Nemigirl Skrevet 6. juni 2015 #41 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg er også alene i kveld og nyter det. Var utpå galeien i går, og i dag er det deilig å pleie kropp og sjel alene hjemme i ro og fred. Hørtes veldig hyggelig ut med dere som skal møtes i Oslo. Vurderte et lite sekund å kaste meg på, men det er nok dessverre litt i seneste laget for å rekke det nå uansett. Jeg er så absolutt en som gjerne kaster meg på ved en senere anledning. Håper dere koser dere - tenker det er fantastisk bra i Oslo i kveld med musikkens dag og mange folk Endret 6. juni 2015 av Nemigirl
LoneWolf Skrevet 6. juni 2015 #42 Skrevet 6. juni 2015 Er alene og koste meg med Starcraft 2 nå som eksamenstiden endelig er over
Nemigirl Skrevet 6. juni 2015 #43 Skrevet 6. juni 2015 Tro meg - det gjør jeg. Men jeg kan ikke være ute 24 timer i døgnet 7 dager i uken. Anonymous poster hash: 3e279...f1e Nei, det skjønner jeg veldig godt. Virket bare som at du levde veldig ensomt og isolert. Da stemte ikke det, og det er i grunn godt å høre. Klem fra en annen alenesitter som nyter kvelden i ro og mak
sportsidiot Skrevet 6. juni 2015 #44 Skrevet 6. juni 2015 Ja, her er det Game of Thrones maraton //Sportsidiot
LeaMichele Skrevet 6. juni 2015 #45 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er alltid alene, om det er lørdag eller mandag har ingen betydning. 1
Cordelia Skrevet 6. juni 2015 #46 Skrevet 6. juni 2015 Jah, sitter på nettet, skotter bort på tven iblant. Og spist altfor mye usunt desverre.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #47 Skrevet 7. juni 2015 Jepp, sitter stort sett helt aleine, jeg også. Helt greit det også, egentlig. Veldig stille og rolig her, for en gangs skyld. Anonymous poster hash: bfaf0...2f0
WubWub Skrevet 7. juni 2015 #48 Skrevet 7. juni 2015 Søstra mi kom hit med en vannmelon på 5 kg, så vi skal spise til vi spyr og spille CS. om jeg forstår deg rett så mener du ikke cs som i counterstrike mens cs som i the sims?
Gjest Miss Selfridge Skrevet 7. juni 2015 #49 Skrevet 7. juni 2015 om jeg forstår deg rett så mener du ikke cs som i counterstrike mens cs som i the sims? Mener counter strike jo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå