Gjest Litjmæ Skrevet 19. april 2005 #1321 Del Skrevet 19. april 2005 mm, kaffe og rundstykker, så godt lompa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. april 2005 #1322 Del Skrevet 19. april 2005 jeg er hjemmeværende idag jeg, pga startende forkjølelse jeg prøver hardt å få til å gå vekk.... (stresse funka ikke, så nå roer jeg den ihjel... sov ikke inatt pga den, så det må vel kanskje til?)... og kunne godt tenkt meg noen rundstykker eller noe annet kos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. april 2005 #1323 Del Skrevet 19. april 2005 Sjokolade???? - eller noe mer "håndfast"???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. april 2005 #1324 Del Skrevet 19. april 2005 Sjokolade???? - eller noe mer "håndfast"???? mmmm... sjokolade!! det er lov når man er syk det? er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. april 2005 #1325 Del Skrevet 19. april 2005 .. begge deler er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. april 2005 #1326 Del Skrevet 19. april 2005 Ja takk begge deler pleier jo Brumm å si, så hvorfor ikke aline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #1327 Del Skrevet 20. april 2005 :-) Dere er gode altså Etter 11 timer kom endelig snuppa på vel over 4 kilo. Fødselen var skikkelig kjip mrd endel ting som ikke gikk som de skulle, men hun er velskapt og flott :-) blir nok en del mindre tid her inne en liten stund men setter utrolig stor pris på dereog skal komme innom så ofte jeg kan :-) og til dere alle sammen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. april 2005 #1328 Del Skrevet 20. april 2005 gratulerer masse Gamle Alex!! så deilig å høre at alt er bra med både mor og datter, selv om det var en tøff kamp. gleder oss til å høre hvordan livet går videre når du har tid til å stikke innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. april 2005 #1329 Del Skrevet 20. april 2005 Grattis!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. april 2005 #1330 Del Skrevet 20. april 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Gratulerer så masse - godt at alt er bra med dere - selv om veien var tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2005 #1331 Del Skrevet 20. april 2005 Oooæh! 11 timer!? Fy flate! Minn meg på at jeg skal adoptere! Og - gratulerer, vennen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. april 2005 #1332 Del Skrevet 20. april 2005 He-he, jeg hadde også elleve timer med komplikasjoner, og nei, jeg planlegger ingen flere sånn umiddelbart. Imidlertid er det da de som holder på mye lenger enn det :-) og det viktigste er at tulla har det bra nå. 4 kilo er drøyt (pjokken min var 4,4...) så det er ikke rart du har merket det godt! GRATULERER!!! Stikk innom med noen rapporter når snuppa sover da (som hun forhåpentlig vil gjøre innimellom :-) ) og KOS DEG med babytiden! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #1333 Del Skrevet 21. april 2005 Heisann alle sammen, takk for hilsner, det varmer Trøffel- Nope , ingen flere , så nå vil jeg gjerne ha Stadig slankere Joda hun sover fint hun, men da løper jeg rundt og rydder og ordner og tar meg av storesøster og koser meg med at sambo er hjemme . Kommer nok sterkere tilbake når han er tilbake i jobb om en uke, da blir jeg ordentlig husmor- som innebærer mye KG og såper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. april 2005 #1334 Del Skrevet 21. april 2005 Toppers å høre at dere har det bra! Kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. april 2005 #1335 Del Skrevet 21. april 2005 Kos deg .. og nyt disse dagene med hele familien.. - og så er du tilbake hos oss før vi får sukk for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. april 2005 #1336 Del Skrevet 22. april 2005 Gratulerer så mye med jenta Håper alt er bra med dere! Så flink du er som styrer og ordner sånn. Har hatt en mann hjemme jeg nå, som har gjort alt Deilig! Men sånn måtte det bare bli, da gangelaget er litt redusert Ønsker deg en flott helg med hele familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. april 2005 #1337 Del Skrevet 22. april 2005 Har Trøffel blitt "jente", nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 22. april 2005 #1338 Del Skrevet 22. april 2005 Juuuuhuuuu! Gratulerer med ei lita snuppe, Alex! Men elleve timer med komplikasjoner.... :o Huttetu! Godt at alt er bra med dere begge to nå, og at du er tilbake igjen! Masse lykke-lompe-klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. april 2005 #1339 Del Skrevet 25. april 2005 Fin tittel! Håper alt står bra til ellers, send en til lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. april 2005 #1340 Del Skrevet 25. april 2005 Har Trøffel blitt "jente"' date= nå? :klø: huh? har'n blitt jente? og hvor står det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg