Gjest lurer litt Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har lurt litt på noe. Tror dere det er en sammenheng mellom menn med store mager og små peniser? (Dette er ikke et tullespørsmål bare så det er sagt Det er jo så masse det går an å lure på.) Grunnen til at jeg spør er at jeg var sammen med en nokså stor mann. Han hadde mage så det holdt, og jeg lurte litt på om han i det hele tatt kom til å komme inni meg da jeg såg hvor liten penisen hans var. Men det gikk jo på et vis. Magen var bare litt i veien :oops: Jeg har også kikket litt rundt på webcam på internett tidligere, og der var flertallet menn med store mager, og små peniser. Og da synes jeg det er rart at de tynne menne som var der hadde lengre peniser. Kanskje fettet på en måte bygger ut alt rundt slik at penisen på en måte forsvinner? Tror dere at om disse mennene tok av noen kilo, så ville penis blitt større? Liksom kommet mer frem? Bare noen rare tanker fra meg. Har noen andre tenkt over dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Owhandrada Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Roten av penis kan kanskje forsvinne litt bak i fettet og gjøre at den ser mindre ut. I bruk tror jeg ikke det har noe å si for da presser han seg jo mot deg. Ellers er det jo det at en svær mage kan få en gjennomsnittlig penis til å se liten ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tilfeldiginnom Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Tror ikke dette er et biologisk fenomen, men kanskje menn med små peniser trøstespiser i stedet for å ha sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 1. september 2004 #4 Del Skrevet 1. september 2004 Det er ingen sammenheng mellom vekt og størrelsen på penis. Penisstørrelse har kun sammenheng med gener, ingenting annet. Derimot kan penis visuelt se mindre ut på en stor/fet mann enn en slank og liten mann ettersom den relativt sett er mindre i forhold til størrelsen på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Penisen/utstyret virker hvertfall mindre på de tjukke mennene med digre mager. Er man sammen med en tjukk mann må en nok regne med litt svinn der nede også. Hvertfall de jeg har sett. På den annen side hadde min eks flat mage, men liten penis. Jeg tenner ikke på tykke menn med store mager, så samme for meg om de har små peniser. Menn med flate mager og stort utstyr: Mmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 det kan være en sammenheng, menn med lite testosteron blir lettere tjukke enn de med mye, og testosteronnivå kan kanskje avgjøre hvor stor penis blir i puberteten eller under fosterutviklingen eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 jeg kan avkrefte at det er noen sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 1. september 2004 #8 Del Skrevet 1. september 2004 På hvilket grunnlag sier dere at dette ikke stemmer? Har dere gjort en undersøkelse på dette? For at en undersøkelse skal være skikkelig må man jo ha ett hvist antall personer å gå utifra... hvor mange 100 stk.. eller 1000 er det? så.. hvem har grunnlag for å komme med ett svar her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 2. september 2004 #9 Del Skrevet 2. september 2004 På hvilket grunnlag sier dere at dette ikke stemmer? Har dere gjort en undersøkelse på dette? For at en undersøkelse skal være skikkelig må man jo ha ett hvist antall personer å gå utifra... hvor mange 100 stk.. eller 1000 er det? så.. hvem har grunnlag for å komme med ett svar her? Det er gjort mist 2 seriøse undersøkelser på dette emnet som konkluderer med det jeg skrev over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uinnlogga bruker Skrevet 2. september 2004 #10 Del Skrevet 2. september 2004 Vel, jeg må si jeg har opplevd det samme som trådstarter, at kraftige/overvektige menn har liten penis. Men da jeg møtte min nåværende samboer, som også kan betegnes som ganske kraftig, måtte jeg innse at dette nok ikke er en allmenn regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 2. september 2004 #11 Del Skrevet 2. september 2004 Det er ingen sammenheng mellom vekt og størrelsen på penis. Penisstørrelse har kun sammenheng med gener' date=' ingenting annet. [/quote'] ja, og vekt påvirkes ikke av gener, liksom. mulig du har rett, men logikken svikter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #12 Del Skrevet 2. september 2004 hvem har grunnlag for å komme med ett svar her? Rent vitenskaplig er det ikke noe grunnlag til å tro at det skal være en sammenheng mellom kroppstørrelse generelt og penisstørrelse(hvis en slik sammenheng ikke foreligger). Så så sant man ikke finner en slik sammenheng er det ingen grunn til å tro annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #13 Del Skrevet 2. september 2004 ja, og vekt påvirkes ikke av gener, liksom. mulig du har rett, men logikken svikter. Ikke nødvendigvis, men din logikk virker sviktende. Hårfargen min bestemmes av gener, betyr det da at det er en korrelasjon mellom min hårfarge og penislengde? Det jeg vil fram til er at forskjellige gener styrer forskjellige egenskaper/ferdigheter/attributter/artifakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 2. september 2004 #14 Del Skrevet 2. september 2004 det finnes jo for eksempel en korrelasjon mellom hårstruktur og penisstørrelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 2. september 2004 #15 Del Skrevet 2. september 2004 og du: artifakter? genetisk betinget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. september 2004 #16 Del Skrevet 2. september 2004 det kan være en sammenheng' date=' menn med lite testosteron blir lettere tjukke enn de med mye, og testosteronnivå kan kanskje avgjøre hvor stor penis blir i puberteten eller under fosterutviklingen eller noe[/quote'] Nå har vel ikke testosteron-nivået noe med penisstørrelsen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #17 Del Skrevet 2. september 2004 og du: artifakter? genetisk betinget? Tok det med for å dekke alt mulig som arves kan(artefakt er her for meg kuriostiteter ved kroppen. Litt feil bruk, men ikke så viktig. Det viktig er at selv om to ting er arvelig, betyr ikke det at de er betinget av samme genet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 2. september 2004 #18 Del Skrevet 2. september 2004 nei selvfølgelig ikke. men på den annen side vet vi foreløpig såpass lite om akkurat hvordan arvematerialet vårt fungerer at det å avskrive eksistensen av korrelasjoner mellom genetisk betingede egenskaper som kan synes uavhengige kan være litt overilt, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 2. september 2004 #19 Del Skrevet 2. september 2004 (f.eks er det en del gener som har en tendens til å opptre sammen selv om de styrer helt forskjellige egenskaper...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 2. september 2004 #20 Del Skrevet 2. september 2004 Vekt påvirkes ikke BARE av gener slik penisen gjør. Vekt påvirkes også av kosthold, aktivitetsnivå og forbrenningsevne. Det kan til og med påvirkes av andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå