Gå til innhold

Lillebror feiler, søster voldtas...


ElleVille

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at dette vekker forargelse og at folk er sjokkerte her....

Det er vel på tide at folk får øynene opp for at slie ting pågår i store deler av verden, og det oppfattes som en helt normal praksis.

Og vi må heller ikke tro at vi her i "vesten" har vært så mye bedre. Det er ikke så mange hundre årene siden vi gjorde like grufulle handlinger mot hverandre. Det er heller ikke så lenge siden "vi" systematisk drepte seks millioner menn, kvinner og barn ved å slenge dem i gassakamre. SS-offiserene pleide å knuse hodeskallene på spedbarn mot veggen for å skåne dem fra "smerten" fra gassen. For å ikke snakke om de grusomhetene som har foregått i Jugoslavia.

Dette er ting som er utført av "vanlige" mennesker.

Alle mennesker har kimen av dette i seg, og vi må ikke tro at vi på bunn er så mye "bedre" enn disse menneskene.

De har forvridd og lite humant syn på avstraffning og merkelig kvinne- og menneskesyn, men de er ikke dårlige mennesker av den grunn. som det synes som om noen av dere mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar avstand fra alt som har med vold å gjøre!

Men kunne gjerne tenkt meg 2 min hver med de som avgjorde straffen..

Stein...... Passe forbanna.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco hadde du fått 2 miin med dem hadde du vel trygla om å få være med på neste avstraffelse.

Stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

ufff stakkas jenta, jeg kan bare ikke tro at det er sant.... jeg kan bare ikke tro at det finnes så mye elendighet i denne verden.

Uff det er så vanskelig å forstå noe sånt..... det er så vanskelig å tro på noe sånt..... går det virkelig an å være så syk i hode?

hva skjer med oss mennesker...... har vi blidt dyr? hvorfor gjør vi slik?

Uff han angrer vel han der oppe? Han som laget den grusome verden?

Uff dette her var så ekkelt, og så ekkelt og det med india, hiv og spebarn uff klarer ikke å skrive det engang.

Uff..... nei nå ble jeg helt knust her, hvordan kan noen, vil noen så vondt?

hvodan kan folk gjøre andre så vondt? hvorfor kan vi bare ikke stå i sammen og lære folk at slik er galt? Hvordan kan vi lære ungene våres hva som er galt og riktig når de kan lese om slikt som skjer andre plasser i verden.

Dette her har ingenting med hvor man kommer i fra, dette her er mennesker som meg og deg som er total syk i hode, men uff vet ikke hva jeg skal kalle dem, men kanskje de er satan sine engler, siden de har hjerte til å gjøre noe slikt? de må ha hjerte av stein eller noe.

uff nei..... det ble for mye for meg dette her..... nå vil jeg heller kryppe i senga, til mannen min og føle meg liten i denne store grusome fæle verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...