Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg plutselig fått alt for mye fritid igjen. Derfor melder det seg en del spørsmål som man ikke har fått tenkt på før ferien. Selv dusjer jeg og vasker håret hver dag. Hva med dere?

Anonymous poster hash: 1d5c8...a26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent annenhver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Har atopisk hud så dusjer et par ganger om dagen, slik jeg bør gjøre. Men bruker ikke såpe hver gang jeg dusjer, feks bruker jeg kun såpe annenhver dag i håret med mindre jeg har noen hårprodukter i som jeg vil vaske helt ut. Eller kun feks utsatte steder der jeg lett svetter.

Anonymous poster hash: cd193...33a
Skrevet

Dusjer hver dag. Hårvask annenhver.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg plutselig fått alt for mye fritid igjen. Derfor melder det seg en del spørsmål som man ikke har fått tenkt på før ferien. Selv dusjer jeg og vasker håret hver dag. Hva med dere?

Anonymous poster hash: 1d5c8...a26

Har du tenkt å bruke all fritiden til å dusje?

Skrevet

Dusjer annenhver dag.

Skrevet

Annenhver dag. Noen ganger blir det til at jeg dusjer to dager på rad pga trening.

Gjest Blåbæret.
Skrevet

Annenhver dag....Og nei, jeg er ikke ekkel.

AnonymBruker
Skrevet

Annenhver dag.

Anonymous poster hash: b3989...ad4

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag.

Og nei, jeg synes overhodet ikke det er ekkelt med folk som dusjer sjeldnere enn det. Jeg bare foretrekker å dusje hver dag selv.

Anonymous poster hash: adc72...444
Skrevet

Har atopisk hud så dusjer et par ganger om dagen, slik jeg bør gjøre. Men bruker ikke såpe hver gang jeg dusjer, feks bruker jeg kun såpe annenhver dag i håret med mindre jeg har noen hårprodukter i som jeg vil vaske helt ut. Eller kun feks utsatte steder der jeg lett svetter.

Anonymous poster hash: cd193...33a

Jeg har også atopisk hud, og har fått beskjed om å dusje så lite som mulig.. Rart! Blir du ikke veldig tørr?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer hvis jeg skal ut blant folk. Så to-tre ganger i uken.

Anonymous poster hash: 577bd...0c1
Skrevet

Minst en gang om dagen, kanskje to viss jeg skal gjøre noe spesielt/etter trening

AnonymBruker
Skrevet

Hver morgen og kveld.

Anonymous poster hash: 8dcd7...631

Skrevet

Annenhver dag ca, noen ganger blir det hver dag om jeg har vært på trening

Skrevet

Kroppen hver dag, håret hver tredje.

AnonymBruker
Skrevet

Vasker meg hver dag, og dusjer og vasker håret hver tredje. Har veldig tørr hud så er ikke bra for meg å dusje for ofte pga fettlaget i huden.

Anonymous poster hash: 59aaa...8db
Skrevet

Hver dag, ellers klarer jeg ikke å våkne. Trener jeg, må jeg dusje etter trening også, selvsagt. Så da blir det 2 ganger.

Håret prøver jeg å holde meg til annen hver dag, men det er ikke alltid like lett.

Skrevet

To ganger om dagen 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...