Gå til innhold

overraske med oral?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest err...gjest

Hva siere du som dame/jente til å bli overrasket med litt oral sex, som en wake up call? Blir det bare helt feil for dere? Jeg hadde nok ikke sagt nei, hadde hun vekket meg på den måten.

Så siden det er så inn å diskutere peniser for tiden.

Min er ganske skjeiv. Dvs, den står ca. 20-25 grder til venstre. Men vet også at mange menn ikke har helt rette peniser. Bare lurte på om det var noen som har hatt noen problemer med at de har hatt en partener med skjeiv penis?

håper på svar fra dere :)

gutt 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Spør henne først, på generelt grunnlag davel, så vet du det.

Ang skjev penis på 20 - 25 grd vet jeg ikke om det er noe problem, men det skulle jeg da ikke tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så siden det er så inn å diskutere peniser for tiden.

Min er ganske skjeiv. Dvs, den står ca. 20-25 grder til venstre. Men vet også at mange menn ikke har helt rette peniser. Bare lurte på om det var noen som har hatt noen problemer med at de har hatt en partener med skjeiv penis?

håper på svar fra dere :)

gutt 22

Neida det er ikke noe problem. Du må bare finne

en dame med akkurat den samme vinkelen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke blitt vekket slik. Føler meg alltid svett/klam mellom bena etter en varm natt under dynen. Da behøver man liksom ikke å ligge med ansiktet mellom dem om morningen. Ville heller ikke sugd noen da.

Skeiv penis er vel ikke noe problem, du får bare øve deg masse og bli flink å sikte deg inni :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt om det er den rette måten for meg å bli vekket på.

Tror ikke du skal bekymre deg for penisen din. Har aldri opplevd det som et problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...