Gjest GreenSky Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 En kamerat av meg fikk ikke lønn i dag, enda det er lønningsdato. Og sjefen er "forsvunnet". Jeg lurer litt på hvilke rettigheter en har da? Lite å hente i arb.miljøloven. Han er organisert, men jeg kjenner ikke de lokale betingelsene. Men det står jo i kontrakten hans at lønningsdato er den første i hver måned, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Ajaj, det er kjipt. Det er jo mulig det har vært problemer med banken eller noe sånn. Vet ærlig talt ikke helt hva du kan stille opp med, annet enn tålmodighet et par dager. Hvis firmaet er stort nok, så kan man ta det opp med regnskapsavdelingen, men hvis det bare er sjefen som har ansvar for lønn, og han ikke er der, så er det jo et problem. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Ofte ligger problemet hos bbs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2004 #4 Del Skrevet 2. september 2004 Ofte ligger problemet hos bbs jobber ikke i samme firma som kameraten min, men vi har lønning på samme dag. Og jeg har fått lønn utbetalt, så jg tror ikke det kan være bbs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #5 Del Skrevet 2. september 2004 Min man og jeg har lønn på samme dag. Hos ulike firmaer. jeg fikk ikke min på dato. ventet neste dag og ringte firmaet. de hadde sendt ut, men det var en feil hos bbs. ringte bbs og de sa de hadde kjørefeil da og det tok to dager til før pengene kom. Mulig de bruker ulike maskiner/ aner ikke hvordan de jobber der. I vår var trygdene forsinket hos en gruppe. (sa på radioen) da var det også oppstått en feil til bbs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå