lillevill Skrevet 11. juni 2015 #21 Skrevet 11. juni 2015 Sånn du beskriver det så synes jeg det er en veldig opprivende situasjon for ungene.. Jeg har nesten ikke ord. Du må sette klare grenser, for barnas skyld.
Tibbie Skrevet 13. juni 2015 #22 Skrevet 13. juni 2015 Veldig slitsomt! Jeg ville nok hatt en lås på døra, sånn at hun ikke kommer uanmeldt. Så får du bare være litt sta. Er hun ensom? Eller en veldig sta person som "vet best"? Kanskje hun er misunnelig på deg, og ikke vil la deg vite det? Derfor prøver hun å rakke ned på selvtilliten din? Det virker uansett som om hun ikke har det helt bra psykisk. Hun rakker ned på egen sønn, hun rakker på oppdragelsen din og det virker som om hun ikke en gang liker dere - men likevel kommer hun ofte innom. Så derfor tolker jeg det som om at det er noe som plager henne.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #23 Skrevet 14. juni 2015 Hvis hun kidnapper barna igjen ringer du politiet. Var min første tanke og, men at politiet kommer og tar barna fra henne kan gjøre det mer traumatisk for barna. Om hun er grei med de når hun er alene med de. Er hun ikke grei med de så må selvfølgelig bli tatt fra henne. Kan være at det er best at TS henter barna selv da. Anonymous poster hash: 077e0...701
Gjest Blondie65 Skrevet 14. juni 2015 #24 Skrevet 14. juni 2015 Her må det et oppgjør til. Far må gjøre det helt klart for sin mor at han har overlatt ansvaret for alle sine barn til sin samboer og at den typen oppførsel vil i fremtiden bli politianmeldt. De ufine kommentarene som hele tiden siver ut av kjeften er også nok til at det må skapes avstand. Her kan man kanskje innføre at svigermor ikke får komme uanmeldt og vil bli avvist i døren dersom hun prøver seg. Mitt forslag er også familievernkontoret: her trenges utenforstående hjelp til å lære å omgås som voksne.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2015 #25 Skrevet 14. juni 2015 Vi hadde det litt på samme måte. Svigermor var langt fra så dominerende som din, men det var nok til at det skapte ubehag og uro. Vi endte opp med å flytte og fikk det mye bedre. Anonymous poster hash: cd7bd...a31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå