AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har noen bøter jeg ikke får betalt i og med at jeg mottar sosialhjelp, kan ikke bla opp 15 lapper.. hva gjør jeg?? Anonymous poster hash: ec076...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mijaa Skrevet 8. juni 2015 #2 Del Skrevet 8. juni 2015 Det går an å få delt de opp i mindre deler. Ta kontakt med de du fikk boten av og forklar situasjonen, så ordner de en betalingsplan til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Del Skrevet 8. juni 2015 Det går an å få delt de opp i mindre deler. Ta kontakt med de du fikk boten av og forklar situasjonen, så ordner de en betalingsplan til deg de sa de ikke kunne ordne betalingsplan pga min lave inntekt Anonymous poster hash: ec076...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har noen bøter jeg ikke får betalt i og med at jeg mottar sosialhjelp, kan ikke bla opp 15 lapper.. hva gjør jeg?? Anonymous poster hash: ec076...536 Det er alltid mulig å sone noen dager i fengsel i stedet, når det er umulig å betale boten. Anonymous poster hash: bfeec...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 8. juni 2015 #5 Del Skrevet 8. juni 2015 Kan man ikke få innvilget "rabatt" på bøter, hvis man har lav inntekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Del Skrevet 8. juni 2015 Er det ikke sånn at noen kan "kjøpe" det du skylder, så betaler de boten. Og så kan du dermed betale tilbake i avdrag til disse folka som kjøpte det du skylder. Jeg har aldri vært borti noe sånt, bare hørt om det. Muligens det var banken? Anonymous poster hash: f1f5c...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Del Skrevet 8. juni 2015 Er det ikke sånn at noen kan "kjøpe" det du skylder, så betaler de boten. Og så kan du dermed betale tilbake i avdrag til disse folka som kjøpte det du skylder. Jeg har aldri vært borti noe sånt, bare hørt om det. Muligens det var banken? Anonymous poster hash: f1f5c...3d6 Ikke oppfordre TS til å gjøre dette. Det er ikke lurt å stå i gjeld til andre når man er i en så dårlig økonomisk situasjon. Dette ender alltid dårlig. Anonymous poster hash: d913d...dc3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Del Skrevet 8. juni 2015 Om du ikke får lånt penger eller de setter automat trekk av sosialstønaden din, så soner du. Regner med du ikke jobber siden du mottarsosial hjelp så da får du bare hoppe i buret noen dager/uker, går fort og fint det Anonymous poster hash: e8ebb...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #9 Del Skrevet 8. juni 2015 Om du ikke får lånt penger eller de setter automat trekk av sosialstønaden din, så soner du. Regner med du ikke jobber siden du mottarsosial hjelp så da får du bare hoppe i buret noen dager/uker, går fort og fint det Anonymous poster hash: e8ebb...513 å hoppe i buret er helt uaktuelt for meg Anonymous poster hash: ec076...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #10 Del Skrevet 8. juni 2015 å hoppe i buret er helt uaktuelt for megAnonymous poster hash: ec076...536 Men hvis du ikke har råd eller får til noen nedbetaling så har du ikke mange valg dessverre. Boten/bøtene blir jo ikke akkurat mindre om de ikke blir betalt.Anonymous poster hash: 530ff...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildstar Skrevet 8. juni 2015 #11 Del Skrevet 8. juni 2015 å hoppe i buret er helt uaktuelt for meg Anonymous poster hash: ec076...536 Altså, å sone i fengsel er ikke noe som er så veldig aktuelt for noen som helst, ikke mange som frivillig vil inn i fengsel, men har man satt seg i bøter og det ikke er noe annet valg, ja, da er det ikke annet valg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #12 Del Skrevet 8. juni 2015 Kan man ikke få innvilget "rabatt" på bøter, hvis man har lav inntekt? DET tror jeg ikke du skal si høyt til noen. Anonymous poster hash: 4869a...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #13 Del Skrevet 8. juni 2015 å hoppe i buret er helt uaktuelt for meg Anonymous poster hash: ec076...536 Det skulle du ha tenkt på før du pådro deg bøter for 15.000 kroner. Anonymous poster hash: d8b9f...40c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 8. juni 2015 #14 Del Skrevet 8. juni 2015 DET tror jeg ikke du skal si høyt til noen. Anonymous poster hash: 4869a...b57 Jeg mente lovlig, kom ikke på noe bedre ord Man kan vel få redusert beløpet på boten, hvis man er student eller tjener dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. juni 2015 #15 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har noen bøter jeg ikke får betalt i og med at jeg mottar sosialhjelp, kan ikke bla opp 15 lapper.. hva gjør jeg??Anonymous poster hash: ec076...536 Du selger bilen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #16 Del Skrevet 8. juni 2015 Kan man ikke få innvilget "rabatt" på bøter, hvis man har lav inntekt? Lol.... jeg blir helt flau av hvilke virkelighetsoppfatning flere i Norge har fått. Selvfølgelig kan du ikke få rabatt på en bot. Høres ut som om du er på shopping på Bik Bok.Anonymous poster hash: 07d34...c47 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #17 Del Skrevet 8. juni 2015 Altså, å sone i fengsel er ikke noe som er så veldig aktuelt for noen som helst, ikke mange som frivillig vil inn i fengsel, men har man satt seg i bøter og det ikke er noe annet valg, ja, da er det ikke annet valg. Enig. Virker som om noen tror hele livet er så innmari tilrettelagt for de.Anonymous poster hash: 07d34...c47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. juni 2015 #18 Del Skrevet 8. juni 2015 Sykt at en som går på sosialhjelp tar seg råd til bil. Er jo en mega utgiftspost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 8. juni 2015 #19 Del Skrevet 8. juni 2015 Sykt at en som går på sosialhjelp tar seg råd til bil. Er jo en mega utgiftspost Mulig jeg er blind, men hvor står det at hen har bil? TS, kan du ikke gjøre opp, og ikke har verdier, må du sone. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 8. juni 2015 #20 Del Skrevet 8. juni 2015 Lol.... jeg blir helt flau av hvilke virkelighetsoppfatning flere i Norge har fått. Selvfølgelig kan du ikke få rabatt på en bot. Høres ut som om du er på shopping på Bik Bok.Anonymous poster hash: 07d34...c47 Jeg glemte hva det het, derfor jeg skrev det i anførselstegn! Man kan søke om redusert bot hvis man er student iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå