Gå til innhold

Lillebror feiler, søster voldtas...


ElleVille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o :o sykt sykt sykt :evil: :evil:

Ja , når jeg ser på nyhetene om "sånne" folk i desse landa. Så begynner jeg virkelig å lure på om de er normale! De virker jo heelt bak mål!

Jajajjjaaa... vet at dette er kultur og sånt... kanskje.. men det er for sykt til å godtas av lille meg...

Jeg blir så trist og lei meg når jeg ser/leser om hva de gjør med hverandre! :cry: :x

En gang til;

SYKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just det ordet tenkte jeg også på når jeg så dette. Her er det tydelig at menneskerettigheter er fraværende. Pakistan er et av flere land der religion, uvitenhet og overtro fremdeles regjerer.

Fy fan. :sur: Skulle gjerne likt å være i en jury som dømmer disse svina.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Care- jeg er glad du ikke er i en sånn jury :wink: Du må ikke glemme at dette ikke gjelder alle. Akkurat sånn er det med resten av verden også.

Ellers enig med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på nyhetene i kveld at broren også var blitt voldtatt av 3 menn..... bare barnet 11 år gammel.

Han får altså en grusom straff, allikvel så foregriper de seg på søstern som er uskyldig.

Godt å høre at myndighetene nå har arrestert en av mennene som voldtok henne, og at de jakter på de 3 andre personene.

De burde få stå med et kosteskaft i rumpa i flere måneder fremover......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: :evil: :evil:

fy faen........ kutt av dem ustyret...... kastrèr dem...... og så - skyt dem!

:(:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil:   :evil:   :evil:  

fy faen........ kutt av dem ustyret...... kastrèr dem......  og så - skyt dem!

:(   :(    :(    :(

Og da blir problemet løst ved at.....? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille ;

skjønner poenget ditt!

Det er jo ingenting vi kan gjøre. De er jo et eget regerende land. Så vi kan bare stå uttafor å "se" på..

Men eg akter ikke å gi meg ! Har virkelig lyst å gjøre noe !!!

Men hva ?!

Liker ikke å føle meg hjelpesløs :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste innvandrere fra Pakistan som kommer til Norge, kommer fra landsbygda hvor dette praktiseres.

Desverre tar de med seg"lovverket" der de drar.

Dette går i arv og tro ikke det blir slutt om verdens øyne blir rettet mot de.

Det er dette vi hører om, men alt det vi ikke hører. Vi har sett i Norge bare det siste året hvor mange grusomme saker som har kommet opp.

Vi har en ting å gjøre, vis avsky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt matt! Hva kan man egentlig si til sånt...........

Stiller meg i rekken til Em@lie jeg! Vis avsky!

Lilliy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Leste nyheten på en internett kafe da jeg var på ferie utenlands..skal si jeg fikk hakeslepp... ble sååå sint. At det går an!!!

Mener det stod noe om at flere hundre stod utenfor og lo..hva er galt med slike folk?!! :evil:

Og det irriterte meg også at mannen min var mer opptatt av andre nyheter enn denne...

Men det er vel en nyhet som sjokkerer kvinner mer enn menn.. GRRRRR!! :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde for en stund siden et prosjekt om HIV/AIDS i Sør- Afrika. Visse kulturer der nede, pga liten eller ingen informasjon, voldtar spedbarnsjenter, fordi det ville "fjerne" sykdommen.

Det er toppen av forferdelighet for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Trodde nesten det var noe galt med ørene mine da jeg hørte overskriften på nyhetene om dette jeg.............. :cry:

Det er bare helt vanvittig sykt!

Hva er disse folka (om man kan kalle dem det.....) laget av?

Men jeg ble nå ialefall litt bedre i magen da jeg hørte at myndighetene ikke godtok dette (men hva hjelper nå det.....??).

Og selv om det ikke hjelper noe på det som allerede er gjort så skulle de som utførte denne straffen BLITT HENGT OPP MED DET SOM HENGER NED PÅ DEM!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så sint jeg blir!!!!!

-Charmina :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...