanlig. Typen din synes tydeligvis 850,- er vanlig, ellers hadde han åpenbart kjøpt dyrere gave.

Jeg tviler sterkt på at han kjøper "billig" gave til deg for å vise hvor lite glad han er i deg.

Skrevet

Hjelpe meg.

Jeg synes det er mye viktigere at gaven er personlig enn at den er dyr. Og jeg hadde ikke orket å være kjæreste med noen som googlet prisen på gaven jeg hadde kjøpt for å sjekke om jeg hadde brukt "nok" penger. Skjerp deg.

Skrevet

Herlighet er dere ikke voksne mennesker? Synes det er så usjarmerende med voksne mennesker som er så opptatt av gaver. Og at du sjekker prisen??? Vil heller ha en liten gjennomtenkt gave og koselige ord i et kort enn dyre gaver til flere tusen. Hvis du ønsker deg noe dyrt, hvorfor ikke kjøpe det selv?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mellom 100 og 800 er normalt for oss. Vi er heldigvis enige om at vi heller vil ha noe lite og personlig som det er lagt litt innsats i enn noe dyrt og upersonlig, slikt kjøper vi heller til oss selv :)

Anonymous poster hash: 9130d...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...