Stråbærry Skrevet 9. juni 2015 #121 Skrevet 9. juni 2015 6/Sverd. Jo da, men du må være kjølig analytisk imorgen. Og ikke kødde med oppgaven, les den skikkelig. Takk snuppa. Jeg skal lese den ekstra nøye.
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #122 Skrevet 9. juni 2015 Hvordan ser kjærligheten ut for meg? Har holdt på med en lenge nå men det kommer ingen vei.. 9/Staver. Han "hører" deg ikke, på tide med nye beitemarker kanskje?
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #123 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har ett enkelt spørsmål: Hvordan skal jeg forholde meg videre til kjærlighetssorg og kjærlighetsliv? Sist spådde du at forelsken skulle bestå, og det gjør den.. men vet ikke hva jeg gjøre videre nå. Djevelen. Du må vise den fyren at den som har fitta er den som holder strengene.
nuggets Skrevet 9. juni 2015 #124 Skrevet 9. juni 2015 9/Staver. Han "hører" deg ikke, på tide med nye beitemarker kanskje? Takk. Er akkurat sånn jeg føler det også.. Har blitt bedt på date med en annen mann neste uke. Burde jeg da takke ja og gå videre? ( trenger ikke svare hvis det er mange andre som ønsker svar). 😊
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #125 Skrevet 9. juni 2015 Er det lov med follow-ups? if so: hva med de 2 jeg ser på nå? Begeresset. Forelsker du deg i ei, så ta den.
Gjest Skrevet 9. juni 2015 #126 Skrevet 9. juni 2015 Håper jeg kan stille et spørsmål selv om jeg ikke har 200 innlegg Er det på tide å glemme han jeg ser på som min store kjærlighet eller er det en sjanse for at det blir oss igjen?
Gjest Ravna Skrevet 9. juni 2015 #127 Skrevet 9. juni 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #128 Skrevet 9. juni 2015 Takk. Er akkurat sånn jeg føler det også.. Har blitt bedt på date med en annen mann neste uke. Burde jeg da takke ja og gå videre? ( trenger ikke svare hvis det er mange andre som ønsker svar). 10/Mynter. Ja, ja, ja. Det blir ekteskap, 2 barn og rekkehus her, hvis det er hva du vil.
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #129 Skrevet 9. juni 2015 Du er en skatt! Takk Glad jeg fikk det skriftlig.
Mallimor Skrevet 9. juni 2015 #130 Skrevet 9. juni 2015 Håper jeg kommer med selvom jeg har 149 innlegg, men tar en sjangs å spør likevel .. Hvordan ser kjærligheten ut for meg fremover? Føler at han jeg er interessert i holder meg litt på gress...
Sveva Skrevet 9. juni 2015 #131 Skrevet 9. juni 2015 Det siste spørsmålet såg spennende ut. 7/Staver. Du får beskjed, men du kan skjære ganske klart ifra at det ikke er så alvorlig for deg i det brevet. Hmm, ok, takk for svar! Brevet ble nemlig "annonsert" for snart to uker siden, men det har enda ikke dumpet ned i postkassa. Derfor har tankene gått i retning av at det kan ha vært kun en ny løgn. Men da kommer det altså. Interessant. Personen som står for brevet tør altså å gjennomføre. Prøver å formulere på nytt kjærlighetsspm, om du orker et til: Vil jeg finne en mann som er "hel ved" til slutt, når tiden er inne for det? Vil jeg klare å skille en fin fasade fra det som er ekte og bra, nær sagt.
Lillemø Skrevet 9. juni 2015 #133 Skrevet 9. juni 2015 Hva bør jeg gjøre videre med kjærlighetslivet?
Faina Skrevet 9. juni 2015 #134 Skrevet 9. juni 2015 Jaaaa :D Han mannen jeg sist sendte mld til i kveld, hva kan jeg forvente meg der?
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #135 Skrevet 9. juni 2015 Håper jeg kommer med selvom jeg har 149 innlegg, men tar en sjangs å spør likevel .. Hvordan ser kjærligheten ut for meg fremover? Føler at han jeg er interessert i holder meg litt på gress... Begeresset. Han liker deg tilbake, men han har nok mange hobbyer og lignende som også tar tid, så det er opp til deg om du gidder ham mer.
Gjest gjestvest Skrevet 9. juni 2015 #136 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Et til? Hva legger han i ordet nærhet. Endret 9. juni 2015 av gjestvest
Mallimor Skrevet 9. juni 2015 #137 Skrevet 9. juni 2015 Begeresset. Han liker deg tilbake, men han har nok mange hobbyer og lignende som også tar tid, så det er opp til deg om du gidder ham mer. Er faktisk dette han har sagt selv! Takk for svar.
SmartA Skrevet 9. juni 2015 #139 Skrevet 9. juni 2015 Drister meg til et nytt spørsmål jeg også... Vil jeg snart møte en som både er verdt å bruke tid på, og som er interessert i meg? Smålei av singellivet.
Mallimor Skrevet 9. juni 2015 #140 Skrevet 9. juni 2015 Begeresset. Han liker deg tilbake, men han har nok mange hobbyer og lignende som også tar tid, så det er opp til deg om du gidder ham mer. Er han interessert i ett forhold med meg på sikt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå