AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Som overskriften sier... er det farlig å spise bacon som er litt grå? Den har vært i kjøleskapet i... ca 2 uker. Biten var litt for stor og rakk ikke å spise den opp fort nok. Når jeg kjærer i den så ser jeg at i midten er det rødt, men kantene rundt er grå. Den har ligget i brødpose. Anonymous poster hash: 9bf98...36b
debattanten Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Du burde lukte på den. Jeg vil anta den lukter surt. 2 uker etter at du åpnet pakken hørtes litt lenge ut så jeg antar at den er dårlig.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Kjenner ikke noe rar lukt, men så er jeg dårlig på slikt. Men kastet den, var ikke store biten allikevel. ts Anonymous poster hash: 9bf98...36b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Grå-ish? Mener du gråaktig?Anonymous poster hash: b4b44...fab 1
Ronnern42 Skrevet 26. mai 2019 #6 Skrevet 26. mai 2019 Jeg hadde å en sånn men spiste det og det var helt fint d var bare fargen . Som hadde endet seg etter temperatur eller luft hah idunno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå