Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #81 Del Skrevet 5. september 2004 Ved å redegjøre lenge og vel for min dårlige økonomiske situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StenaLine Skrevet 6. september 2004 #82 Del Skrevet 6. september 2004 Sei "nei, det passar ikkje akkurat no." Prøver han å fortsette, sei eg "du?"....han svarar "eh, ja?" ...eg sei "ha ein fin dag, da!" og legg på. "Nei, takk, men takk for at du ringte!" + legge på funkar også. Eg prøvar å vere høflig, men uten å kaste vekk tida deira. Eg har reservert meg mot telefonsalg, og det funkar fint synest eg. Men får fortsatt telefonar fra kirkens nødhjelp, redd barna etc, men eg takkar høflig nei. Kan sei at sidan ein ikkje kan støtte ALLE gode saker her i verda, har eg tenkt nøye igjennom kva eg ønsker å støtte, og valget falt på Redningsselskapet /Kreftforeninga/LHL/kva som måtte falle meg inn den dagen. Funkar det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. september 2004 #83 Del Skrevet 6. september 2004 Sier Nei Takk i munnen på selgeren og legger på. jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 8. september 2004 #84 Del Skrevet 8. september 2004 jøss.... Ja jeg å irriterer meg over u-høflige tlf selgere som ikke kan respektere ett nei på en høfflig måte.Men å samenligne det med prostitusjon er vel litt i det drøyeste laget.Det er faktisk di som er hyggelig,og ett par venninder av meg som har jobbet innen det var ikke så glad i jobben sin.Men vi er alle avhengi av en inntekt da......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. september 2004 #85 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg sier vi har reservert oss, for over tremåneder siden, min mann sitt firma er reservert og lille sønnen vår på 8 måneder har vi også reservert mot dette..da blir de litt flaue eller noen sier er du sikker på at det er over 3 mnd siden...stønn, det er to år siden, og her kommer det flere telefoner i uka! :-x og da blir jeg sint... En presterte å ringe to minutter på 22.00...jeg sa jeg synes det var litt for sent og trodde det var bare kjente som ringte hverandre da..Svaret jeg fikk jo han hadde arbeidstid til 22.00 og dette var den siste telefonen på den vakta.., dasa jeg han heller burde sjekke listene sine for vi var reservert, like frekk var han og fortsette og da ble jeg sint...igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 9. september 2004 #86 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg sier kort at jeg reserverte meg sjøl og hele min husstand i Brønnøysundregistrene for tre år sia og ber den som ringer sørge for at firmaet vasker listene sine litt brennkvikt. Det funker fett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 11. oktober 2004 #87 Del Skrevet 11. oktober 2004 Man kan jo ha litt moro med dem: -Syng Knutsen & Ludvigsen`s telefonsang, helt til du hører de har lagt på! -Legg ut om "personlige problemer". Understrek hvor godt det gjør å endelig snakke med noen om det.... -Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be ham slutte med den pipingen,-øyeblikkelig! -Prut, prut, og atter prut! -Le hysterisk, inntil du hører opptattsignalet! -Forandre dialekten din ca hvert 10.sekund. -Pust tungt, og spør hva selgeren har på seg! -Imiter selgerens stemme & dialekt! -Sett selgeren på venting, og gå og se på TV. -Lær deg å imitere lyden av at man drar i toalettsnora (skyller-ned-lyd) og lag denne lyden, hver gang selgeren snakker om produktet! -Prøv å overtal selgeren til å kjøpe noe av deg...-tv`n, en gammel kassettspiller, den gamle bulka Lada`n, etc. Tipper man blir kvitt dem! haha, dødsbra Sandman Ringer jeg opp fra statistisk sentralbyrå og får sånne svar istedet for vanlige kjedelige Nei'er, så Maker du My Day Ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 11. oktober 2004 #88 Del Skrevet 11. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #89 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har reservert telefonnummeret i brønnøysundreisteret. Dette fungerer svært godt - det er så og si ingen telefonselgere som ringer oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå