Ferny Skrevet 12. juni 2015 #21 Skrevet 12. juni 2015 Jeg har aldri ligget med andre enn henne, men hun har hatt noen før meg. Kan jeg ha blitt smittet og fått utbrudd nå selvom hun sist hadde ubeskyttet sex for 6 år og 7 mnd siden? PS: Fant noe som het skin tags på google. Det lignet syns jeg? Anonymous poster hash: 5464a...70c Jeg ville tippet skin tags... jeg så tilfeldigvis en episode av "pinglige sykdommer" forleden... var en gutt som hadde en rekke sånne prikker som du har. Lignet veldig i hvert fall. Legen fjernet det på et blunk (dersom den plager deg) - frøs de bort eller noe. Tror de var skapt av friksjon eller noe. Ikke farlig i hvert fall. Uansett så er det jo greit å høre med legen, så ville tatt en tur jeg. Og *poff* så får du den fjernet også.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #22 Skrevet 12. juni 2015 Jeg ville tippet skin tags... jeg så tilfeldigvis en episode av "pinglige sykdommer" forleden... var en gutt som hadde en rekke sånne prikker som du har. Lignet veldig i hvert fall. Legen fjernet det på et blunk (dersom den plager deg) - frøs de bort eller noe. Tror de var skapt av friksjon eller noe. Ikke farlig i hvert fall. Uansett så er det jo greit å høre med legen, så ville tatt en tur jeg. Og *poff* så får du den fjernet også. Jeg har vært hos legen, skrev i innlegget før deg at det var en kjønnsvorte. Men jeg betviler faktisk legen litt, for jeg syns den ligner mer på skin tag selv. Kom på at min far har mye skin tags også. Ellers så prøvde jeg å stikke hull på den igår og nå ser den annerledes ut pga det (men det glemte jeg å informere legen om da). Anonymous poster hash: 5464a...70c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #23 Skrevet 12. juni 2015 Ja, googler man symptomer som hodepine, magevondt og blod i avføringen får man jo opp kreft fra alle kanter, men å google noe så ufarlig som kjønnsvorter seg jeg virkelig ikke problemet med Anonymous poster hash: a5c01...e43 Prøv et bildesøk Anonymous poster hash: c2c70...49c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #25 Skrevet 12. juni 2015 Det var som sagt kjønnsvorte. Anonymous poster hash: 5464a...70c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå