Gjest Elizabeth Skrevet 2. september 2004 #1 Del Skrevet 2. september 2004 Hei! Jeg har planer om å bytte kjøkkendører siden kjøkkeninnresningen ellers er like fin, men jeg vet ikke hvor jeg kan få kjøpt det. Har sjekka på IKEA men målene stemte ikke helt så det ble litt vanskelig. Er det noen som vet noen steder man kan få kjøpt bare kjøkkendører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #2 Del Skrevet 2. september 2004 Sjekk hos en møbelsnekker. Det trenger ikke bli så innmari dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 3. september 2004 #3 Del Skrevet 3. september 2004 Fikk en reklame i posten fra www.herjedalskjokken.no , som nettopp selger nye dører og skuffer til eksisterende skrog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 3. september 2004 #4 Del Skrevet 3. september 2004 Hvis du vet hvilket merke kjøkkenet er, så kan du kanskje få hos de som selger dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå