Gå til innhold

Doggystile dere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest kittypurry

Du bør lære deg å skrive bedre overskrifter! Blanding mellom norsk og engelsk. Og hvorfor "dere" på slutten?

Anonymous poster hash: e6569...c8c

 

Finnes vel ikke noe brukbart norsk ord for doggystyle? Hadde TS skrevet hele overskriften på engelsk hadde vel flertallet tenkt at hele innlegget var på engelsk. Synes overskriften var grei nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

 

Håper det ikke er den samme grunnen for alle menn..

Anonymous poster hash: a33a3...26f

 

 

 

Trust me...det er det IKKE :blomst: ...klarer man ikke se på ansiktet til personen man puler med, bør man ikke pule i det hele tatt med den personen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mannen: hva er så spesielt med doggy? Føles som dere ikke vil se ansiktet når dere driver på. Jeg ville helst sittet oppå, ville også trodd det var mer turn on for dere gutter.

Anonymous poster hash: a33a3...26f

Elsker doggy. Rett og slett fordi med min nåværende kjæreste kan jeg knulle henne så hardt og fort jeg vil. Det er så deilig fordi om jeg lener meg litt bak ser jeg den går ut og inn(noe jeg tenner på). Og jeg kan ta tak i hoftene hennes og klemme til når jeg nærmer meg, og ser også hennes reaksjon når jeg gjør en god jobb.

Her er ikke doggy bare min favoritt men også hennes. Men nå er jo hun LAT når det kommer til sex så jeg må jo gjøre all jobben...

Anonymous poster hash: 1650c...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei dyrisk stilling. Så er det deilig å holde henne i håret mens man klasker kuken helt hardt inni henne mens assen bouncer!😅

Anonymous poster hash: afc60...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei dyrisk stilling. Så er det deilig å holde henne i håret mens man klasker kuken helt hardt inni henne mens assen bouncer!😅

Jeg skrev innlegget over og glemte å få med dette.

Hear hear!

Anonymous poster hash: afc60...81f

Anonymous poster hash: 1650c...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 1650c...707

Hahahaa nå i tankene høres det utrolig mye bedre ut! Uff at jeg er singel.:( jaja får nok sjansen en dag

Anonymous poster hash: a33a3...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann her, og jeg elsker doggstyle! Er liksom en bedre følelse enn å ta dama i misjonær. Både jeg og hun liker doggystyle bedre enn misjonær, selv om vi ikke ser ansiktet på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente her som elsker doggystyle. En av mine favorittstillinger. Hardt, rått og ufattelig godt og sexy. 



Anonymous poster hash: c8e86...419
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy er sexy.. Å bli dratt i håret og tatt dypt.. Også muligheten for å leke både med klitoris og å få en finger i rumpa (helst det siste)... Elsker doggy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en skikkelig kjiping og liker ikke doggy. Jeg er visstnok ganske grunn av meg, så her bunner han meg skikkelig (slik at det gjør grisevondt) om vi i det hele tatt prøver oss på noe sånt. Stående i for eksempel dusjen går det greit, men på alle fire er det no go. Stakkar mannen min. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min liker å se på rumpehullet mitt i doggy, se det åpent og avslappet, av og til pustende. rumpehull.



Anonymous poster hash: 64ac0...70d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til mannen: hva er så spesielt med doggy? Føles som dere ikke vil se ansiktet når dere driver på. Jeg ville helst sittet oppå, ville også trodd det var mer turn on for dere gutter. 

Anonymous poster hash: a33a3...26f

 

Riding er vel den favorittstillingen flest damer liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...