Gjest Vireo Skrevet 16. juni 2015 #41 Del Skrevet 16. juni 2015 Søt, men ikke vakker etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhLydia Skrevet 16. juni 2015 #42 Del Skrevet 16. juni 2015 Ikke litt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juni 2015 #43 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Jeg synes hun er veldig pen! Og høyt utdannet, da blir hun også mer attraktiv. Endret 16. juni 2015 av Sofiesnurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #44 Del Skrevet 16. juni 2015 Synes hun er normalt søt. Litt over gjennomsnittet pen kanskje, men jeg hadde aldri tenkt over henne på gata. Anonymous poster hash: 3eff0...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 17. juni 2015 #45 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Du er klar over at Pakistan og Iran er to forskjellige land ikke sant ? Hadia Tajik stammer fra Pakistan ikke Iran. Ja, Pakistan er naboland til Iran. Derav mitt svar persiske aner.... Jeg har både samisk og russisk blod i årene mine, tiltross for at jeg opprinnelig kommer fra Oslo. Har du hørt om at folk flytter og vandrer? Men hvis du mener du er ekspert på såkalt eugenikk og rasemessige trekk skal ikke jeg krangle med deg.... Endret 17. juni 2015 av fotosyntesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 17. juni 2015 #46 Del Skrevet 17. juni 2015 Ja, Pakistan er naboland til Iran. Derav mitt svar persiske aner.... Jeg har både samisk og russisk blod i årene mine, tiltross for at jeg opprinnelig kommer fra Oslo. Har du hørt om at folk flytter og vandrer? Men hvis du mener du er ekspert på såkalt eugenikk og rasemessige trekk skal ikke jeg krangle med deg.... Ja det er nabolandet. Det er også nabolandet til Kina men det betyr ikke at Pakistanere har kineiske aner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 17. juni 2015 #47 Del Skrevet 17. juni 2015 Ja det er nabolandet. Det er også nabolandet til Kina men det betyr ikke at Pakistanere har kineiske aner. Så du tror fullt og fast på at det ikke har skjedd en utveksling av folk mellom Pakistan og Iran? Har de hatt en veldig streng grensekontroll de siste 1000 årene eller hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. juni 2015 #48 Del Skrevet 17. juni 2015 Ja det er nabolandet. Det er også nabolandet til Kina men det betyr ikke at Pakistanere har kineiske aner. Eller har de kanskje det.....? Hvem vet? De ser utenlandske ut, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. juni 2015 #49 Del Skrevet 17. juni 2015 Så du tror fullt og fast på at det ikke har skjedd en utveksling av folk mellom Pakistan og Iran? Har de hatt en veldig streng grensekontroll de siste 1000 årene eller hva tror du? Perserne er ett av de eldste folkeslagene i regionen, og Iran har vært deres hjem i mange tusen år. Så det skal man ikke se helt bort fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #50 Del Skrevet 17. juni 2015 Eller har de kanskje det.....? Hvem vet? De ser utenlandske ut, alle sammen. Pakistanere ser veldig forskjellig ut fra Iranere. Pakistanere er mye mørkere i huden bl.a. Anonymous poster hash: 0ee36...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #51 Del Skrevet 17. juni 2015 Perserne er ett av de eldste folkeslagene i regionen, og Iran har vært deres hjem i mange tusen år. Så det skal man ikke se helt bort fra. Morsom lesning fra en multikulturalist. Gi meg de rene og ranke... Et folk som har vært isolert og holdt seg for seg selv uten innvandring eller utvandring i flere tusen år. Anonymous poster hash: 6e37a...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #52 Del Skrevet 17. juni 2015 Morsom lesning fra en multikulturalist. Gi meg de rene og ranke... Et folk som har vært isolert og holdt seg for seg selv uten innvandring eller utvandring i flere tusen år. Anonymous poster hash: 6e37a...703 Stemmer. Og de har bl.a beholdt sitt eget språk. Anonymous poster hash: 0ee36...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 17. juni 2015 #53 Del Skrevet 17. juni 2015 Enn hvor pent utseende, er det innvendige forferdelig, blir det ytre ubetydelig. Nei, hun er ikke vakker eller tiltrekkende på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #54 Del Skrevet 17. juni 2015 Så du tror fullt og fast på at det ikke har skjedd en utveksling av folk mellom Pakistan og Iran? Har de hatt en veldig streng grensekontroll de siste 1000 årene eller hva tror du? Hun har pakistanske, IKKE persiske aner. Anonymous poster hash: 0ee36...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 17. juni 2015 #55 Del Skrevet 17. juni 2015 Hun har pakistanske, IKKE persiske aner. Anonymous poster hash: 0ee36...2dd Jada, og jeg er 100 prosent norsk og nordmann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #56 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg synes Jonas Gahr Støre er direkte usmakelig utseendemessig, siden det kom opp. Hadia Tajik har for utstående, store øyne og for tunge øyelokk til at jeg vil kalle henne vakker. Anonymous poster hash: 6c3a6...151 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. juni 2015 #57 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Morsom lesning fra en multikulturalist. Gi meg de rene og ranke... Et folk som har vært isolert og holdt seg for seg selv uten innvandring eller utvandring i flere tusen år. Anonymous poster hash: 6e37a...703 Hva er en multikulturalist, egentlig? Er det en person som ikke kan noe om historie? Siden du virker så overrasket over at jeg kjenner til at perserne er et gammelt folk som har holdt til i Iran i flere tusen år? Endret 17. juni 2015 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #58 Del Skrevet 17. juni 2015 Hva er en multikulturalist, egentlig? Er det en person som ikke kan noe om historie? Av og til stemmer nok det. Anonymous poster hash: 6e37a...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #59 Del Skrevet 17. juni 2015 Jada, og jeg er 100 prosent norsk og nordmann. Hva har dette med det jeg sa å gjøre? Hadja er født og oppvokst i Norge. Hun har pakistanske foreldre. Ingen tilknytning til Iran. Hun har IKKE iranske aner. Anonymous poster hash: 0ee36...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 17. juni 2015 #60 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Hva har dette med det jeg sa å gjøre? Hadja er født og oppvokst i Norge. Hun har pakistanske foreldre. Ingen tilknytning til Iran. Hun har IKKE iranske aner. Anonymous poster hash: 0ee36...2dd Herregud da mann, enhver idiot vet at hun er pakistansk. Min opprinnelige kommentar var myntet på at hun hadde trekk som minte meg om persiske kvinner, og derav skrev jeg at det hun hadde persiske aner. Ingen vet 100% sikker på om hun har et slektstre bestående av kun pakistansk dna. Ettersom landet Iran og Pakistan er naboland, kan det faktisk tenke seg at hun har persiske aner. Eller kankskje romerske aner? Du har vel hørt om De romersk-persiske kriger? https://en.wikipedia.org/wiki/Roman%E2%80%93Persian_Wars Endret 17. juni 2015 av fotosyntesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå