Gjest Lompa Skrevet 16. september 2004 #221 Del Skrevet 16. september 2004 Det er her vettu- Som jeg skrev i begynnelsen- denne dagboken skal brukes av alle til snikk- snakk, avsporinger, drittkasting, personangrep, kosemose tråder, smisking, overdrevet bruk av smilyes og ikke minst flørting Sant????Wooohoooo!!! *Kaster meg over Alex og kosmosknusklemmerflat såhun må holde seg for nesa og blåse seg opp igjen(du kan sikkert få assistanse fra folk som KAN det der med oppblåst!) og titter meg rundt i dagboka mens jeg blunker flørtende. Litt faenskap må jo også bedrives så jeg hiver litt salt oppi et par tilfeldig henslengte kaffekopper.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #222 Del Skrevet 16. september 2004 Er det ikke herlig- Trøffel pleier å være her inne og flørte med meg - men det virker som han boikotter meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. september 2004 #223 Del Skrevet 16. september 2004 Er det ikke herlig- Trøffel pleier å være her inne og flørte med meg - men det virker som han boikotter meg i dag Du får prøve med litt useriøs flørting og litt faenskap da vettu.....Litt god,gammel "helluuuuing" ,godt kjent fra i sommer da jeg lå over tastaturet her og lo så jeg grein.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #224 Del Skrevet 16. september 2004 Hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. september 2004 #225 Del Skrevet 16. september 2004 Kjenner løklukta og helluer forførende tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #226 Del Skrevet 16. september 2004 Trøffel pleier å være her inne og flørte med meg - men det virker som han boikotter meg i dag Gamle Alex; jeg har gått meg vill i dag. Jeg ble sånn fan av deg at jeg ikke kunne se klart, så nå har jeg lagt igjen en haug med sexpressmeldinger i en helt annen dagbok. Pokker! *myser, og leter febrilsk etter linsene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #227 Del Skrevet 16. september 2004 - Du burde kjenne meg på lukta Hvem har du vært og forført i stedet for meg :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #228 Del Skrevet 16. september 2004 Vet ikke, sa jeg jo! Ser du dårlig? *myser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #229 Del Skrevet 16. september 2004 At jeg er halvt blind har vi jo vist lenge Det er den blå skjønnheten som blender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. september 2004 #230 Del Skrevet 16. september 2004 ..... så nå har jeg lagt igjen en haug med sexpressmeldinger i en helt annen dagbok. Pokker! *myser, og leter febrilsk etter linsene* Vet ikke, sa jeg jo! Ser du dårlig? *myser* .. bare ett lite forslag Mysan sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #231 Del Skrevet 16. september 2004 Du er smart du Lillebille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #232 Del Skrevet 16. september 2004 *myser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #233 Del Skrevet 16. september 2004 Ser du meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. september 2004 #234 Del Skrevet 16. september 2004 Du er smart du Lillebille ... :oops: og så kommer det helt naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #235 Del Skrevet 17. september 2004 Nå har jeg i 18 timer klart å la være å kommentere den horrible påstanden i ovenstående innlegg... FLINK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 17. september 2004 #236 Del Skrevet 17. september 2004 Fortsetter stilen fra i går,jeg så..... Helluuuuu...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. september 2004 #237 Del Skrevet 17. september 2004 Nå har jeg i 18 timer klart å la være å kommentere den horrible påstanden i ovenstående innlegg... FLINK! ... hvilken av dem???? (og klarer du 18 timer til???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. september 2004 #238 Del Skrevet 17. september 2004 Fortsetter stilen fra i går' date='jeg så..... Helluuuuu...![/quote'] ... når jeg ser denne må jeg alltid tenke på Aline . .. og helluing i buskene... - (den dagen det var godt å være alene på kontoret... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #239 Del Skrevet 20. september 2004 Hellu Da var det mandag- og etter en natt hvor jeg ahr satt rekord i do. besøk ( vet at dere synes sånt er spennede å vite) er jeg utrolig Er er det plutselig blitt veldig stille igjen, eller er det bare meg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 20. september 2004 #240 Del Skrevet 20. september 2004 Det ER stille her nå.....!:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg