Gå til innhold

Han ba meg vente

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig her. Også avsnittet du refererer til. Man mister en del forstand når man blir forelska men det finnes heldigvis et snev av fornuft der også. 

På meg virket det som han tolererte mye fra eks for å bevare husfred ovenfor barn. Men jeg stoler ikke på hva menn sier om slikt. For mange menn disser sin kone for å få sympati hos elskerinne. Men hjemme er alt fryd og gammen og han er gjerne den som holder på ekteskapet. 

Anonymkode: ff24d...a2a

Mange sier at menn elsker kona og familielivet, men lyver til elskerinna og holder ho for narr. Jeg tror ofte det er motsatt:(

Anonymkode: 940de...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 17. juni 2015 at 22.50, AnonymBruker skrev:

Det sa jeg aldri ;) jeg var mer opptatt av at jeg skulle finne roen mens jeg ventet.

PS: sier ingen ting om jobben men det er ingen vanlig jobb.

Anonymous poster hash: 7dbf1...874

Leiesoldat? Da skjønner jeg godt at han ikke vil bli forstyrret av "pling" og "ring" midt i oppdraget 😜

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange sier at menn elsker kona og familielivet, men lyver til elskerinna og holder ho for narr. Jeg tror ofte det er motsatt:(

Ja kanskje jeg tror feil? Aner ikke. Jeg skulle gjerne visst svaret, og jeg trodde lenge han ville fortelle meg. Men det har han da altså ikke gjort. 

Han bor på en liten plass og jeg skal dit snart i andre ærend. Lurer på hvordan han reagerer om han ser meg... Jeg gidder ikke lage drama, men jeg gidder heller ikke luske rundt i frykt for at han skal synes det er kleint å se meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja kanskje jeg tror feil? Aner ikke. Jeg skulle gjerne visst svaret, og jeg trodde lenge han ville fortelle meg. Men det har han da altså ikke gjort. 

Han bor på en liten plass og jeg skal dit snart i andre ærend. Lurer på hvordan han reagerer om han ser meg... Jeg gidder ikke lage drama, men jeg gidder heller ikke luske rundt i frykt for at han skal synes det er kleint å se meg. 

Bare dra dit som om det aldri har vært noe mellom dere du, du kan jo ikke luske rundt. Kanskje han forteller deg det siden? :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Der er vi forsjellig ts. Jeg hadde kalt han drittsekk, hvis han ba deg vente mens han holdte å med ei anna ( eksen ), og aldri sett meg tilbake. Noen menn trenger å høre det! Så lei av damer som er "redd for å lage drama"...Ærlig talt, skafff dere mer "baller" når dere blir dårlig behandlet!

Anonymkode: 8254d...1cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke noe poeng i å få noe svar fra han. Han vil antaglig juge deg rett opp i trynet igjen. Det dere hadde er i alle fall ingen ting du må gå å dvele ved, for en sånn drittfyr er ingen ting å samle på.

Anonymkode: de4c2...f11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der er vi forsjellig ts. Jeg hadde kalt han drittsekk, hvis han ba deg vente mens han holdte å med ei anna ( eksen ), og aldri sett meg tilbake. Noen menn trenger å høre det! Så lei av damer som er "redd for å lage drama"...Ærlig talt, skafff dere mer "baller" når dere blir dårlig behandlet!

Anonymkode: 8254d...1cd

Jeg kunne gjort det på den måten. Men da hadde jeg vist meg som en bitch og han hadde hatt enda mindre grunn for å ha dårlig samvittighet. Da hadde han tenkt det var godt å bli kvitt meg. Men så lenge jeg er søt og grei så er det faktisk større sjans for at han husker meg som noe positivt og at alt var hans feil og at han føkka opp. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne gjort det på den måten. Men da hadde jeg vist meg som en bitch og han hadde hatt enda mindre grunn for å ha dårlig samvittighet. Da hadde han tenkt det var godt å bli kvitt meg. Men så lenge jeg er søt og grei så er det faktisk større sjans for at han husker meg som noe positivt og at alt var hans feil og at han føkka opp. 

Så det er viktigere for deg å bli husket som søt og grei enn som ei som står opp for seg selv?

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Sly skrev:

Så det er viktigere for deg å bli husket som søt og grei enn som ei som står opp for seg selv?

Det har ingen ting med at jeg ikke står opp for meg selv. Hadde han kommet tilbake så hadde jeg jo konfrontert han. Men jeg ser ingen grunn for å bitche. Jeg vinner absolutt ingen ting på det. Jeg hadde ikke følt meg vel med det heller. Men jeg hadde heller aldri tatt han tilbake. Jeg gidder ikke. Jeg vil bare glemme og gå videre. Sette han på tabbekvota :P og anse han som taperen, som faktisk ikke stod opp for seg selv ved å være uærlig. Jeg har vært ærlig og åpen hele veien og selv om jeg har følt meg som en taper i perioder, så er det han som er det. Jeg kan i hvert fall gå videre med hodet hevet. Det hadde jeg ikke kunne gjort om jeg hadde bitcha eller avslørt hans utroskap. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har ingen ting med at jeg ikke står opp for meg selv. Hadde han kommet tilbake så hadde jeg jo konfrontert han. Men jeg ser ingen grunn for å bitche. Jeg vinner absolutt ingen ting på det. Jeg hadde ikke følt meg vel med det heller. Men jeg hadde heller aldri tatt han tilbake. Jeg gidder ikke. Jeg vil bare glemme og gå videre. Sette han på tabbekvota :P og anse han som taperen, som faktisk ikke stod opp for seg selv ved å være uærlig. Jeg har vært ærlig og åpen hele veien og selv om jeg har følt meg som en taper i perioder, så er det han som er det. Jeg kan i hvert fall gå videre med hodet hevet. Det hadde jeg ikke kunne gjort om jeg hadde bitcha eller avslørt hans utroskap. 

Er det å si i fra det samme som  å bitche, nå? Hvis man sier i fra om at slik finner jeg meg ikke i å bli behandlet, så bitcher man? Du verden. Du ligger virkelig under for denne mannen.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Sly skrev:

Er det å si i fra det samme som  å bitche, nå? Hvis man sier i fra om at slik finner jeg meg ikke i å bli behandlet, så bitcher man? Du verden. Du ligger virkelig under for denne mannen.

Hadde jeg fått han i tale så hadde jeg jo sagt ifra. Men vi har ingen kontakt mer nå. 

Men treffer jeg han eller snakker med han, så kommer jeg jo så klart til å si ifra at utroskap ikke er greit på noen som helst måte. Men jeg ser ingen grunn for å ta opp dette nå. Så mange måneder senere. Jeg har ikke lyst å rippe opp i dette. 

Og det spiller ingen rolle hva jeg sier til han. Han bryr seg jo ikke om det. Han har sikkert hatt flere damer han har lekt med og slike bryr seg lite om hva som blir sagt til de. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg fått han i tale så hadde jeg jo sagt ifra. Men vi har ingen kontakt mer nå. 

Men treffer jeg han eller snakker med han, så kommer jeg jo så klart til å si ifra at utroskap ikke er greit på noen som helst måte. Men jeg ser ingen grunn for å ta opp dette nå. Så mange måneder senere. Jeg har ikke lyst å rippe opp i dette. 

Og det spiller ingen rolle hva jeg sier til han. Han bryr seg jo ikke om det. Han har sikkert hatt flere damer han har lekt med og slike bryr seg lite om hva som blir sagt til de. 

Er heilt enig med deg. Det er forskjell på å la seg tråkke på og det å ta ting i fatning. Det er forskjell på å stå opp for seg og det å være unødig bitchy. Mange damer glømmer dette, og tråkker til med masse styr. 

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det er han som er taperen og ikke stod opp for seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...