Sunn_jente Skrevet 11. juni 2015 #1 Del Skrevet 11. juni 2015 Har du lest denne bloggen før ( http://emiliesskap.blogg.no) ? Får litt vondt av han/hun som sliter med å komme ut av skapet, kan ikke være lett.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 11. juni 2015 #2 Del Skrevet 11. juni 2015 Jaa, jeg liker bloggen godt! Men ja det må være vanskelig, men hun skriver gode innlegg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 15. juni 2015 #3 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg liker denne bloggen svært godt selv. Man kan jo undres over hvorfor... (Takk skal dere ha ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 15. juni 2015 #4 Del Skrevet 15. juni 2015 Tanken er nok god, men overdreven selvmedlidenhet blir slitsomt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 16. juni 2015 #5 Del Skrevet 16. juni 2015 Digger! Jeg er uenig i at hun oppfattes som "selvmedlidene" - jeg ville heller hatt kroppen ribbet for ett og ett hår enn å plutselig våkne i en guttekropp. Bloggen oppfatter jeg som både informativ, morsom og engasjerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 16. juni 2015 #6 Del Skrevet 16. juni 2015 Tanken er nok god, men overdreven selvmedlidenhet blir slitsomt i lengden. På hvilken måte? Jeg spør fordi jeg oppriktig ønsker konstruktiv kritikk, for det er eneste måten å bli bedre på Og tusen takk til Carali :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. juni 2015 #7 Del Skrevet 16. juni 2015 Tanken er nok god, men overdreven selvmedlidenhet blir slitsomt i lengden. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 18. juni 2015 #8 Del Skrevet 18. juni 2015 Selvhat/selvmedlidenhet er ut Men selvsentrerthet/narsissisme er inn Verden henger ikke på greip :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg