Bergenspike Skrevet 5. juli 2002 #1 Del Skrevet 5. juli 2002 Hva slags trening driver dere med? Jeg bowler en gang i uken. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 5. juli 2002 #2 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg trener på SATS... For det meste spinning, som jeg synes er kjempe gøy :-) Trener også litt andre ting innimellom... Godt og holde seg i form, merker det fort hvis jeg ikke har trent på ei stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #3 Del Skrevet 5. juli 2002 SATS & Svømmehall: Trener mest vekter på SATS, men håper å starte på time kanskje til høsten -må være for nybegynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na - ikke innlogget Skrevet 5. juli 2002 #4 Del Skrevet 5. juli 2002 Trener spinning 3-4 dager pr. uke + bodypump 3-4 ganger pr. uke 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 5. juli 2002 #5 Del Skrevet 5. juli 2002 Trener på sats, mye høypuls og en del styrke. ved siden av så jogger jeg ca en gang i uka (om sommeren) og sykler sånn av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 5. juli 2002 #6 Del Skrevet 5. juli 2002 Før trente jeg spinning, men jeg gikk ned 15 kg av det, så jeg får ikke lov til det mer. Jeg gjør mange forskjellige ting nå, det kommer an på humøret. Sykling, jogging, svømming, squash, være sammen kjæresten (forbrenner 250 kcal på å være sammen med han ) og mye annet rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 5. juli 2002 #7 Del Skrevet 5. juli 2002 10na: trene 6-8 ganger i uken? Er du profesjonell idrettsutøver? Selv trener jeg vekter 1-2 ganger i uken og Aerobic/Step 1-2 ganger i uken på SATS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na - ikke innlogget Skrevet 5. juli 2002 #8 Del Skrevet 5. juli 2002 Prinsessen: Jeg trener 3-4 ganger i uken - dvs. spinning først og deretter bodypump. 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. juli 2002 #9 Del Skrevet 5. juli 2002 Danser linedance. artig måte å trene på. Foreløpig danser jeg tre timer i uka (to kurs), men satser på å få med meg seks timer i uka fra høsten av. + evt arr. og utekvelder. Vil gjerne begynne med konkurransetrening dersom det blir satt opp, da blir det vel gjerne mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 5. juli 2002 #10 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei! Jeg trener løping 3-5 ganger i uka. Variert art fra kortintervall på 200 m til rolig langtur. Trener i hovedsak for løp fra 3 til 10 km. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. juli 2002 #11 Del Skrevet 5. juli 2002 Sengegymnastikk Og ellers lange skogs-og gate-turer med bikkja mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 5. juli 2002 #12 Del Skrevet 5. juli 2002 oi! Føler meg litt under mengden her :o Jeg danser (alt mulig!) og sykler en gang i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2002 #13 Del Skrevet 5. juli 2002 Friskis & Svettis Og så sykler jeg eller går på rollerblades nesten hver dag i tillegg til 45 minutters gåtur minst 4 ganger i uken før frokost. Og så er jeg fortsatt nygift da... med det det innebærer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. juli 2002 #14 Del Skrevet 5. juli 2002 Oi. :o Nå føler jeg meg plutselig veldig daff i forhold til dere som allerede har svart her...hehe... Jeg driver overhodet ikke med "organisert" trening om dagen - det er faktisk ett og et halvt år siden sist... Da drev jeg forøvrig med karate, noe som er fantastisk morsomt! Anbefales Har egentlig hele tiden tenkt at "jada, jeg skal begynne igjen", men det var dette med skolen da...grrr... Løper litt da...men må innrømme at det har blitt fint lite av det i det siste. Jeg var veldig flink i våres, da løp jeg et par ganger hver uke, men så bare dabbet det av i takt med at pollenallergien satte inn for fullt... *skamfull* Nei, i morgen skal jeg ut og løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 7. juli 2002 #15 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg trener styrke, og løper. Varierer hvor ofte - så ofte som mulig, det vil si at det kommer an på hvor harde øktene er. Minst 3 ganger i uken med hver. Litt sykling, spinning el. av og til. Også har jeg drevet litt med ulike typer dans 1-2 ganger per uke, men fri i ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 18. juli 2002 #16 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg trener kickboxing 2-3 ganger i uka, Judo ca 1gang i uka (ble nedprioritert etter at jeg flytta til annen by og annen klubb) I tillegg prøver jeg meg å lære å like å løpe (likte veldig godt å løpe før men nå syns jeg det er drepenge kjedelig...hehe. Men jeg prøver) Samt trener en del styrke ved siden av + litt utholdenhet (kommer an på tiden) for å bli bedre i de to førstnevnte grenene. Litt misfornøyd nå siden både kickboxing, Judo og treningssenteret (studentidrett) har ferie :evil: ...så jeg er litt sommerlat..men kommer meg opp på fjellet for å jogge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 18. juli 2002 #17 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg trener på Elixia. Trener styrke ca tre ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #18 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg rir hver dag - og til de som mener ridning ikke er trening - dere tar desverre heeelt feil..... har ridd i 17 år, og har to egne hester - og etter et par timer på hesteryggen er ihvertfall jeg svett og støl! men ridning gir ikke mye kondisjon, så jeg må ut og jobbe noen ganger i uken også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 19. juli 2002 #19 Del Skrevet 19. juli 2002 Helsestudio så lenge jeg har tid. Et par-tre ganger i uka sånn gjennomsnittlig tenker jeg. Løfter div vekter(ikke kjempetunge da,ikke såå sterk ennå) Step og roing til oppvarming (fått dilla på romaskinen nå,hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 20. juli 2002 #20 Del Skrevet 20. juli 2002 driver ikke med noe organisert treningds.... men trener styrke på egenhånd..stort sett hver dag hvis jeg har anlednig. Driver litt med yoga.. (kanskje ikke så mye trening da) og sykler og går en del turer..noen ganger løper jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå