Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Hver eneste gang jeg har sex så får jeg krampe i venstre fot, pluss at det renner som en foss fra øynene mine, og jeg griner ikke engang! Hva er dette for tøys? Og nei det er ikke useriøst, hvordan skulle jeg komme opp med noe slikt vås? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg får og krampe noen ganger, men det er som regel hvis jeg strammer musklene for mye. kanskje du må slappe av litt mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg prøver men det er jo rene galehuset der :o også kommer gjerne krampene tilbake etter noen timer, det er galent irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 1. september 2004 #4 Del Skrevet 1. september 2004 Avholdenhet, Spidey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Men jeg hadde da sex på fredag og lørdag? (skryteskrytetid lørdag varte det 3 timer i strekk) men uansett, er ikke det mer enn det norske folks humpevaner? Eller bør jeg dra opp på skolen til typen min et par ganger i uka og dra han med på en do? Eller det tør jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 Tre timer?! ikke rart du har kramper da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 Han ble full og veldig utholdende, og det var det kuleste jeg noensinne har vært med på MAKAN ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2004 #8 Del Skrevet 1. september 2004 Har ingen råd mot krampe. Dessverre, for jeg hadde trengt noen selv. Har hendt flere ganger at jeg har fått krampe i den ene hofta. Og da gjerne like før han får orgasme. Kan ikke bare stoppe da og rope krampe :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2004 #9 Del Skrevet 1. september 2004 Hmm så det er mao litt normalt da? Men hva med det at jeg begynner å "grine" i øynene? Stakkar mann må jo tro noe helt sykt, selv om vi bare ler når det skjer, hmm hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 1. september 2004 #10 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg kan også få krampe i leggene eller selve foten, og det er nok problemer med å slappe av. Kjæresten pleier å gi meg litt krisemassasje for å få vekk smerten før vi fortsetter, også får jeg gjerne litt punktmasssasje etterpå, så det blir bedre til neste gang. At det renner av øynene dine kan være det motsatte, at du endelig slapper av og da kan ting finne på å "løsne" i hele kroppen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2004 #11 Del Skrevet 1. september 2004 men at jeg stresser og slapper av på en gang? Sært.. kroppen min er et galehus og det er vel det eneste vi kan konkludere med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. september 2004 #12 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg får også krampe i den ene foten hvis jeg har sinnsykt bra sex. Fordi jeg strammer musklene for mye. Men jeg mener da at det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. september 2004 #13 Del Skrevet 1. september 2004 Hver eneste gang??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2004 #14 Del Skrevet 2. september 2004 Ja det er skikkelig pinlig, alltid må jeg lage en scene! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 2. september 2004 #15 Del Skrevet 2. september 2004 Det hender jeg får krampe.. men det hender ikke så ofte. Typen derimot... Han har en lei tendens til å få krampe rett før eller midt i akten.. Og da ender jeg opp med albuer og litt av hvert i magen.. :-x Det har heldigvis ikke endt riktig gale.. men kommer nok til å hende en dag.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 2. september 2004 #16 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg får noen ganger krampe /følelsen av å forstrekke en muskel i hoften. Dette er hvis jeg ligger underst og gjerne vil presse beina mot sengen for å få underlivet lenger opp imot han. Da blir det bare AUUU i hoften og jeg detter sammen, og må strekke ut beinet og vi kommer helt ut av rytmen :-? Følg med på om du strammer noen musker på en spesiel måte når det skjer. Jeg strammer musklene i leggene ofte hvis det er like før, og da kan jeg ha skikkelig vondt i leggene noen dager etterpå. Krampe har jeg ikke fått sånn direkte, men det har blitt skikkelig stramt slik at jeg har måttet slappe av i leggen mens vi holder på :-? Tårene kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 2. september 2004 #17 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg får også krampe i den ene foten hvis jeg har sinnsykt bra sex. Fordi jeg strammer musklene for mye. Men jeg mener da at det er verdt det! Jeg er med en jente og når vi har sex hender det av og til at vi må ta en pause på iallfall 15 minutter. For hun får vondt i beina / foten. Ikke direkte vondt men kanskje krampe som du nevner. Så da er kanskje krampe ett godt tegn på at man har god sex da.. hmm... har ikke tenkt på det før..hehe.. litt artig... så kanskje konkluksjonen er at får man krampe har man hatt god sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 3. september 2004 #18 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg likte den konklusjonen! ...og samboer'n likte den enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 3. september 2004 #19 Del Skrevet 3. september 2004 Får krampe både her & der under akten. ...vått og trasig blir det også, men det renner sjeldent fra øynene........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2004 #20 Del Skrevet 5. september 2004 For faen ting blir bare særere, i dag hyppla hyppla jeg og begynte å kaldsvette og hyperventilere og skjelve og måtte spy hohoho det ekke sunt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå