Gå til innhold

Overraskelse! Tarot! (juni 2015)

Fremhevede innlegg

Skrevet

6/Sverd.

55.jpg

Jo da, men du må være kjølig analytisk imorgen. Og ikke kødde med oppgaven, les den skikkelig.

Takk snuppa. Jeg skal lese den ekstra nøye.  :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser kjærligheten ut for meg? Har holdt på med en lenge nå men det kommer ingen vei..

9/Staver.

30.jpg

Han "hører" deg ikke, på tide med nye beitemarker kanskje?

Skrevet

Jeg har ett enkelt spørsmål:

Hvordan skal jeg forholde meg videre til kjærlighetssorg og kjærlighetsliv?

Sist spådde du at forelsken skulle bestå, og det gjør den.. men vet ikke hva jeg gjøre videre nå.

Djevelen.

15.jpg

Du må vise den fyren at den som har fitta er den som holder strengene. ;)

Skrevet

9/Staver.

30.jpg

Han "hører" deg ikke, på tide med nye beitemarker kanskje?

Takk. Er akkurat sånn jeg føler det også.. Har blitt bedt på date med en annen mann neste uke. Burde jeg da takke ja og gå videre?

( trenger ikke svare hvis det er mange andre som ønsker svar). 😊

Skrevet

Er det lov med follow-ups?  :rosaengel: 

if so: hva med de 2 jeg ser på nå? 

Begeresset.

36.jpg

Forelsker du deg i ei, så ta den.

Skrevet

Håper jeg kan stille et spørsmål selv om jeg ikke har 200 innlegg  :rodme: 

Er det på tide å glemme han jeg ser på som min store kjærlighet eller er det en sjanse for at det blir oss igjen? 

Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet

Takk. Er akkurat sånn jeg føler det også.. Har blitt bedt på date med en annen mann neste uke. Burde jeg da takke ja og gå videre?

( trenger ikke svare hvis det er mange andre som ønsker svar).

10/Mynter.

73.jpg

Ja, ja, ja. Det blir ekteskap, 2 barn og rekkehus her, hvis det er hva du vil.

Skrevet

Du er en skatt! Takk  :hug:

Glad jeg fikk det skriftlig.

Skrevet

Håper jeg kommer med selvom jeg har 149 innlegg, men tar en sjangs å spør likevel :) .. 

Hvordan ser kjærligheten ut for meg fremover? Føler at han jeg er interessert i holder meg litt på gress... 

Skrevet

Det siste spørsmålet såg spennende ut.

7/Staver.

28.jpg

Du får beskjed, men du kan skjære ganske klart ifra at det ikke er så alvorlig for deg i det brevet.

Hmm, ok, takk for svar! Brevet ble nemlig "annonsert" for snart to uker siden, men det har enda ikke dumpet ned i postkassa. Derfor har tankene gått i retning av at det kan ha vært kun en ny løgn. Men da kommer det altså. Interessant. Personen som står for brevet tør altså å gjennomføre.

Prøver å formulere på nytt kjærlighetsspm, om du orker et til: Vil jeg finne en mann som er "hel ved" til slutt, når tiden er inne for det? Vil jeg klare å skille en fin fasade fra det som er ekte og bra, nær sagt.

Skrevet

Hva bør jeg gjøre videre med kjærlighetslivet?

Skrevet

Jaaaa :D 

Han mannen jeg sist sendte mld til i kveld, hva kan jeg forvente meg der? 

Skrevet

Håper jeg kommer med selvom jeg har 149 innlegg, men tar en sjangs å spør likevel :) .. 

Hvordan ser kjærligheten ut for meg fremover? Føler at han jeg er interessert i holder meg litt på gress... 

Begeresset.

36.jpg

Han liker deg tilbake, men han har nok mange hobbyer og lignende som også tar tid, så det er opp til deg om du gidder ham mer. 

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Et til?

Hva legger han i ordet nærhet.

Endret av gjestvest
Skrevet

Begeresset.

36.jpg

Han liker deg tilbake, men han har nok mange hobbyer og lignende som også tar tid, så det er opp til deg om du gidder ham mer. 

Er faktisk dette han har sagt selv! Takk for svar.

Skrevet

Hvordan ser sommeren ut mtp jobb og kjærlighet?

Skrevet

Drister meg til et nytt spørsmål jeg også... Vil jeg snart møte en som både er verdt å bruke tid på, og som er interessert i meg? Smålei av singellivet.

Skrevet

Begeresset.

36.jpg

Er han interessert i ett forhold med meg på sikt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...