aline Skrevet 3. februar 2005 #821 Del Skrevet 3. februar 2005 stiiiiiilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #822 Del Skrevet 3. februar 2005 :bryllup: .. denne blir litt feil... .. men trekker vi fra to .. så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #823 Del Skrevet 3. februar 2005 jaja, vi ignorerer bare mennene, så funker det fint det altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #824 Del Skrevet 3. februar 2005 .. hvertfall i noen sammenhenger er det like greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 3. februar 2005 #825 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg kan være virtuell forlover for billa og aline jeg assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #826 Del Skrevet 3. februar 2005 Da har vi en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #827 Del Skrevet 3. februar 2005 bra, trenger minimum fire til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #828 Del Skrevet 3. februar 2005 .. synes folk er trege til å melde seg jeg.. (hvertfall hun som eier boka... - som burde vært på hugget) .. måtte endre .. for jeg skulle sitere .. og trykket på feil knapp :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #829 Del Skrevet 3. februar 2005 ja!!! men så er det to som sliter litt da, ei som bare er borte litt og ei som stort sett har sluttet å være her... også lammet da... skal kjefte litt på ham altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #830 Del Skrevet 3. februar 2005 Her kjefter vi på de som er aktuelle... og er ikke sjefen der .. får du jo ta noen andre... (lammet må da være grei erstatning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #831 Del Skrevet 3. februar 2005 jepp!!! *lokker* Laaaaaammmmet.... komme-komme-komme.... puse gamle appelsiiiiiiiiiineeeer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #832 Del Skrevet 3. februar 2005 :ler:Hjelpes meg , her har man et lite møte og se hva som skjer. Jeg melder meg gladelig til og være forlover, men er skuffet over at ingen har tilbud seg og være min :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. februar 2005 #833 Del Skrevet 3. februar 2005 *tusle inn* noen som trengte et superlam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #834 Del Skrevet 3. februar 2005 *tusle inn* noen som trengte et superlam? Ok . jeg vil ha Wodan som virtuel forlover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #835 Del Skrevet 3. februar 2005 G.A.: meg - meg - ta meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 3. februar 2005 #836 Del Skrevet 3. februar 2005 Kan godt stille opp jeg altså, bare dere ikke blir så kravstore som i denne tråden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #837 Del Skrevet 3. februar 2005 selvsagt krever vi det!!! VI har jo ikke tid til å gjøre noe særlig? VI jobber jo hele døgnet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #838 Del Skrevet 3. februar 2005 :ler:Hjelpes meg , her har man et lite møte og se hva som skjer. Jeg melder meg gladelig til og være forlover, men er skuffet over at ingen har tilbud seg og være min :-? Vi trodde jo selvfølgelig du VISSTE at vi stilte opp.. og at det var bare å velge på øverste hylle.. (Ville jo ikke virke påtrengende så du fikk vanskeligheter med å velge vet'u ) Men LB :bukke: er selvfølgelig klar .. når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #839 Del Skrevet 3. februar 2005 .. og vi har nå tre... Litjmæ, GA og superlammet .. dette må bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #840 Del Skrevet 3. februar 2005 .. og om ingen har forstått det ennå .. jobber jeg meg oppover mot 14000 innlegg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg