Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #141 Skrevet 9. juni 2015 Hmm, ok, takk for svar! Brevet ble nemlig "annonsert" for snart to uker siden, men det har enda ikke dumpet ned i postkassa. Derfor har tankene gått i retning av at det kan ha vært kun en ny løgn. Men da kommer det altså. Interessant. Personen som står for brevet tør altså å gjennomføre. Prøver å formulere på nytt kjærlighetsspm, om du orker et til: Vil jeg finne en mann som er "hel ved" til slutt, når tiden er inne for det? Vil jeg klare å skille en fin fasade fra det som er ekte og bra, nær sagt. 10/Beger. Ja, hurtigere enn du trodde var mulig.
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #142 Skrevet 9. juni 2015 Hva bør jeg gjøre videre med kjærlighetslivet? Yppersteprestinnen. Prøv å skille mellom hva samfunnet mener du bør ha og hva du selv vil med din kjærlighet.
annebanane Skrevet 9. juni 2015 #143 Skrevet 9. juni 2015 Stjernen. Ja, blir en fin fyr på deg ganske snart. Stemmer ganske bra for nå. Får håpe det går videre også da.
fullførsetningen Skrevet 9. juni 2015 #144 Skrevet 9. juni 2015 Hva vil den veien som jeg nå har staket ut føre til?
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #145 Skrevet 9. juni 2015 Jaaaa :D Han mannen jeg sist sendte mld til i kveld, hva kan jeg forvente meg der? 4/Mynter. Dere liker hverandre, men det er ingen kjemi der. Så du kan ikke forvente mer enn vanlig hyggelighet.
Faina Skrevet 9. juni 2015 #146 Skrevet 9. juni 2015 4/Mynter. Dere liker hverandre, men det er ingen kjemi der. Så du kan ikke forvente mer enn vanlig hyggelighet. Takk. Føler ikke det er vanlig hyggelighet heller akkurat nå. Møter jeg en "perfekt" mann snart?
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #147 Skrevet 9. juni 2015 Takk til alle som har gratulert på etterskudd. <3
Mallimor Skrevet 9. juni 2015 #148 Skrevet 9. juni 2015 Vil han være interessert i ett forhold med meg på sikt?
Sveva Skrevet 9. juni 2015 #149 Skrevet 9. juni 2015 10/Beger. Ja, hurtigere enn du trodde var mulig. Jøss! Så bra. Det trodde jeg faktisk ikke. Tusen takk! ☺ Da skal jeg prøve å roe ned denne kjærleikssjuken, he he.
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #150 Skrevet 9. juni 2015 Hva vil den veien som jeg nå har staket ut føre til? Narren. At du blir tøff nok til å la ting overraske deg, du blir ikke noe usikkert og veikt menneske som MÅ ha kontroll over dine omgivelser. Du våger å ta ting på sparket pga du vet du klarer brasene.
Upadiela Skrevet 9. juni 2015 #151 Skrevet 9. juni 2015 Kan jeg stole på magefølelsen min når det gjelder "han dærre der"?
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #152 Skrevet 9. juni 2015 Takk. Føler ikke det er vanlig hyggelighet heller akkurat nå. Møter jeg en "perfekt" mann snart? 2/Beger. Ja, du gjør, men du må slappe av.
Faina Skrevet 9. juni 2015 #153 Skrevet 9. juni 2015 2/Beger. Ja, du gjør, men du må slappe av. Takk, jeg prøver.. men det er ikke lett når man bare blir møtt av idioter :/ Kan jeg driste meg til å spørre hvem han er, om det er en jeg kjenner eller? Skjønner det om det er nok
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #154 Skrevet 9. juni 2015 Vil han være interessert i ett forhold med meg på sikt? Nei, ikke noe seriøst. Det blir bare søl, jævla artig mens det pågår da.
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #155 Skrevet 9. juni 2015 Kan jeg stole på magefølelsen min når det gjelder "han dærre der"? 7/Mynter. Ja, men han blir ei stund en jobb i progressjon.
Filippa90 Skrevet 9. juni 2015 #156 Skrevet 9. juni 2015 Hvis du godtar flere spørsmål; kommer jeg til å jobbe i barnehage når jeg flytter tilbake til Trøndelag?
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #157 Skrevet 9. juni 2015 Takk, jeg prøver.. men det er ikke lett når man bare blir møtt av idioter :/ Kan jeg driste meg til å spørre hvem han er, om det er en jeg kjenner eller? Skjønner det om det er nok Måtehold. Du kjenner til ham ja, men han aldri visst deg noen dybde, og med fare for å fornærme deg, det har nok ikke du ham heller.
Faina Skrevet 9. juni 2015 #158 Skrevet 9. juni 2015 Måtehold. Du kjenner til ham ja, men han aldri visst deg noen dybde, og med fare for å fornærme deg, det har nok ikke du ham heller. Blir ikke fornærmet Jeg har en tendens til å sette opp muren veldig fort når jeg føler at den andre gir litt f.. Bare ett til? Har vi samme nasjonalitet?
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #159 Skrevet 9. juni 2015 Hvis du godtar flere spørsmål; kommer jeg til å jobbe i barnehage når jeg flytter tilbake til Trøndelag? Sverdesset. Nei, ikke umiddelbart.
fullførsetningen Skrevet 9. juni 2015 #160 Skrevet 9. juni 2015 Narren. At du blir tøff nok til å la ting overraske deg, du blir ikke noe usikkert og veikt menneske som MÅ ha kontroll over dine omgivelser. Du våger å ta ting på sparket pga du vet du klarer brasene. Ah, ikke helt det svaret jeg hadde sett for meg, men det passer på en måte inn allikevel. Å bli mer modig og tøffere er et av mine hovedmål. Så da får jeg holde ut, og fortsette som jeg nå gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå