Jandia Skrevet 2. september 2004 #1 Del Skrevet 2. september 2004 Hvor bør man reise? Skal ikke være for dyrt, ei heller for langt unna. Helst ikke sydentur eller fjelltur. hmm Men gjerne varmt... Noen som har noen gode tips. Vil gjerne ha en romantisk og opplevelsesrik tur. Forslag mottas med takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmaliten Skrevet 2. september 2004 #2 Del Skrevet 2. september 2004 Hva med Sør-Afrika? Eller eksotiske øyer på de kanter? Det kunne jeg i hvertfall tenkt meg i november.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. september 2004 #3 Del Skrevet 2. september 2004 Mitt tips er Egypt. Det er ikke så dyrt å reise dit. på www.pyramidene.no finner du sikkert masse fristende. Vi hadde tenkt til å reise dit nå, men valgte hellas av 2 grunner. Litt kaldere temperatur og mindre pengeforbruk. Er studenter så det er litt dyrt med egypt hvis man vil oppleve noe annet enn å bade. Har litt trangt budsjett. Men vi vil dit neste år, en uke cruise på nilen og en uke bading på et av badestedene. Vi vil til Japan på bryllupsreise, så nå må vi begynne å spare, selv om det er leeenge til God tur hvor enn nå du velger å reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #4 Del Skrevet 3. september 2004 Hvis du vil reise et sted der det er varmt i november, må du nok ut av Europa. Bare Kanariøyene i Europa som har sol og varme da. Jeg ville vurdert Mexico, Sør-Afrika, Thailand eller noe annet i Østen. Thailand trenger ikke å bli så dyrt selv om det er langt unna. Flybilletten koster riktig nok litt, men til gjengjeld er alt veldig billig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. september 2004 #5 Del Skrevet 6. september 2004 Thailand trenger ikke å bli så dyrt selv om det er langt unna. Flybilletten koster riktig nok litt' date=' men til gjengjeld er alt veldig billig der.[/quote']Samme med SørAfrika. Restaurantpriser osv. er kanskje en tiendel av norske. Og så er det så vakkert der, og masse å oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå