Mann 42 Skrevet 17. juni 2015 #61 Del Skrevet 17. juni 2015 Av og til stemmer nok det. Anonymous poster hash: 6e37a...703 Men tydeligvis ikke i dette tilfellet. Siden jeg faktisk kan en del mer historie enn deg, på akkurat dette området. Sorry, mate, men du gikk rett inn i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #62 Del Skrevet 17. juni 2015 Men tydeligvis ikke i dette tilfellet. Siden jeg faktisk kan en del mer historie enn deg, på akkurat dette området. Sorry, mate, men du gikk rett inn i den. Skryte på nett er noe alle kan. Anonymous poster hash: 6e37a...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. juni 2015 #63 Del Skrevet 17. juni 2015 Herregud da mann, enhver idiot vet at hun er pakistansk. Min opprinnelige kommentar var myntet på at hun hadde trekk som minte meg om persiske kvinner, og derav skrev jeg at det hun hadde persiske aner. Ingen vet 100% sikker på om har et slektstre bestående av kun pakistansk dna. Ettersom landet Iran og Pakistan er naboland, kan det faktisk tenke seg at hun har persiske aner. Eller kankskje romerske aner? Du har vel hørt om De romersk-persiske kriger? https://en.wikipedia.org/wiki/Roman%E2%80%93Persian_Wars Var det den krigen der romerne ikke klarte å krysse den persiske grensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 17. juni 2015 #64 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Var det den krigen der romerne ikke klarte å krysse den persiske grensen? He-he, jeg tror du kjeder deg. Selv om kampene var jevne og harde så var det nok kjemping over grensene."Neither side had the logistical strength or manpower to maintain such lengthy campaigns far from their borders, and thus neither could advance too far without risking stretching its frontiers too thin. Both sides did make conquests beyond the border, but in time the balance was almost always restored". Muslimene, arabiske muslimer vant dog til slutt. Så da kan vi vel trekke den konklusjonen at det nok er "blandet" blod mellom mange av landene der. Endret 17. juni 2015 av fotosyntesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 17. juni 2015 #65 Del Skrevet 17. juni 2015 Hvorfor skal politikere som også er kvinner, bli objektifisert på denne måten? Spm.: Syns dere Jonas Gahr Støre er vakker? Anonymous poster hash: 45cc0...173 flott sagt! Objektivisering av smarte kvinner er noe av det verste jeg vet. Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. juni 2015 #66 Del Skrevet 17. juni 2015 He-he, jeg tror du kjeder deg. Selv om kampene var jevne og harde så var det nok kjemping over grensene."Neither side had the logistical strength or manpower to maintain such lengthy campaigns far from their borders, and thus neither could advance too far without risking stretching its frontiers too thin. Both sides did make conquests beyond the border, but in time the balance was almost always restored". Muslimene, arabiske muslimer vant dog til slutt. Så da kan vi vel trekke den konklusjonen at det nok er "blandet" blod mellom mange av landene der. "Koste hva det koste vil, jeg vil ikke innrømme at jeg dreit på leggen med de persiske anene. Ikke faen!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 17. juni 2015 #67 Del Skrevet 17. juni 2015 "Koste hva det koste vil, jeg vil ikke innrømme at jeg dreit på leggen med de persiske anene. Ikke faen!" Hva er det å innrømme? Jeg har aldri nektet for at hun er pakistansk. Jeg synes hun har persiske trekk og trekker antagelsene om at hun har persiske aner. Jeg har aldri påstatt at hun er fra Iran. Kom gjerne med sitat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #68 Del Skrevet 18. juni 2015 Hadia Tajik er ikke fra Pakistan. Hadia Tajik er fra Norge Hennes foreldre er fra Pakistan. Men ikke Hadia Tajik hun er født og oppvokst i Norge. En ku født i en stall er ingen hest!Anonymous poster hash: 0df14...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #69 Del Skrevet 18. juni 2015 "Koste hva det koste vil, jeg vil ikke innrømme at jeg dreit på leggen med de persiske anene. Ikke faen!" Det er helt gratis å si at du er fullstendig på jordet!Anonymous poster hash: 0df14...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. juni 2015 #70 Del Skrevet 18. juni 2015 En ku født i en stall er ingen hest!Anonymous poster hash: 0df14...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 20. juni 2015 #71 Del Skrevet 20. juni 2015 Møtte henne under valgkampen for 2 år siden. En klok og hyggeleg kvinne med en fin holdning til politikk. Hun verner om sitt privatliv noe jeg setter høyt. Og hun er vakker, veldig vakker. Håper hun kommer langt i politikken, vi treng flere som henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 20. juni 2015 #72 Del Skrevet 20. juni 2015 Hva er det å innrømme? Jeg har aldri nektet for at hun er pakistansk. Jeg synes hun har persiske trekk og trekker antagelsene om at hun har persiske aner. Jeg har aldri påstatt at hun er fra Iran. Kom gjerne med sitat? Har jeg påstått at du har påstått? Nei, det har jeg ikke. Jeg har påstått at du er på jordet med de persiske anene. "Persiske trekk" my ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 20. juni 2015 #73 Del Skrevet 20. juni 2015 Synes absolutt at hun er vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #74 Del Skrevet 20. juni 2015 Ja, jeg synes hun er utrolig pen, faktisk vakker. Nydelig dialekt i tillegg Anonymous poster hash: 119de...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 20. juni 2015 #75 Del Skrevet 20. juni 2015 Har jeg påstått at du har påstått? Nei, det har jeg ikke. Jeg har påstått at du er på jordet med de persiske anene. "Persiske trekk" my ass. For et gnagsår du er.... Jeg skal forklare dette en gang til slik at du forstår hva jeg mener: Aner betyr forfedre, i sin alminnelighet( https://snl.no/aner)det kan være besteforeldre, tippolderforelder, tipp-tipp-tipp osv..... Er det virkelig en umulighet at Hadja som kommer fra Pakistan, nabolandet til Iran, (som før var en del av det persiske riket) ikke kan ha persiske aner? Forklar meg hvorfor Hadja ikke kan ha persiske aner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 20. juni 2015 #76 Del Skrevet 20. juni 2015 Har jeg påstått at du har påstått? Nei, det har jeg ikke. Jeg har påstått at du er på jordet med de persiske anene. "Persiske trekk" my ass. Ellers merker jeg meg at jo mer verbal juling du får på aktuelle saker og politikk-forumet, jo mer vulgært blir språket ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå