AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Har møtt en fyr og det starta med et brak. Masse følelser og kilemage og hele den greia der. Og det var uten tvil gjensidig. Men nå har han en hektisk jobbperiode forran seg, og er langt avgårde. Han ba derfor om noen dager uten kontakt. Og jeg holder på å tørne her. For om han ikke vil ha meg mer, så ville han nok sagt i fra. Men jeg er ikke bra nok for at han kan ta kontakt akkurat nå? Eller er menn istand til å koble ut en dame helt til fordel for noen dager med totalt fokus på noe annet? Er redd jeg blir holdt på gress her Anonymous poster hash: 7dbf1...874
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Hvor er han. Hva betyr langt avgårde? Anonymous poster hash: 1bcb2...f17 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Er et sted der han er på jobb 24/7 akkurat nå. Ikke i landet. Han sa jo ifra før han dro. Skulle ønske jeg kunne beholde roen... Anonymous poster hash: 7dbf1...874
Wildstar Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Er jeg interessert i noen ville jeg aldri satt de på vent, man klarer alltids sende en sms eller to i løpet av en dag. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Ja, men er det tidsforskjell, superdyrt å ringe..osv. Og som du sier hvis han jobber 24/7 hadde jeg ikke bekymret meg for meg. Han må sikkert konsentrere seg. Og Hvis han sier han ikke vil ha kontakt er det bare positivt. Det betyr at du betyr så mye at du kommer til å ta all konsentrasjon vettu..hehe. Anonymous poster hash: 1bcb2...f17 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Er jeg interessert i noen ville jeg aldri satt de på vent, man klarer alltids sende en sms eller to i løpet av en dag. Men du er jente og ikke mann. Jeg klarer også alltid å skvise inn tid. Anonymous poster hash: 7dbf1...874 1
palamina Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Har møtt en fyr og det starta med et brak. Masse følelser og kilemage og hele den greia der. Og det var uten tvil gjensidig. Men nå har han en hektisk jobbperiode forran seg, og er langt avgårde. Han ba derfor om noen dager uten kontakt. Og jeg holder på å tørne her. For om han ikke vil ha meg mer, så ville han nok sagt i fra. Men jeg er ikke bra nok for at han kan ta kontakt akkurat nå? Eller er menn istand til å koble ut en dame helt til fordel for noen dager med totalt fokus på noe annet? Er redd jeg blir holdt på gress her Anonymous poster hash: 7dbf1...874 Hvis man har mye å gjøre på jobb, og ikke jobber i kassa på Rema, så ja. Da kan man trenge noen dager uten beiling. Særlig når man er i startfasen i et forhold og særlig hvis du er av typen som vanligvis krever en del sms og kosemose-samtaler hver dag. Han holder deg nok ikke på gress av den grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 Ja, men er det tidsforskjell, superdyrt å ringe..osv. Og som du sier hvis han jobber 24/7 hadde jeg ikke bekymret meg for meg. Han må sikkert konsentrere seg. Og Hvis han sier han ikke vil ha kontakt er det bare positivt. Det betyr at du betyr så mye at du kommer til å ta all konsentrasjon vettu..hehe. Anonymous poster hash: 1bcb2...f17 Haha dette svaret likte jeg :D jeg vet jo at han er tent på meg og vi har jo hatt en tendens til å dra disse meldingene litt langt Anonymous poster hash: 7dbf1...874
nyher Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Jeg hadde satt et spm.tegn hvis en jeg hadde noe på gang med, ikke ønsket kontakt med meg på noen dager pga jobb. Jeg har motsatt erfaring, og det er at de ønsker mer kontakt da. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Ja, men er det tidsforskjell, superdyrt å ringe..osv. Og som du sier hvis han jobber 24/7 hadde jeg ikke bekymret meg for meg. Han må sikkert konsentrere seg. Og Hvis han sier han ikke vil ha kontakt er det bare positivt. Det betyr at du betyr så mye at du kommer til å ta all konsentrasjon vettu..hehe. Anonymous poster hash: 1bcb2...f17 De aller fleste kan sende en sms. Prisforskjellen er liten, og den kan leses når som helst ergo er tidsforskjellen ikke et problem. Ja man kan alltid ta kontakt. Spesielt om man er i startfasen vil man ikke miste en råbra dame ved å ignorere henne i flere dager. Du vil holde interessen gående og selv om du ikke har anledning til å skravle eller treffes, sender du en sms. Dette med at "hun tar all konsentrasjon" blir for dumt. Sexdriften er der alltid, enten det er en kvinne i livet eller ikke. Den tar man av seg av i dusjen om morgenen slik at man starter dagen (og business) med et klart hode. Anonymous poster hash: 6b9b5...fc2 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Takk for svar. Han sa han skulle prøve i hvert fall, men at han ikke kunne love noe. Spesielt oppdrag dette her må vite. Tålmodighet altså... hvor får man kjøpt det? Anonymous poster hash: 7dbf1...874
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #12 Skrevet 17. juni 2015 Takk for svar. Han sa han skulle prøve i hvert fall, men at han ikke kunne love noe. Spesielt oppdrag dette her må vite. Tålmodighet altså... hvor får man kjøpt det? Anonymous poster hash: 7dbf1...874 Narvesen Anonymous poster hash: 1bcb2...f17
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #13 Skrevet 17. juni 2015 Narvesen Anonymous poster hash: 1bcb2...f17 Er det ikke billigere på Nille? Anonymous poster hash: 7dbf1...874
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 Er det ikke billigere på Nille? Anonymous poster hash: 7dbf1...874 Ja, men dette er akutt. På Narvesen har de på disken. Mens på Nille har de oppe i høyden og du må hente selv. Og Gud vet hvor den grå elefanten du må stå på er for å komme deg opp i høyden. Så du må hele veien til Afrika for å hente en ekte elefant. Anonymous poster hash: 1bcb2...f17 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 Ja, men dette er akutt. På Narvesen har de på disken. Mens på Nille har de oppe i høyden og du må hente selv. Og Gud vet hvor den grå elefanten du må stå på er for å komme deg opp i høyden. Så du må hele veien til Afrika for å hente en ekte elefant. Anonymous poster hash: 1bcb2...f17 Ahh. Den jævla elefanten ja. Hadde glemt den jeg. Var alt for fokusert på hjelp fra eskimoene. Men de er jo for lave Anonymous poster hash: 7dbf1...874
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #16 Skrevet 17. juni 2015 Men du er jente og ikke mann. Jeg klarer også alltid å skvise inn tid. Anonymous poster hash: 7dbf1...874 Jeg er hunkjønn og jeg trenger også ro til jobb noen dager når jeg er midt oppe i en hektisk periode. At noen ikke kan godta det er for meg uforståelig.Anonymous poster hash: 40883...22e 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #17 Skrevet 17. juni 2015 Jeg hadde satt et spm.tegn hvis en jeg hadde noe på gang med, ikke ønsket kontakt med meg på noen dager pga jobb. Jeg har motsatt erfaring, og det er at de ønsker mer kontakt da. For noen er jobb det viktigste. Å ha noen dager for seg selv er da ikke mye forlagt eller? Selv om jeg er interessert i noen, og da mener jeg oppriktig interessert så er jobb fremdeles det viktigste. Han ts snakker om jobber i tillegg i utlandet. Der tidsforskjell og andre ting spiller inn. Anonymous poster hash: 40883...22e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #18 Skrevet 17. juni 2015 TS her. Jeg fokuserer også på min jobb. Innimellom har jeg faktisk ikke tid til å svare meldinger på en hel dag. Andre ganger har jeg all verdens tid. Takk for gode tilbakemeldinger #påveitilnarvesen Anonymous poster hash: 7dbf1...874 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #19 Skrevet 17. juni 2015 Rakk ikke ned til Narvesen gitt. Slapp å bruke penga på tålmodighet Anonymous poster hash: 7dbf1...874
palamina Skrevet 17. juni 2015 #20 Skrevet 17. juni 2015 (endret) TS her. Jeg fokuserer også på min jobb. Innimellom har jeg faktisk ikke tid til å svare meldinger på en hel dag. Andre ganger har jeg all verdens tid. Takk for gode tilbakemeldinger #påveitilnarvesen Anonymous poster hash: 7dbf1...874 Jeg tror det kommer an på hva slags jobb man har også, det handler ikke bare om fysisk og praktisk "tid". Jo mer ansvar man, eller jo mindre definerte arbeidsoppgaver, jo mer tar man jobben med seg hjem, og jobber i realiteten alle våkne timer i døgnet i perioder. Da er det best å si at man må ha noen dager med fokus på bare jobb, for det er ikke plass til annet oppi hodet. Eller man trenger ikke enda en stressfaktor når man først kan sette seg ned og koble av en stund. Det tyder kanskje også på at man ikke har veldig god stresstoleranse, og ikke er verdens mest fleksible. Hva jobber han med forresten? Endret 17. juni 2015 av palamina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå