Gå til innhold

Hvor kjøper dere hobbyting på nett?


Bokalven

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor dere kjøper inn ting dere trenger til hobbyene deres på nettet? Jeg tenker på ting som stoffer, perler, paljetter osv. Hvor kan man finne slikt til en billig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stoff & Stil har jeg faktisk vært på, men jeg ble ikke veldig imponert... Butikken ligger ikke langt unna der venninna mi bodde før hun flyttet sørover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffer bestiller jeg hos Desiree`s lapper. Når du bestiller for 500 kroner får du en meter med på kjøpet, for 1000 får du 2 osv.. Også er det ingen porto. Er kjempefornøyd med stoffene derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si at hvis du bestiller før klokken ett, pakker hun og sender samme dag, så det går raskt å få varene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lekkert der! Måtte luke ut ganske mye før jeg bestilte... :ler: Kom ned i ca 300 kroner. Ville ikke bestille mer pga. at jeg har litt dårlig råd. Og så trenger jeg perler og paljetter også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du har god erfaring med disse stedene?

Jeg har brukt SGS masse og er kjempefornøyd med dem, har aldri vært noe rot og det går rimelig grei tid før man får varene så lenge de er på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du, det husker jeg ikke. Jeg bare bestiller jeg, også detter det ned posthentelapp i postkassen.

men kan ikke huske å ha virkelig "ventet" på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei. Det er bare det at jeg trenger en del ting ganske kjapt, siden dansebeltet mitt skal være ferdig til danseoppdrag. Får ta turen innom Panduro på Torshov en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt flere ganger fra SGS, og de er sånn midt i mellomeraske/treige. Jeg bestilte en del varer der 24/8 som jeg venter på fremdeles, synes panduro er kjappere.

Glassperler, har jeg aldri bestilt fra, bare siklet på sidene deres, spør Livets datter, det var hun som tipset meg om siden. Og jeg VET hun har bestilt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...