Gjest sex Skrevet 3. september 2004 #1 Del Skrevet 3. september 2004 Har rusla litt rundt i byen (Oslo) i sommer og er sjokkert over alle horene som står rundt omkring - veldig mange jentunger. Kan forstå at nød kan få folk til å selg kroppen sin - mange av de i Skippergata er jo jenter fra østblokk-landene og afrika som ikke har så mange muligheter. MEN, hva med luksushorer (de som ikke blir drevet på gata av nød)? Hvilke tanker har de rundt sex i utgangspunktet og hvilke forhold får de til sex og kropp senere? Er det mulig å gå over fra å prostituere seg til å få et vanlig liv senere? Og, hvem vi ha et forhold til noen som har prostituert seg? Bare en del jeg har gått å tenkt på i det siste. Og hvis jeg skal slenge på flere spørsmål med det samme: Hvordan kan menn benytte seg av de småjentene på gata? Hvordan greier de å la være å se den tragiske sjebnen som sannsynligvis ligger bak og finne noe glede i knullet? (da kan jeg mer forstå at de bruker luksushorer dvs de som ikke trekker på gata, men bruker kontaktannonser og annet). Skjønner ikke det her jeg - skulle likt å visst mer om hva som ligger bak det kjøpte knullet - både for den som selger og kjøper :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2004 #2 Del Skrevet 3. september 2004 Kan ikke hjelpe deg så mye akkurat. Har aldri prøvd å selge sex, så jeg aner ikke hvordan det er å gå tilbake til et normalt liv etterpå. Har heller aldri kjøpt sex eller snakket med folk som kjøper sex. Men en bekjent av meg pleide å vurdere å bli hore. Ikke for pengens skyld, selv om de nok hadde kommet godt med da hun gikk på sosialen. Men fordi hun likte tanken på at menn var villig til å betale for å få lov til å ligge med henne, fordi hun følte det ville gi henne mer makt og kontroll, fordi hun var veldig eksperimentell med sex og følelser på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå