Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #1 Del Skrevet 3. september 2004 Vi holder på å planlegge en 2 ukers ferie til vinteren/våren (januar-april). Vi har 2 barn som da vil være 4,5 og 5,5 år. Vi har lyst til å reise litt langt av gårde og helst en chartertur. Vi har bl.a. tenkt litt på Afrika med mulighet for safari eller evt. Thailand eller Brasil. Vi ønsker mulighet for litt andre opplevelser enn kun å ligge på en strand. Er det noen av dere som har vært på noen av disse steder og kan anbefale dem eller evt. andre steder som det passer bra å reise til med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #2 Del Skrevet 7. september 2004 Det er o varmeste tiden da. jeg har ikke vilet reist til Brasil,thai med så små barn. det er en lang reise og veldig varmt. Skulle jeg valgt, måtte det bli Thai med barn. Der kan dere finne ro på små øyer uten maseturisme. Billig også. barnevennlig vil jeg si det er. Så lenge dere holder dere vekk fra byene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå