Gjest Fotballen Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Hva skal vi gjøre med utro jævler? Jo straffen skulle vert å ødelegge kjønnsorganet deres! Ekle faenskap! Jeg HATER utroskap og sånt har ødelagt HELE livet mitt. Si hva dere vil men jeg kommer meg aldri opp igjen etter å ha opplevd utroskap to ganger. Vite at de lever videre og lever godt, har ødelagt meg psykisk. Folk er blitt sånn at de kan gjøre hva de vil og såre og ødelegge andres liv så lenge de selv får leve godt, og det får de. Hva er POENGET med å leve i en sånn verden? Det går ikke. Mobbere får et godt liv Utro jævler får et godt liv Hvorfor skal de få leve godt uten å bli straffet? Mens de uskyldige som de har ødelagt pga de kun tenker på seg selv, og elsker å ødelegge andre mennesker, må leve et vondt liv resten av livet? Det føles som å bli pint og vite at vi må pines gjennom resten av livet! 3
kenpet Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Stay strong. Jeg har selv aldri opplevd det, men jeg kan kjenne din smerte. Når noen du er blitt utrolig glad i ender opp med å hive hjertet ditt på bakken og knuse det som om forholdet ikke betydde noen ting. Ikke glem at du er så mye bedre enn disse utro faenskapene, og du er så mye sterkere enn dem! Utroskap knuser en person totalt, og selvtilliten går ned til 0. Håper du en dag finner ei som hater utro jævler like mye som det du gjør, På den positive siden slipper du å kaste bort mer av livet ditt på denne jenta. Ønsker deg alt godt. 1
Konghung Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Hva skal vi gjøre med utro jævler? Jo straffen skulle vert å ødelegge kjønnsorganet deres! Ekle faenskap! Jeg HATER utroskap og sånt har ødelagt HELE livet mitt. Si hva dere vil men jeg kommer meg aldri opp igjen etter å ha opplevd utroskap to ganger. Vite at de lever videre og lever godt, har ødelagt meg psykisk. Folk er blitt sånn at de kan gjøre hva de vil og såre og ødelegge andres liv så lenge de selv får leve godt, og det får de. Hva er POENGET med å leve i en sånn verden? Det går ikke. Mobbere får et godt liv Utro jævler får et godt liv Hvorfor skal de få leve godt uten å bli straffet? Mens de uskyldige som de har ødelagt pga de kun tenker på seg selv, og elsker å ødelegge andre mennesker, må leve et vondt liv resten av livet? Det føles som å bli pint og vite at vi må pines gjennom resten av livet! Det er du som skal gå med strak rygg og hevet hodet etter det der! Det er jo ikke du som har vært utro! Jeg skjønner det gjør vondt, men det er dem som har tabbet seg ut. Uansett om de ikke bryr seg om deg eller hva du føler, så er det deres karakter som har fått seg et skudd for baugen. Du er bedre enn dem! Husk det! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Jeg vet at det høres kynisk ut, men å være bitter og sitte å hate på alle de utro jævlene kommer det ingenting godt ut av. Den eneste personen det går utover er deg selv. Hat og bitterhet spiser deg opp innenfra. Jeg forstår virkelig at du har opplevd er grusomt, og jeg støtter ikke utroskap i det hele tatt. Men for din egen del - prøv å fokuser fremover. Du fortjener et god liv og å ha det bra med deg selv Anonymous poster hash: f7452...afc 1
tussi84 Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Utroe folk burde blitt sett ned på av alle i samfunnet og man burde bli hånet på og spyttet på en måte av alle også de som kjenner deg. Konsekvensene av utroskap er nesten ingenting for noen idag. Det er å miste kona eller mannen og samværsrett hvis det er barn i bildet. All like vel er man utro igjen og igjen. Det må en samfunnsendring til slik at disse som er utro aldri tørr å gjøre det igjen, og holder seg unna fordi det vet hvor fatale konsekvenser det blir. Kanskje fengselsstraff hadde vært noe noen mnd. Å bli fratatt friheten er vanskelig for mange så hvorfor ikke.
tussi84 Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Hva skal vi gjøre med utro jævler? Jo straffen skulle vert å ødelegge kjønnsorganet deres! Ekle faenskap! Jeg HATER utroskap og sånt har ødelagt HELE livet mitt. Si hva dere vil men jeg kommer meg aldri opp igjen etter å ha opplevd utroskap to ganger. Vite at de lever videre og lever godt, har ødelagt meg psykisk. Folk er blitt sånn at de kan gjøre hva de vil og såre og ødelegge andres liv så lenge de selv får leve godt, og det får de. Hva er POENGET med å leve i en sånn verden? Det går ikke. Mobbere får et godt liv Utro jævler får et godt liv Hvorfor skal de få leve godt uten å bli straffet? Mens de uskyldige som de har ødelagt pga de kun tenker på seg selv, og elsker å ødelegge andre mennesker, må leve et vondt liv resten av livet? Det føles som å bli pint og vite at vi må pines gjennom resten av livet! Jeg tenkte forresten litt som deg før jeg også etter å opplevd gjentagende utroskap med eksen. Jeg mente han fortjente å brenne i helvete og være singel resten av livet pga hva han hadde gjort mot meg og et par andre han var sammen. Slik gikk det ikke. Han fikk seg ny dame. Jeg var irritert på det en stund men snudde så tankegangen min. Eksen var ikke lenger mitt problem men henne sitt. Jeg kunne heller være lykkelig over at jeg slapp å ha noe mer med han å gjøre. Om han knuste hennes hjerte også så er ikke det mitt problem. En dag får de igjen uansett 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har opplevd utroskap, og må si at det til syvende og sist gikk utover han som var utro. Anonymous poster hash: 2485b...0ed
Gjest Peeves Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Derfor man aldri burde stole på noen eller bli følelsesmessig knyttet til noen. Endret 9. juni 2015 av Peeves 1
Gjest Fotballen Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Takk for svar. Det beste er å være singel og aldri gå i et forhold. Uansett hvor forelska man blir. Holde oss til sex og kun sex. Ikke kjærlighet. For det er bare faenskap med det! Jeg kommer meg aldri ut av dette, og har prøvd å fått hjelp, og prøvd å glemme og komme meg videre. Ingenting hjelper. De som var utro lever godt videre mens meg har de fått ødelagt sånn som de vil. De vant, og ja jeg har prøvd å komme meg opp, men jeg blir tom for krefter. Det er også vondt å vite at det finnes mange uskyldige folk som må oppleve det samme. Heldigvis finnes det sterke mennesker som kommer seg ut av det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Mobbere får et godt liv Utro jævler får et godt liv Jeg er utro Nanana-na-nana - Nanana-na-nana Anonymous poster hash: d9984...01e 4
Gjest Limeprime Skrevet 9. juni 2015 #11 Skrevet 9. juni 2015 Det er lett å stenge seg inne etter man har opplevd utroskap. Vi alle takler det ulikt, noen kommer seg over det etter noen uker eller måneder, mens andre gnurer på den vonde følelsen i mange herrens år. Kanskje for alltid. Det er veldig trist at enkelt individer skal ha så stor makt over andre. Følelser står sterkt hos mange, men for noen kan følelser ta overhånd, slik som i ditt tilfelle. Det er fort gjort å ikke se en eneste utvei, prøve så godt en kan men likevel føle at en feiler. Trolig fordi man er så bitter, hevngjerrig, såret, sjalu, skamfull og ydmyket. Er ikke alle som føler det slik heller, noen blir kanskje bare sinte og irriterte. Andre blir bare lei seg. Det er også trist at andre mennesker kan få deg til å tro at du aldri kan stole på noen og at alle vil svikte deg. At noen få menneskers handling danner ditt negative syn på forhold og kjærlighet. Jeg er til en viss grad enig med deg, jeg har selv brent meg når det kommer til kjærlighet og har helt ærlig aldri lyst til å gå inn i et forhold igjen, men jeg vet at om jeg bare tenker slik og bevisst maner fram elendigheten, kommer det jo så klart aldri til å bli bedre. Og man vil jo ikke føle seg slik for alltid. Der finnes gode mennesker der ute. Det tar bare tid å finne dem.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #12 Skrevet 9. juni 2015 Man må virkelig spørre seg selv om hvordan livet kan gå i grus pga at to mennesker har hatt sex...jaja. Anonymous poster hash: be5ce...a1b 4
Storekommode Skrevet 9. juni 2015 #13 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er utro Nanana-na-nana - Nanana-na-nana Anonymous poster hash: d9984...01e Har du ikke dårlig samvittighet?!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #14 Skrevet 9. juni 2015 Man må virkelig spørre seg selv om hvordan livet kan gå i grus pga at to mennesker har hatt sex...jaja. Anonymous poster hash: be5ce...a1b Det har noe med alder og modenhet. De fleste blir mer nyansert med alderen og ser at utroskap ofte har to sider. Anonymous poster hash: 86330...309 3
Peter007 Skrevet 10. juni 2015 #15 Skrevet 10. juni 2015 http://tara.no/livsstil/6-grunner-til-at-kvinner-er-utro
Gjest Fotballen Skrevet 10. juni 2015 #16 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Jeg håper så sterkt at de får noe igjen, at de ender opp alene eller opplever utroskap selv! Det fortjener de. Kjerringene som var utro mot meg har ihvertfall fått kjenne det på fjeset sitt. Dessuten kastet jeg de ut med makt og ba de dra en viss plass. Der og da føltes det deilig. Men etterpå kjente jeg hvor ødelagt jeg var pga drittkjerringene som var utro. Endret 10. juni 2015 av Fotballen
Frank5099 Skrevet 10. juni 2015 #17 Skrevet 10. juni 2015 Smerte kan herde et menneske, men det kan også ødelegge. Hva det gjør med deg, er i stor grad opp til deg selv. Når det er sagt, må man som menneske være forberedt på å gå gjennom mye dritt. Sånn er det bare. Den beste venn du kan ha er døden.
Sweet77 Skrevet 10. juni 2015 #18 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Jeg håper så sterkt at de får noe igjen, at de ender opp alene eller opplever utroskap selv! Det fortjener de. Kjerringene som var utro mot meg har ihvertfall fått kjenne det på fjeset sitt. Dessuten kastet jeg de ut med makt og ba de dra en viss plass. Der og da føltes det deilig. Men etterpå kjente jeg hvor ødelagt jeg var pga drittkjerringene som var utro. Klart utroskap er jævlig og det kjennes jævlig når man opplever det. Men spør deg selv hvorfor det føles så jævlig. Og se på svarene du får opp. Ofte så går de på ting som at du ble forkastet - altså du var ikke bra nok. At de ikke hadde respekt nok for deg til å vente til de hadde slått opp - altså var du ikke verd å ha nok respekt for. Og så er det sviket selvsagt, det at man stolte på noen - som ikke syntes din tillit var verd å ta vare på. Og så videre. Med fare for å skyte i blinde selvsagt, siden jeg ikke kjenner deg. Men poenget mitt er: Ikke la det synet en eller flere andres handlinger representerer, få avgjøre det synet du skal ha på deg selv. Jeg tror at om man forblir nede etter utroskap, så er det ofte (ikke alltid) fordi disse handlingene treffer nettopp der, de treffer det grunnleggende synet man har på seg selv. Det blir på en måte en bekreftelse fra en annen på det du er redd for selv. Og at når man klarer å reise seg igjen, så er det fordi man har tatt tak i det og jobbet med sitt eget syn på seg selv, man innser på et dypt plan at man er verd både tillit, respekt og man er bra nok. At det er det som er nøkkelen, å skjønne at man er alt det. Vet som sagt ikke om jeg treffer men om jeg gjør, og du jobber på det planet der, så har du en veldig god mulighet for å komme over det. Videre vil du lettere kjenne "lusa på gangen" og kunne luke ut damer som ville behandle deg sånn i forkant, helt enkelt fordi når du har den respekten for deg selv, så vil du reagere når du treffer noen som ikke har det. Vanntett blir det selvsagt ikke, men du vil uansett greie å komme deg mye lettere over det neste gang. For når du har den indre troen på deg selv så biter det rett og slett ikke på samme måten. Håper du kommer over det i hvert fall og at det går bra for deg etter hvert. Endret 10. juni 2015 av Flair
Gjest Hofmann Skrevet 10. juni 2015 #19 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Hugs at det som oftast krevjast to for å danse tango, og det er sjeldan slik at berre den som er utru har 100% av skulda sjølv. Dersom utruskap er noko du støtt og stadig opplever, er det nok på tide å ta ein lang kik i den berømmelege spegelen, og stille seg sjølv to spørsmål: 1) Kva er det eg sjølv gjer (eller ikkje gjer) som driv partnarane mine til utruskap? 2) Kva er det med mitt tenningsmønster som gjer at eg tar dårlege partnarval? Endret 10. juni 2015 av Veslefrikk
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #20 Skrevet 10. juni 2015 Jeg synes du virker veldig umoden. Er ingen som har ødelagt deg utenom deg selv, du styrer selv ditt eget verdisyn, din virkelighetssans og hva du vil fokusere følelsene dine på. Jeg har aldri vært utro, men håper sannelig ikke jeg kommer borti en slik aggressiv ute av kontroll type som deg. Anonymous poster hash: bd789...96b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå