Gå til innhold

Utro jævler.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utroskap har også forløst prosesser der par har vært for feige til å gå fra hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Summers
Skrevet

Takk for svar.

Det beste er å være singel og aldri gå i et forhold. Uansett hvor forelska man blir. Holde oss til sex og kun sex. Ikke kjærlighet. For det er bare faenskap med det! 

Jeg kommer meg aldri ut av dette, og har prøvd å fått hjelp, og prøvd å glemme og komme meg videre. Ingenting hjelper. De som var utro lever godt videre mens meg har de fått ødelagt sånn som de vil. De vant, og ja jeg har prøvd å komme meg opp, men jeg blir tom for krefter. Det er også vondt å vite at det finnes mange uskyldige folk som må oppleve det samme. Heldigvis finnes det sterke mennesker som kommer seg ut av det. 

Dette er nok årsaken til at så mye som 44 % av landets befolkning er single.

Gjest Fotballen
Skrevet

Greit jeg skjønner nå at det er jeg som fortjente alt utroskapen. Selv om jeg aldri har gjort de noe vondt, bare godt, og jeg er trent og ser bra ut. Men det er vel meg som person det er noe galt med uansett hvor god jeg er mot folk. Jeg opplever og opplevde bare dritt tilbake likevel. Jeg taklet utroskap dårlig pga tung oppvekst og mye dritt. Jeg prøvde selvmord etter alt, men ble stoppet. Ikke en gang det fikk jeg. Utroskap to ganger var dråpen. Jeg kom over det første gang for jeg fant meg fort ei ny dame. Men andre gang var dråpen. Hun som jeg hadde sterkest følelser for og var lengst sammen med. Det var for vondt. 

Er det så rart at jeg hater utroskap og mennesker som er utro? Det går an å slå opp først. Men da får de jo ikke såre folk. Det er jo det som er gøy å såre folk, gjerne til døde! 

Skrevet

Greit jeg skjønner nå at det er jeg som fortjente alt utroskapen.

Ikke hør på hva enkelte her skriver. Det er IKKE din feil at de var utro mot deg. Det finnes ingen unnskyldninger for å være utro - er man så misfornøyd med forholdet sitt at man er utro, er det bedre å slå opp enn å være nettopp utro.

• Liker 1
Skrevet

Greit jeg skjønner nå at det er jeg som fortjente alt utroskapen. Selv om jeg aldri har gjort de noe vondt, bare godt, og jeg er trent og ser bra ut. Men det er vel meg som person det er noe galt med uansett hvor god jeg er mot folk. Jeg opplever og opplevde bare dritt tilbake likevel. Jeg taklet utroskap dårlig pga tung oppvekst og mye dritt. Jeg prøvde selvmord etter alt, men ble stoppet. Ikke en gang det fikk jeg. Utroskap to ganger var dråpen. Jeg kom over det første gang for jeg fant meg fort ei ny dame. Men andre gang var dråpen. Hun som jeg hadde sterkest følelser for og var lengst sammen med. Det var for vondt. 

Er det så rart at jeg hater utroskap og mennesker som er utro? Det går an å slå opp først. Men da får de jo ikke såre folk. Det er jo det som er gøy å såre folk, gjerne til døde! 

Nei du fortjente ikke utroskapen.

Kanskje du skal akseptere det sånn på alvor? At du ikke fortjente det mener jeg?

Vet det ikke er lett men hvis du har hatt en tung oppvekst og mye dritt så har det sannsynligvis blitt plassert en god del tanker i knotten din som aldri burde vært der. Les den forrige posten min, prøv å være din egen venn i hvert fall i dette og jobb med å tro på at du er verdt mer. For det er du.

Skrevet

Jeg kjenner meg så godt igjen. De som sårer andre slipper å slite med det de har gjort, mens de som blir såret sitter igjen med en hel haug med jævlige følelser man kanskje aldri kommer helt over.

Jeg har selv opplevd utroskap, jeg ble lurt over flere år, og ble såpass emosjonelt skadet av det at jeg sliter med å knytte meg til andre mennesker. Jeg er så redd for å oppleve det helvetet på nytt at jeg hele tiden lurer på om det er verdt det å bli forelsket igjen.

Det du skal vite er at det finnes jenter som aldri har vært, og aldri kunne ha vært, utro. Jeg er en av disse. Å bedra en som stoler på meg ligger ikke i meg, jeg klarer faktisk å la være å ta slike valg som vil såre noen andre. (Og ja, jeg har vært i veldig lange forhold.) Det er faktisk ikke så vanskelig, selv om noen ser ut til å synes det. Utroskap er ikke noe som bare skjer, men et bevisst valg av den som bedrar. De er for feige til å gjøre det slutt, eller vil ha i både pose og sekk.

Verken du eller jeg eller noen fortjener å bli utsatt for utroskap. De som sier at det er den bedratte partens skyld er de som selv har vært utro, men ikke evner å ta ansvar for sine egne valg. For igjen, det er snakk om et valg, en bevisst handling.

Så jeg kjenner meg igjen i deg, og føler med deg! Jeg klamrer meg til håpet om at det faktisk finnes en mann der ute som klarer å la være å være utro, selv om det føles håpløst akkurat nå.

Husk at du er et bedre menneske enn disse jentene som har bedratt deg. :) Kjenn på den følelsen, og ikke glem det. Klem!

Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

Takk til dere som forstår hvordan utroskap er, og er i mot det. Godt å se at det fortsatt finnes normale folk :)

Endret av Fotballen
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

Huff da. Dette høres utrolig kjipt ut, og jeg sympatiserer med deg. Håper at situasjonen din blir forbedret, og prøv å ikke være for streng mot deg selv. For å si det enklere, bør du være takknemlig for at du fikk vite at eksen din ikke er verdt å være sammen med nå, enn å få vite det etter at hun er gravid, eller dere er gift, da hadde situasjonen vært mye dårligere. 

Ikke bruk tiden din på å tenke på hvordan de har det nå, eller om de har det bedre enn deg. Det er ikke verdt å få vondt i hodet og hjertet på grunn av eksen din. Vær sterk, slett dem fra Facebook, og andre sosiale medier slik at du ikke trenger å få vite hva de gjør til enhver tid. Out of sight, out of mind.

Dette skal gå bra til slutt, bare la det gå litt tid. De fleste kvinnene er fantastiske og lojale. Ikke la to eksemplarer definere synet ditt på kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

De der kvinnfolkene som så altfor lett lar seg sjarmere av playere og hopper til sengs med dem over

en lav sko - umulig å stole på og ettersom de blir lagt an på hele tiden. Når det er sagt så skal det vel noe til å forvente at de ikke skal slå til på noen av tilbudene i ny og ne. 

Anonymous poster hash: c8a3a...51c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...