Gå til innhold

Hjelp! Hva er dette? (Penisprikk)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en prikk på penisen min. Har lagt ved bilde, men det er beskjært for å ikke støte noen altså. Noen som vet hva det kan være? Det er kun èn. Den har vært der i ca 10 dager eller noe sånn. Har slitt mye med betente hårsekker før, men vet ikke om det kan være det?

Anonymous poster hash: 5464a...70c

post-37809-0-78195400-1434071565_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du seksuelt aktiv? 

Det er ikke et særlig tydelig bilde. Det ser ut som noe som er betent, slik som en hårsekk, særlig når du kun har én. Ellers kan det være en kvise eller blemme. 

Er den vond å presse på? 

Klør den?

Kjennes det ut som det er noe væske i den? 

Er det på selve penisen din? Og i så fall hvor på penisen? 

Anonymous poster hash: 20eaf...fea
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som ei kvise. Den går over av seg selv.

Anonymous poster hash: 76a3d...978
AnonymBruker
Skrevet

Er du seksuelt aktiv? 

Det er ikke et særlig tydelig bilde. Det ser ut som noe som er betent, slik som en hårsekk, særlig når du kun har én. Ellers kan det være en kvise eller blemme. 

Er den vond å presse på? 

Klør den?

Kjennes det ut som det er noe væske i den? 

Er det på selve penisen din? Og i så fall hvor på penisen? 

Ja, har kone. Vi har vært sammen i 6,5 år.

Den er ganske liten, så den syns ikke så mye mer i virkeligheten.

Den er ikke vond og klør ikke. Vet ikke ang. det med væske...?

Den er ca 2 cm fra roten på oversiden, hvis det ga mening?

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Har hatt flere sånne. Noen blir borte fort, andre blir der en stund. Ingen grunn til bekymring så vidt jeg kan skjønne. Men jeg er ikke lege, så om det finnes leger her bør du heller høre på dem. 

Anonymous poster hash: 93813...e8c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke være kjønnsvorter da? 

Anonymous poster hash: a5c01...e43
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke være kjønnsvorter da? 

Kan det? Isåfall er det bare en?

Jeg har ikke hatt sex med noen

AnonymBruker
Skrevet

Kan det? Isåfall er det bare en?

Jeg har ikke hatt sex med noen

Altså andre enn hun jeg er gift med

AnonymBruker
Skrevet

Altså andre enn hun jeg er gift med

Hvis du tar ett kjapt google søk, jeg gjorde det for jeg også da jeg syntes det så litt rødt ut, men det ser slik ut på google også. Tror det kan komme enkeltvis, men det mest vanlige er vel dog flere sammen. 

Uansett hva det er, så ville jeg heller sett det ann. Begynner du å få kløe og du kjenner flere (Kjenn gjerne etter godt!) så er det nokk det. Ufarlig er det hvertfall som regel, så med mindre du blir plaget hadde jeg latt det ligge. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tar ett kjapt google søk, jeg gjorde det for jeg også da jeg syntes det så litt rødt ut, men det ser slik ut på google også. Tror det kan komme enkeltvis, men det mest vanlige er vel dog flere sammen. 

Uansett hva det er, så ville jeg heller sett det ann. Begynner du å få kløe og du kjenner flere (Kjenn gjerne etter godt!) så er det nokk det. Ufarlig er det hvertfall som regel, så med mindre du blir plaget hadde jeg latt det ligge. 

Jeg har ingen flere, hun har sjekket grundig :P Var hun som så den jeg har nå også.

Hun har jo heller ingen. Og jeg tror ikke at hun har hatt sex med noen andre. Ikke de siste 6 årene iallefall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen flere, hun har sjekket grundig :P Var hun som så den jeg har nå også.

Hun har jo heller ingen. Og jeg tror ikke at hun har hatt sex med noen andre. Ikke de siste 6 årene iallefall.

Hpv er ett type virus som kan være i deg hele livet ditt, og det kan gå mange år før man får utbrudd, eller så får man aldri utbrudd. Mange får også bare ett utbrudd skjønner du, så det er veldig vanskelig å oppdage :) Det er med andre ord fult mulig at en av dere ble smittet for lenge siden

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har kone. Vi har vært sammen i 6,5 år.

Den er ganske liten, så den syns ikke så mye mer i virkeligheten.

Den er ikke vond og klør ikke. Vet ikke ang. det med væske...?

Den er ca 2 cm fra roten på oversiden, hvis det ga mening?

Jeg synes ikke det er noe suspekt her hvertfall. Mest sannsynlig er det bare litt betent vev eller en kvise. Dette ser ikke ut som en kjønnsvorte, men det er jo et litt utydelig bilde, så det er vanskelig å si noe for sikkert. Dersom det oppstår noen flere (eller at det oppstår lignende hos partneren din) bør du kontakte lege. Jeg synes ikke du trenger å kontakte lege utelukkende for dette her, men dersom du er bekymret skader det ikke å ta kontakt. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hpv er ett type virus som kan være i deg hele livet ditt, og det kan gå mange år før man får utbrudd, eller så får man aldri utbrudd. Mange får også bare ett utbrudd skjønner du, så det er veldig vanskelig å oppdage :) Det er med andre ord fult mulig at en av dere ble smittet for lenge siden

Jeg har aldri ligget med andre enn henne, men hun har hatt noen før meg. Kan jeg ha blitt smittet og fått utbrudd nå selvom hun sist hadde ubeskyttet sex for 6 år og 7 mnd siden?

PS: Fant noe som het skin tags på google. Det lignet syns jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri ligget med andre enn henne, men hun har hatt noen før meg. Kan jeg ha blitt smittet og fått utbrudd nå selvom hun sist hadde ubeskyttet sex for 6 år og 7 mnd siden?

PS: Fant noe som het skin tags på google. Det lignet syns jeg?

Det skal være mulig tror jeg. Anbefaler deg å lese om di forskjellige typene av "nupper" du kan ha, eller kjønnsvorter så får du lese å se selv :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det så ut som en betent talgkjertel, netent hårsett eller kvise. Hvis det er litt betent, blir den ofte litt rosa eller rød. En kjønnsvorte tror jeg ofte ville vært hudfarget, og den ville vel hatt blomkålliknende overflate (etetrhvert). Synes ikke det ser ut som noen vorte. En lege kan lett sjekke om det er en vorte, de kan smøre på et middel som blir en spesiell farge om det er vorte. Skintags kommer av gnissninger mot hud eller stoff, og det ser ikke ut som det, synes jeg.

Anonymous poster hash: c2c70...49c

AnonymBruker
Skrevet

Det skal være mulig tror jeg. Anbefaler deg å lese om di forskjellige typene av "nupper" du kan ha, eller kjønnsvorter så får du lese å se selv :)  Anonymous poster hash: a5c01...e43

Jeg anbefaler ikke å gjøre det, for man kan lett bli litt paranoid av å lese på nettet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler ikke å gjøre det, for man kan lett bli litt paranoid av å lese på nettet ;)

Ja, googler man symptomer som hodepine, magevondt og blod i avføringen får man jo opp kreft fra alle kanter, men å google noe så ufarlig som kjønnsvorter seg jeg virkelig ikke problemet med ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat like nupper på mitt stell, to stykker ca 1 cm i fra hverandre.

Vært sånn siden forrige sommer uten at det har plaget meg noe, slik jeg har skjønt det er det talgkjertler.

Anonymous poster hash: 52c03...d27
AnonymBruker
Skrevet

Det var nok kjønnsvorte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...