Gjest Reza08 Skrevet 12. juni 2015 #1 Del Skrevet 12. juni 2015 Av disse kjendisene jeg ramser opp, hvem av dem ville du passet best med? Og hvem ville du passet dårligst med? Listen består av 20 damer og 20 menn. Mannlige: 1. "Charter"-Svein (Østvik) 2. Hans Olav Lahlum 3. Hans Olav Brenner 4. Per Sandberg 5. Espen Eckbo 6. Eyvind Hellstrøm 7. Jo Nesbø 8. Hallgeir Kvadsheim 9. John Arne Riise 10. Petter Northug 11. Åge Sten Nilsen 12. Jan Erik "Autofil" Larsen 13. Martin Kolberg 14. Knut Jørgen Røed Ødegaard 15. Lars Monsen 16. Jan Fredrik Karlsen 17. Trond Espen Seim 18. Truls Svendsen 19. Harald Rønneberg 20. Espen "Shampo" Knutsen Kvinnelige: 1. Tone Damli Aaberge 2. Caroline Berg Eriksen 3. Anne B. Ragde 4. Else Kåss Furuseth 5. Agnes Kittelsen 6. Linn Skåber 7. Venke Knutson 8. Hanne Sørvaag 9. Silje Torp 10. Marie Simonsen 11. Siv Jensen 12. Hadia Tajik 13. "Charter"-Hilde (Skovdahl) 14. Anette Hoff 15. Aylar Lie 16. Emilie "Voe" Nereng 17. Marte Stokstad 18. Anne Rimmen 19. Sandra Borch 20. Liv Signe Navarsete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 12. juni 2015 #2 Del Skrevet 12. juni 2015 Nå vet jeg ikke helt hvem alle er, men de jeg vet om: Best - Espen Eckbo og Lars Monsen. Dårligst - Nesten alle de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 12. juni 2015 #3 Del Skrevet 12. juni 2015 Aner ikke, gjetter - Anne Rimmen eller Silje Torp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 13. juni 2015 #4 Del Skrevet 13. juni 2015 Haha jeg vet ikke hvem alle er, men jeg hadde nok kommet dårligst overens med Eivind Hellstrøm, Charter-Svein, Charter-Hilde og Jan Fredrik Karlsen. Hellstrøm fordi jeg synes han virker så overlegen og hånlig, og jeg tror ikke akkurat vi har mye til felles... De tre andre fordi de er så all over the place, skikkelig sprø og tar nesten av. Jeg blir stressa av sånne folk. Spesielt Jan fredrik, han er så gira og entusiastisk at jeg blir helt koko selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 13. juni 2015 #5 Del Skrevet 13. juni 2015 Haha, kjenner jeg ikke hadde passet med noen av dem. Kanskje aller minst Per Sandberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 13. juni 2015 #6 Del Skrevet 13. juni 2015 Espen - fordi han er kjeeeeeeekk, morsom, snill og jordnær. Den jeg passer minst med er nok Per Sandberg. Usj og usj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. juni 2015 #7 Del Skrevet 13. juni 2015 Det er jo egentlig umulig å vite. Men om jeg skal tippe Tror nok jeg hadde passet dårligst med Siv Jensen. Best tror jeg med Agnes Kittelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. juni 2015 #8 Del Skrevet 13. juni 2015 Ingen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 14. juni 2015 #9 Del Skrevet 14. juni 2015 Umulig å vite, og vet ikke fryktelig mye om dem, men prøver likevel. Tre på topp: Hans Olav Brenner Hallgeir Kvadsheim Jo Nesbø Tre på bunnen: "Charter"-Svein (Østvik) Per Sandberg Jan Fredrik Karlsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg