Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Hei! Jeg jobbet på dagsen i juni måned, i 12 arbeidsdager. men har enda ikke fått noen penger. Det ble sagt pengene skulle settes inn på konto. men når jeg snakker med de på dagsen, så sier de bare at de ikke har noen ting med lønningene å gjøre. Det er nå 1september, og ingen penger derfra. Hva gjør jeg? :cry: (dagsen er en enkel jobb, der en møter opp hver morgen og får utlyst diverse jobber, alt fra flytting,rydding,strø jobber osv, også er det skattefritt. Altså, en dags jobb....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. september 2004 #2 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg trodde man fikk betaling i kontanter når man jobbet for dagsen? Det ble en gang sagt til meg i hvert fall, at jeg måtte ta med skattekort og så fikk jeg oppgjør kontant for hver jobb. Jeg har aldri benyttet meg av det, så jeg vet ikke hvordan det fungerer i praksis. Men du får snakke med dem igjen, evt ta opp saken med din saksbehandler hos Aeat. Det stedet du har jobbet må jo ha noe informasjon om deg og den jobben du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #3 Del Skrevet 2. september 2004 Du får ingenting fra selve dagsen! Det er den arbeidsplassen du har jobbet på som utbetaler lønn til deg. Da du jobbet der skulle du også ha skrevet en arbeidsavtale for de dagene du jobbet der.. gjorde du det?? Du bør ta kontakt med det firmaet du jobbet for å kreve utbetaling av lønn. Umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. september 2004 #4 Del Skrevet 2. september 2004 Min mann har fått penger i hånden på dagsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå