Gå til innhold

Han ba meg vente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ånei, tenk at han er så krevende og egoistisk at han sier han  ikke kan svare på telefonen på 2 dager :bond: Skikkelig drittsekk. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ånei, tenk at han er så krevende og egoistisk at han sier han ikke kan svare på telefonen på 2 dager :bond: Skikkelig drittsekk.

Det sa jeg aldri ;) jeg var mer opptatt av at jeg skulle finne roen mens jeg ventet.

PS: sier ingen ting om jobben men det er ingen vanlig jobb.

Anonymous poster hash: 7dbf1...874

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte jobber krever jo at man ikke har lov til å ha mobiltelefon der man er/når man jobber/er på oppdrag. 

For alt vi vet ligger han i en skyttergrav med fullt fokus på å overleve, kanskje han har en jobb/oppdrag som krever at han følger med på ett eller annet som kan gi alvorlige konsekvenser dersom noe skjer. Da kan man ikke ta 1 min her og der for å sende en sms. 

Han russern som la ut et bilde på instagram f.eks. Som ikke var i ukraina i følge Russland, men som ble avslørt på geodata. 

Det er flere jobber hvor man er nødt til å koble av resten av verden i noen dager for å utføre jobben. 

Anonymous poster hash: f8df1...b6c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ånei, tenk at han er så krevende og egoistisk at han sier han  ikke kan svare på telefonen på 2 dager :bond: Skikkelig drittsekk. 

Hun sa ingenting om antall dager. Hun sa heller ingenting om at han var drittsekk. Hun har heller ikke vært krevende. Hun bare savner ham.

Det er utrolig hvor mye stygt som kommer ut av enkelte. 

Anonymous poster hash: 1bcb2...f17

• Liker 3
Skrevet

Han jeg holder på med er også i en hektisk jobbperiode, i tillegg til at jeg har kveldsuke så vi ikke får sett hverandre. Her har meldingene gått i et sett i 2 uker, så når jeg plutselig ikke fikk en eneste på dagtid holdt jeg på å gå på veggen :ler:

Men min er i samme by som meg da, så får iallefall sms på kvelden og har klart å holde meg rolig i dag :)

Så det er sikkert som han sier ts, det er bare det at vi alltid legger så mye mer i det :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr og det starta med et brak. Masse følelser og kilemage og hele den greia der. Og det var uten tvil gjensidig.

Men nå har han en hektisk jobbperiode forran seg, og er langt avgårde. Han ba derfor om noen dager uten kontakt. Og jeg holder på å tørne her.

For om han ikke vil ha meg mer, så ville han nok sagt i fra. Men jeg er ikke bra nok for at han kan ta kontakt akkurat nå? Eller er menn istand til å koble ut en dame helt til fordel for noen dager med totalt fokus på noe annet?

Er redd jeg blir holdt på gress her :(

Slapp av og kutt ut tankekjøret, han ba om noen dager uten kontakt fordi han er opptatt med jobb. Finn på noe annet de dagene, en sånn desperasjon som du viser er ikke attraktiv for noen. Ja, noen menn klarer godt å kutte ut ei dame for et par dager når de er veldig opptatt, det betyr ikke at du blir holdt på gress. 

Anonymous poster hash: d7431...fe9

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 17. juni 2015 at 20.07, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr og det starta med et brak. Masse følelser og kilemage og hele den greia der. Og det var uten tvil gjensidig.

Men nå har han en hektisk jobbperiode forran seg, og er langt avgårde. Han ba derfor om noen dager uten kontakt. Og jeg holder på å tørne her.

For om han ikke vil ha meg mer, så ville han nok sagt i fra. Men jeg er ikke bra nok for at han kan ta kontakt akkurat nå? Eller er menn istand til å koble ut en dame helt til fordel for noen dager med totalt fokus på noe annet?

Er redd jeg blir holdt på gress her :(

Hvordan gikk det med dere TS?

Anonymkode: 940de...c21

Skrevet
Den 17.6.2015 at 23.15, AnonymBruker skrev:

Hun sa ingenting om antall dager. Hun sa heller ingenting om at han var drittsekk. Hun har heller ikke vært krevende. Hun bare savner ham.

Det er utrolig hvor mye stygt som kommer ut av enkelte. 

Det var en spøk.

Skrevet
Den 17.6.2015 at 20.42, AnonymBruker skrev:

Narvesen   :danse:

For et stygt og unødvendig svar. Alle vet at man ikke får kjøpt sånne ting på Narvesen. Du må jo skjønne at hun egentlig ikke spurte hvor hun skulle kjøpe det, det er bare et uttrykk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med dere TS?

Lang historie kort. Han gikk tilbake til sin ekskone. Og det hele har vært jævli tøft og kjipt for egen del. Jeg ventet på han ganske lenge. Jeg gikk all in uten å kreve noe av han. Holdt meg helt i ro og maste aldri på han. Jeg følte jeg gjorde alt riktig etter de forutsetninger jeg hadde og han ga meg. 

Det verste var at vi fortsatte å treffes etter at han antagelig gikk tilbake til henne. Uten at jeg var klar over dette. Så det hele føles som et stort svik og det gjør fortsatt vondt. Jeg var bare så naiv og forelsket :( 

Anonymkode: ff24d...a2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lang historie kort. Han gikk tilbake til sin ekskone. Og det hele har vært jævli tøft og kjipt for egen del. Jeg ventet på han ganske lenge. Jeg gikk all in uten å kreve noe av han. Holdt meg helt i ro og maste aldri på han. Jeg følte jeg gjorde alt riktig etter de forutsetninger jeg hadde og han ga meg. 

Det verste var at vi fortsatte å treffes etter at han antagelig gikk tilbake til henne. Uten at jeg var klar over dette. Så det hele føles som et stort svik og det gjør fortsatt vondt. Jeg var bare så naiv og forelsket :( 

Ånei så kjipt! Jeg syns ikke du var naiv, jeg syns det var dårlig gjort av han å jonglere :(  håper det går bedre med deg:hug:

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vent! Du er ikke TS?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vent! Du er ikke TS?

Joda jeg er det. Jeg sletta brukeren min her i vinter. Men så snubla jeg inn her igjen etter en liten stund :P klarte ikke å holde meg vekk. 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda jeg er det. Jeg sletta brukeren min her i vinter. Men så snubla jeg inn her igjen etter en liten stund :P klarte ikke å holde meg vekk. 

Ok, men hva skjedde egentlig? Venta du lenge på han etter du skrev her? Var det mye fram og tilbake helt fra start? Er i litt samme situation og vet ikke hva som er nok er nok.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men hva skjedde egentlig? Venta du lenge på han etter du skrev her? Var det mye fram og tilbake helt fra start? Er i litt samme situation og vet ikke hva som er nok er nok.

Ja jeg ventet. I seks uker. Han var veldig på når vi traff hverandre. Snakket om at vi skulle satse for fult til høsten. Han måtte bare få unna noe greier den sommeren. Så jeg ventet og håpte. 

Og han kom rett til meg når denne perioden var over. Og alt føltes så bra. Men så bare forsvant han etter en kort stund. Like etterpå skrev han i et åpent innlegg på Facebook noe om seg selv og sin kone... Jeg hadde jo spurt han om han var skilt og han sa ja til dette mens han så meg i øynene. 

Den svei... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 15. juni 2016 at 9.40, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det jeg har uthevet er en feil mange kvinner gjør. Er selv hunkjønn, men mener man skal ikke gå all in før man vet litt mer om hvor man står. Utallige kvinner gjør denne feilen gang på gang, de vil være til minst mulig bry, vil ikke være drama dame osv. Man skal være den man er, og ikke være den vi tror mannen ønsker at vi skal være. 

Anonymkode: 8254d...1cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg ventet. I seks uker. Han var veldig på når vi traff hverandre. Snakket om at vi skulle satse for fult til høsten. Han måtte bare få unna noe greier den sommeren. Så jeg ventet og håpte. 

Og han kom rett til meg når denne perioden var over. Og alt føltes så bra. Men så bare forsvant han etter en kort stund. Like etterpå skrev han i et åpent innlegg på Facebook noe om seg selv og sin kone... Jeg hadde jo spurt han om han var skilt og han sa ja til dette mens han så meg i øynene. 

Den svei... 

Huff, må ha føltes skillkelig kjipt, men skurret det ikke når du måtte vente i de ukene? Hadde dere ingen kontakt da?

Som jeg nettopp skev, synes jeg noe av feilen du gjorde, var at du gikk all inn uten å forvente noe tilbake, pluss at du bare ventet på han. Synes mange damer gjør denne feilen, de er redde for å være til bry, og redde for å sape drama. De tenker mer på hvordan han vil du skal være enn at du er deg selv. Kan jeg spørre hvordan du reagerte da du fikk vite om dette sviket, for det er jo det det var. Han gikk bak ryggen din, mens du ventet. Og han sa det ikke til deg engang? Du så det bare gjennom fb?

Hadde dere et forhold, eller var det medt bare det fysiske?

Hun ekskona kan jo ikke akkurat stole på han, når han kan holde på sånn mot deg? Fikk hun vite om deg?

Har han tatt kontakt med deg i ettertid?

AnonymBruker
Skrevet

Ja på en måte har du rett. Og en annen ikke. Jeg maser aldri på mennesker generelt. Krever lite av de. Uansett relasjon. Jeg er flink til å ha en ro her. Men når jeg er forelsket så mister jeg hue helt. Da vil jeg jo ha oppmerksomhet og bekreftelse hele tiden. 

Da må jeg holde igjen og faktisk prøve å være den kule dama jeg ellers er. 

Jeg sa til han at jeg synes det var trist at jeg mistet han men at jeg bare måtte gå videre. Nevnte aldri noe om kona. Det er et lite ess jeg sitter med i ermet i tilfelle nødstilfelle. Samme med en skriftlig melding fra han der han omtaler henne som eks. 

Jeg antar hun vet hvordan han er. Men de er låst til hverandre pga barn i en spesiell situasjon. Så jeg vet ikke om det er derfor. Aner ikke. 

Vi holdt kontakt en stund i etterkant. Han savnet meg. Jeg ønsket en tilståelse av han. Men innser at jeg aldri får denne. Han har vist seg å ha lav moral og en lav terskel for å lyve. Tok han i noen småløgner. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er helt enig i at det er typisk kvinner å vente, det er vel mer typisk at når en er forelska så holder en ut ganske mye rart, er litt lettere lurt og gir litt mer av seg sjøl...Både mannfolk og kvinnfolk.?  Jeg har opplevd at det å vente, lønna seg. Og jeg ventet LENGE. Så det er ikke godt å si på forhånd. Men er enig i denne..

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man skal være den man er, og ikke være den vi tror mannen ønsker at vi skal være. 

Menn som har ekser derimot.. Litt avhengig av hvor lenge det er siden de var sammen eller gift eller hadde barn, har jeg mer negativ erfaring med. Det virker som at noen damer har et veldig fast grep om eksmann sin. Så det kan godt hende ekskona vet, men ikke bryr seg :/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg er helt enig i at det er typisk kvinner å vente, det er vel mer typisk at når en er forelska så holder en ut ganske mye rart, er litt lettere lurt og gir litt mer av seg sjøl...Både mannfolk og kvinnfolk.?  Jeg har opplevd at det å vente, lønna seg. Og jeg ventet LENGE. Så det er ikke godt å si på forhånd. Men er enig i denne..

Menn som har ekser derimot.. Litt avhengig av hvor lenge det er siden de var sammen eller gift eller hadde barn, har jeg mer negativ erfaring med. Det virker som at noen damer har et veldig fast grep om eksmann sin. Så det kan godt hende ekskona vet, men ikke bryr seg :/

Veldig enig her. Også avsnittet du refererer til. Man mister en del forstand når man blir forelska men det finnes heldigvis et snev av fornuft der også. 

På meg virket det som han tolererte mye fra eks for å bevare husfred ovenfor barn. Men jeg stoler ikke på hva menn sier om slikt. For mange menn disser sin kone for å få sympati hos elskerinne. Men hjemme er alt fryd og gammen og han er gjerne den som holder på ekteskapet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...