Gjest Badebuksa Skrevet 9. juni 2015 #21 Skrevet 9. juni 2015 Annenhver dag....Og nei, jeg er ikke ekkel.nei? Det er ikke ekkelt å dusje hver 3.dag heller.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #22 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har også atopisk hud, og har fått beskjed om å dusje så lite som mulig.. Rart! Blir du ikke veldig tørr? Jeg også stusset over denne. Huden min blir så mye bedre om jeg ikkje dusjer hver dag. Anonymous poster hash: 79f65...dfa
Gjest The damned Skrevet 9. juni 2015 #23 Skrevet 9. juni 2015 Har eksem eller får det lett hvis jeg vasker og dusjer for mye, så jeg kan ikke dusje flere ganger om dagen. Stusset veldig på at det er anbefalt å dusje mye hvis man er atopisk. Det har jeg aldri hørt om. Jeg dusjer annenhver dag, men må vel nevne at jeg selvsagt vasker meg på utsatte steder. Hvis jeg trener, så dusjer jeg jo selv om det er to dager på rad for eksempel.
Djungelvrål Skrevet 9. juni 2015 #24 Skrevet 9. juni 2015 Noen ganger 2 g daglig, hver dag og andre ganger annenhver dag. Det kommer helt an på hva jeg driver med. Hårvask ca 3 g i uka. Idag skal jeg sole meg litt før kveldsvakt, da er det en selvfølge og ta en kjapp dusj før jobb pga svette og solkrem. Sjelden jeg såper inn hele kroppen, det tåler ikke huden.
Desertflower Skrevet 9. juni 2015 #26 Skrevet 9. juni 2015 Morgen og kveld. Noen ganger midt på dagen også pga fysiske anstrengelser.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #27 Skrevet 9. juni 2015 Dusjer ca 5-6 ganger i uken i snitt, vil jeg tippe, men hver dag når jeg treffer kjæresten. Hårvask ca 4 ganger i uken, kommer an på hva jeg skal, og noen ganger blir det fortere fett.Anonymous poster hash: dae73...c6b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #28 Skrevet 9. juni 2015 Dusjer kroppen 1 til 2 ganger om dagen. Håret vasker jeg 1 gang i uka. Anonymous poster hash: 1d2b3...299
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #29 Skrevet 9. juni 2015 Annenhver dag synes det blir for mye hver dag Anonymous poster hash: d9e4f...78b
Gjest Sukkerbit Skrevet 9. juni 2015 #31 Skrevet 9. juni 2015 Dusjer hver dag. Av og til legger jeg inn et bad eller en dusj til. Har en del smerter, og varmt vann hjelper enormt mye. Har tørr hud, men smører meg så det går helt fint
Djungelvrål Skrevet 9. juni 2015 #32 Skrevet 9. juni 2015 Huden min tåler dusjing sååå mye bedre på denne tiden av året. Er som natt og dag. Vinteren er tøff for litt sensitiv hud.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #33 Skrevet 9. juni 2015 Hver morgen, håret annenhver eller tredjehver dag (kommer litt an på om jeg må se presentabel ut). Det hender jeg dusjer om kvelden også dersom jeg har svettet.Anonymous poster hash: 7d9c1...52d
Viljaa Skrevet 9. juni 2015 #34 Skrevet 9. juni 2015 Dusj og hårvask stort sett hver dag da jeg har en aktiv jobb og føler meg best med nyvasket hår. Men det hender at jeg strekker den til annenhver jobbdag eller lengre i helger og ferier. Det spørs mest på hva jeg har gjort og hva jeg skal.
Nevian Skrevet 10. juni 2015 #35 Skrevet 10. juni 2015 Hver tredje dag som regel, med kattevask innimellom der.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #36 Skrevet 10. juni 2015 Trener en del, og dusjer hver dag. Er så vant til å dusje daglig at jeg ikke føler meg vel uten. Sånn uten å fornærme noen, så ville jeg hatt litt problemer med å gå til sengs med ei som ikke hadde dusjet på tre dager... Men det går selvsagt an å vaske seg uten å dusje. Anonymous poster hash: db5b1...491
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #37 Skrevet 10. juni 2015 Jeg trener 6-7 dager i uken, og dusjer alltid etter trening. De dagene jeg ikke trener dusjer jeg ikke nødvendigvis. Det kommer an på om jeg har blitt svett eller føler meg litt sånn småekkel. Noen ganger dusjer jeg bare fordi jeg skal på date og må barbere leggene, og det gjør jeg bare i dusjen Anonymous poster hash: 751cf...2be
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #39 Skrevet 10. juni 2015 Så mange skitne folk her. Annen hver dag. Hvordan klarer dere å sove. jajjjk Anonymous poster hash: 725bf...6b5 1
Djungelvrål Skrevet 10. juni 2015 #40 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Så mange skitne folk her. Annen hver dag. Hvordan klarer dere å sove. jajjjk Anonymous poster hash: 725bf...6b5 Vet du at det kravler midd, sopp og millioner av bakterier og andre mikroorganismer på deg uansett hvor mye du dusjer? Vet du at du er dekket av gamle hudceller og smuss også til enhver tid? Vi lever ikke i en steril verden, du består av noe sånt som 90% bakterier. De fleste er nyttige og er essensielle for din overlevelse. Man blir ikke skitten av å leve slik vi gjør i en dag. Vi lever for svarte ikke i jordhytter! Endret 10. juni 2015 av DreamOn 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå