Gå til innhold

Doggystile dere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til mannen: hva er så spesielt med doggy? Føles som dere ikke vil se ansiktet når dere driver på. Jeg ville helst sittet oppå, ville også trodd det var mer turn on for dere gutter. 



Anonymous poster hash: a33a3...26f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen liker grønt, noen liker blått. :laugh:

For meg er det ikke noe spesielt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør lære deg å skrive bedre overskrifter! Blanding mellom norsk og engelsk. Og hvorfor "dere" på slutten?

Anonymous poster hash: e6569...c8c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til mannen: hva er så spesielt med doggy? Føles som dere ikke vil se ansiktet når dere driver på. Jeg ville helst sittet oppå, ville også trodd det var mer turn on for dere gutter. 

Anonymous poster hash: a33a3...26f

 

 

Føles det da som at vi vil se ansiktet når vi driver på, f.eks i misjonær?

Anonymous poster hash: 40f6a...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig stilling. Er også mulig å få en finge/dildo i rumpa samtidig.



Anonymous poster hash: 9b53d...faa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Føles det da som at vi vil se ansiktet når vi driver på, f.eks i misjonær?

Anonymous poster hash: 40f6a...c74

 

Nei, men haha, føles ikke like "nært"

Anonymous poster hash: a33a3...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke det at man absolutt ikke vil se ansiktet til dama. Jeg synes dama er pen, men det betyr ikke at jeg ikke liker doggy. Noen ganger er det fordi man vil penetrere dypere, noen ganger er det fordi det føles mer dyrisk, noen ganger er det fordi anledningen byr seg (er bare trivelig å ta en kjappis mens dama er bøyd over spisebordet) og noen ganger er det fordi man synes at dama har sinnsykt deilig rumpe og man vil se på den mens man har sex.

Det at hun sitter øverst gir meg sjeldent noen ting. Stort sett blir det feil stimuli for penisen min og det ender med at ereksjonen gir seg litt. Jeg gjør det likevel da, siden dama er en fan av det. 



Anonymous poster hash: 95ab7...5bd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Jeg elsker doggystYle :) Det er noe dyrisk og rått med det, også elsker jeg hvordan han kan bruke hendene på kroppen min og på klitoris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker doggystYle :) Det er noe dyrisk og rått med det, også elsker jeg hvordan han kan bruke hendene på kroppen min og på klitoris.

:icon_lol: liker dette

Anonymous poster hash: a33a3...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente her, og elsker doggystyle. Da kan han komme helt inn, og virkelig kjøre på hvis han vil.



Anonymous poster hash: 2bbf2...fd4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, men haha, føles ikke like "nært"

Anonymous poster hash: a33a3...26f

 

 

Og da forstod du poenget.

Anonymous poster hash: 40f6a...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og da forstod du poenget.

Anonymous poster hash: 40f6a...c74

 

Jeg tror de fleste forstår poenget, men folk har bare litt ulikt syn på sex. Noen mener at det ikke trenger å være så nært, intimt og romantisk hele tiden. Noen foretrekker det dyrisk og vilt. Det er ikke noe feil med noen av delene, har kun med preferanser (og noen ganger dagsform :P) å gjøre.

Anonymous poster hash: 95ab7...5bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror de fleste forstår poenget, men folk har bare litt ulikt syn på sex. Noen mener at det ikke trenger å være så nært, intimt og romantisk hele tiden. Noen foretrekker det dyrisk og vilt. Det er ikke noe feil med noen av delene, har kun med preferanser (og noen ganger dagsform :P) å gjøre.

Anonymous poster hash: 95ab7...5bd

 

 

Best of both worlds:-)

Anonymous poster hash: 40f6a...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Til mannen: hva er så spesielt med doggy? Føles som dere ikke vil se ansiktet når dere driver på. Jeg ville helst sittet oppå, ville også trodd det var mer turn on for dere gutter. 

Anonymous poster hash: a33a3...26f

 

For min del så er det den stillingen jeg kommer rasket i. Man er mer utsatt for rumpelukt  :fnise:  når man kjører doggystyle. Syns forøvrig ikke den er "all that"... tipper at mange menn syns den er visuelt sexy og det er bare å klaske i vei. Kanskje mange også tenner spesielt på den siden man ikke ser ansiktet til partneren? Kanskje det blir mer rå  knulling enn romantikk....

Anonymous poster hash: 9f9cb...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg er storfan av missjonæren! Det er vel den mest intime for min del.....deilig å se ansiktet og øynene hennes og komme til med munnen på ovekroppen hennes mens man er inni hu.

 

Men Doggy er liksom litt mer sånn stilling man tar når man vil "ta henne" skikkelig og litt hardt....Den er ekstra digg med tanke på det visuelle av å se ryggen/rumpa hennes. Dessuten kommer jeg veldig dypt i denne stillingen. Den er også ganske behagelig for lårene :fnise: ....Deilig å se pikken gli inn og ut.....man kan også få finger inn i rumpa samtidig. Også deilig å holde henne litt i håret, eventuellt holde godt tak i hoften hennes. FANTASTISK stilling etter min smak! :rodmer: ....bare EN ting som ville gjort den perfekt....at ansiktet var snudd rundt mot meg :opplyser::biggrin:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er storfan av missjonæren! Det er vel den mest intime for min del.....deilig å se ansiktet og øynene hennes og komme til med munnen på ovekroppen hennes mens man er inni hu.

 

Men Doggy er liksom litt mer sånn stilling man tar når man vil "ta henne" skikkelig og litt hardt....Den er ekstra digg med tanke på det visuelle av å se ryggen/rumpa hennes. Dessuten kommer jeg veldig dypt i denne stillingen. Den er også ganske behagelig for lårene :fnise: ....Deilig å se pikken gli inn og ut.....man kan også få finger inn i rumpa samtidig. Også deilig å holde henne litt i håret, eventuellt holde godt tak i hoften hennes. FANTASTISK stilling etter min smak! :rodmer: ....bare EN ting som ville gjort den perfekt....at ansiktet var snudd rundt mot meg :opplyser::biggrin:

Aha bra beskrivelse, bedre forståelse nå ;) 

Anonymous poster hash: a33a3...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker det! Rått og deilig!

Men husker at mannen fortalte meg at han pleide å bruke denne stillingen på tidligere ONS fordi han ville slippe å se på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det! Rått og deilig!

Men husker at mannen fortalte meg at han pleide å bruke denne stillingen på tidligere ONS fordi han ville slippe å se på dem...

Håper det ikke er den samme grunnen for alle menn..

Anonymous poster hash: a33a3...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gubben synes ikke noe om det, til min skuffelse.... :P buuuu



Anonymous poster hash: e1ad8...ac1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er storfan av missjonæren! Det er vel den mest intime for min del.....deilig å se ansiktet og øynene hennes og komme til med munnen på ovekroppen hennes mens man er inni hu.

 

Men Doggy er liksom litt mer sånn stilling man tar når man vil "ta henne" skikkelig og litt hardt....Den er ekstra digg med tanke på det visuelle av å se ryggen/rumpa hennes. Dessuten kommer jeg veldig dypt i denne stillingen. Den er også ganske behagelig for lårene :fnise: ....Deilig å se pikken gli inn og ut.....man kan også få finger inn i rumpa samtidig. Også deilig å holde henne litt i håret, eventuellt holde godt tak i hoften hennes. FANTASTISK stilling etter min smak! :rodmer: ....bare EN ting som ville gjort den perfekt....at ansiktet var snudd rundt mot meg :opplyser::biggrin:

 

Bortsett fra å snu ansiktet rundt, for det tror jeg ikke jeg hadde hatt sansen for, er det her ganske beskrivende for hvorfor jeg synes den stillingen er bra selv om jeg er jente. 

Om det var en ONS kunne jeg kanskje tenkt i de baner TS nevner (vet egentlig ikke, siden jeg ikke driver med ONS), men ikke med noen jeg vet at liker meg. Om du vil være mer oppå, så får du si det til ham og se an responsen. Personlig liker jeg å være oppå, men får mye mer ut av å bli tatt i doggy fordi det rett og slett er deiligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...