Gå til innhold

Flere som er alene i kveld?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er også alene i kveld og nyter det. Var utpå galeien i går, og i dag er det deilig å pleie kropp og sjel alene hjemme i ro og fred. Hørtes veldig hyggelig ut med dere som skal møtes i Oslo. Vurderte et lite sekund å kaste meg på, men det er nok dessverre litt i seneste laget for å rekke det nå uansett. Jeg er så absolutt en som gjerne kaster meg på ved en senere anledning. Håper dere koser dere - tenker det er fantastisk bra i Oslo i kveld med musikkens dag og mange folk

:danser:         :skaal:        :tommelopp:

Endret av Nemigirl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alene og koste meg med Starcraft 2 nå som eksamenstiden endelig er over :)

Skrevet

Tro meg - det gjør jeg. Men jeg kan ikke være ute 24 timer i døgnet  7 dager i uken. 

Anonymous poster hash: 3e279...f1e

Nei, det skjønner jeg veldig godt. Virket bare som at du levde veldig ensomt og isolert. Da stemte ikke det, og det er i grunn godt å høre. Klem fra en annen alenesitter som nyter kvelden i ro og mak  :klem1:

Skrevet

Ja, her er det Game of Thrones maraton :laugh:

//Sportsidiot

Skrevet

Jeg er alltid alene, om det er lørdag eller mandag har ingen betydning.

• Liker 1
Skrevet

Jah, sitter på nettet, skotter bort på tven iblant. Og spist altfor mye usunt desverre.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, sitter stort sett helt aleine, jeg også. Helt greit det også, egentlig. Veldig stille og rolig her, for en gangs skyld.  :biggrin:

Anonymous poster hash: bfaf0...2f0
Skrevet

Søstra mi kom hit med en vannmelon på 5 kg, så vi skal spise til vi spyr og spille CS. 

om jeg forstår deg rett så mener du ikke cs som i counterstrike mens cs som i the sims?

Gjest Miss Selfridge
Skrevet

om jeg forstår deg rett så mener du ikke cs som i counterstrike mens cs som i the sims?

Mener counter strike jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...