Gjest Manxeier Skrevet 2. september 2004 #1 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg ble den stolte eier av ei nydelig lita Manx-frøken på tirsdag. Nå har jeg grubla navn siden da og holder på å bli sprø. Har dere noen forslag? Sussi og Nusse er utelukket da jeg har negative assosiasjoner til disse to... Har bare hatt hannkatter før og har aldri hatt problemer med å finne navn til dem, men denne frøkena var ikke enkel! Hun er sort, rød og hvit og maler som om hun har en motor gående konstant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #2 Del Skrevet 2. september 2004 Valborg Huldra Elna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. september 2004 #3 Del Skrevet 2. september 2004 Pashmina, Maxine, Embla, Ylva... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 2. september 2004 #4 Del Skrevet 2. september 2004 Blake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 2. september 2004 #5 Del Skrevet 2. september 2004 Mahler! Passer kanskje bedre på hankatt? Min heter Miss og det er det fineste kattenavnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2004 #6 Del Skrevet 2. september 2004 Shana, Smila, Becca , Lucy, Plusilusken, Fløffy, Mia, Gudrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. september 2004 #7 Del Skrevet 2. september 2004 Synes Mia er fint jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaphirre Skrevet 3. september 2004 #8 Del Skrevet 3. september 2004 Har to katter: Begge er hunner.. Har kalt dem opp etter noe som ligger hjertet eller katten nært. Den ene: Coxy Mørk brun svart... Passer perfekt. Hun som var min: Kefir Fordi jeg elsker surmelk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breece Skrevet 3. september 2004 #9 Del Skrevet 3. september 2004 Nydeligste kattenavn er Chanell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 3. september 2004 #10 Del Skrevet 3. september 2004 Hva med Sheba..? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 3. september 2004 #11 Del Skrevet 3. september 2004 Frøya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manxeier Skrevet 3. september 2004 #12 Del Skrevet 3. september 2004 Så mange gode forslag! Manxfrøkena ble imidlertid døpt Senza. Senza betyr "uten" og det passer godt på ei lita pusefrøken uten hale! Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 3. september 2004 #13 Del Skrevet 3. september 2004 Å, det var fint og kult :-) Syns jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå