Gå til innhold

Beste opplevelse med helsevesnet


Fremhevede innlegg

Gjest The damned
Skrevet

Det må være da jeg skulle sette inn spiral, og var veldig nervøs på forhånd.

Hadde jo lest om at for noen så var det veldig vondt og det er jo ikke så gøy å ligge med underlivet opp i ansiktet til noen man ikke kjenner :)

Men det var en god opplevelse. Både gynokologen og pleieren som var der var utrolig hyggelige og spøkte litt, så jeg ble mye mer avslappet.

Han virket kjempeengasjert, og ville at jeg skulle ha med meg ultralydsbilde hjem :)

Heldigvis var det ikke så vondt som jeg fryktet.

Jeg tror at det hadde vært en mye mer ubehagelig opplevelse om de hadde vært veldig kalde, og bare ville bli ferdige.

Ellers må jeg rose legen min. Hun er veldig engasjert og vil virkelig hjelpe meg. Går alltid ut derfra og føler at jeg har blitt sett og at jeg har fått den hjelpen jeg trenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...