Gå til innhold

Ufør og innboforsikring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men at du er ufør gir jo ingen endring i prisen på reiseforsikring, og endrer ikke på hvor mye du bør forsikre for. Så det er jo et totalt irrelevant faktum! Så jo, det var vanskelig å forstå!

Anonymous poster hash: 08404...ba1

Reiseforsikring?

Hva er vel irrelevant med at jeg ønsket svar fra andre i samme situasjon? Kanskje de sitter med tips ingen andre har tenkt på?

Anonymous poster hash: 6a4cb...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reiseforsikring?

Hva er vel irrelevant med at jeg ønsket svar fra andre i samme situasjon? Kanskje de sitter med tips ingen andre har tenkt på?

Anonymous poster hash: 6a4cb...86a

Skrev feil, mente selvsagt innboforsikring.

Men hvorfor skulle de uføre ha bedre tips enn de arbeidende, de sykmeldte, de pensjonerte eller de studerende? Det er jo bare ingen logikk i det du skriver...

Anonymous poster hash: 08404...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev feil, mente selvsagt innboforsikring.

Men hvorfor skulle de uføre ha bedre tips enn de arbeidende, de sykmeldte, de pensjonerte eller de studerende? Det er jo bare ingen logikk i det du skriver...

Anonymous poster hash: 08404...ba1

Javel.

Er det gøy å avspore?

Anonymous poster hash: 6a4cb...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.

Er det gøy å avspore?

Anonymous poster hash: 6a4cb...86a

Det er jo du selv som starter avsporingen, ved å forvirre med irrelevante opplysninger.

Anonymous poster hash: 08404...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Skrev feil, mente selvsagt innboforsikring.

Men hvorfor skulle de uføre ha bedre tips enn de arbeidende, de sykmeldte, de pensjonerte eller de studerende? Det er jo bare ingen logikk i det du skriver...Anonymous poster hash: 08404...ba1

Jeg tenker at trådstarter ønsker erfaring angående rimelige innboforsikringer og regnet med at andre som er ufør hadde best forutsetning. Eller kanskje hun trodde at det var vanskelig for uføre å få forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...