Sheeesgar Skrevet 6. juni 2015 #21 Skrevet 6. juni 2015 ingen spesiell grunn, er bare fordi det er lørdag og fint vær ute. Ser for meg at alle er ute med venner og drikker øl. Anonymous poster hash: c572b...4af Iskrem og netflix, min gode mann/søta! Ingen ting er like bra som iskrem og netflix. Det skaper varme følelser <3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #22 Skrevet 6. juni 2015 Oslofolk! Skal vi møtes ute et sted? Anonymous poster hash: 03633...a69
Sheeesgar Skrevet 6. juni 2015 #23 Skrevet 6. juni 2015 Oslofolk!Skal vi møtes ute et sted?Anonymous poster hash: 03633...a69 Jeg lærte akkurat at det er musikkens dag i dag. Hvis du går ut, finner du sikkert mange folk. Det burde vel være det samme som å finne fremmede fra internet?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #24 Skrevet 6. juni 2015 Alltid alene jeg. De to eneste vennene jeg har vil bare drikke når vi møtes. Og depresjon og alkohol går ikke hånd i hånd, og sosial angst gjør at jeg ikke klarer å være ute uten alkohol. Anonymous poster hash: 43196...bd2
ohdeergod Skrevet 6. juni 2015 #25 Skrevet 6. juni 2015 Oslofolk! Skal vi møtes ute et sted? Anonymous poster hash: 03633...a69 Jeg joiner
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #26 Skrevet 6. juni 2015 Jeg lærte akkurat at det er musikkens dag i dag. Hvis du går ut, finner du sikkert mange folk. Det burde vel være det samme som å finne fremmede fra internet? Er uenig i den:) Jeg joiner Så hyggelig! Anonymous poster hash: 03633...a69
Sheeesgar Skrevet 6. juni 2015 #27 Skrevet 6. juni 2015 Er uenig i den:)Anonymous poster hash: 03633...a69 Jaja... Jeg får vel bli med jeg og da
Cuntzilla Skrevet 6. juni 2015 #28 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er også alene i kveld. Det var også planen, men nå kjeder jeg meg og føler meg som en asosial einstøing. Lagde noen "man tager hvad man haver"-kjeks tidligere som ble relativt sunne, blandet havregryn med litt melk og lot det svelle, tilsatte litt mandelmel, bakepulver, sukrin gold, sirup, kesam, mørk sjokolade og mandler. De ble kanskje litt vel kompakte, men hjalp på det plutselig suget jeg hadde etter cookies. Nå er jeg fysen på noe salt da, tror jeg må fyre opp et brett med tortilla chips, cheddar og jalapenos Det går vel ikke under tips til sunn snacks, men hallo - det er lørdag!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #29 Skrevet 6. juni 2015 Jaja... Jeg får vel bli med jeg og da Hvorfor så negativ? Hvor vil dere dra da? Anonymous poster hash: 03633...a69
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #30 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er også alene. Her går det i nøtter, druer, pepsi og Champions League finale :D Jeg har ingen venninner som er fotballinteressert, så at jeg er alene i kveld bryr jeg meg fint lite om. Kjæresten er i utlandet på jobb. Gjør så godt jeg kan for å kose meg selv om jeg er alene Anonymous poster hash: a2f4a...8e3
Gjest Stjerne_Jenta Skrevet 6. juni 2015 #31 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er alene ikveld. Er frivillig egentlig for min del, men skriver for å si at det behøver ikke alltid være negativt. Jeg har sett skikkeligt gråte film og kost meg med junk food
Gjest Mythic Skrevet 6. juni 2015 #32 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er også alene. Har grillet sammen med yngste sønnen min, og nå ser jeg film mens jeg henger på KG og drikker vin. Et glass gikk rett i fletta jo!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #33 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er også alene ikveld. Har igrunn ingen ordentlige venner. Idag er det musikkens dag i Oslo og det er masse artister jeg kunne tenkt meg å se, men isteden ligger jeg hjemme i mørket og gråter fordi jeg ikke har noen å gå med. Var ute en tur istad og så store vennegjenger som grilla og drakk øl i sola, mens jeg er mutters aleine. Aner ikke hvordan det ble sånn, jeg er 27 og egentlig en glad jente, men på dager som denne føler jeg litt at jeg ikke ser vitsen med å leve - er klar over at det er forbudt med slikt på KG, men sånn føler jeg det. Anonymous poster hash: 3e279...f1e
Poppie Skrevet 6. juni 2015 #34 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er også alene ikveld. Har igrunn ingen ordentlige venner. Idag er det musikkens dag i Oslo og det er masse artister jeg kunne tenkt meg å se, men isteden ligger jeg hjemme i mørket og gråter fordi jeg ikke har noen å gå med. Var ute en tur istad og så store vennegjenger som grilla og drakk øl i sola, mens jeg er mutters aleine. Aner ikke hvordan det ble sånn, jeg er 27 og egentlig en glad jente, men på dager som denne føler jeg litt at jeg ikke ser vitsen med å leve - er klar over at det er forbudt med slikt på KG, men sånn føler jeg det.Anonymous poster hash: 3e279...f1e Hiv deg på de andre KG'erne som skal møtes i Oslo da vel 2
Sveva Skrevet 6. juni 2015 #35 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er også alene ikveld. Har igrunn ingen ordentlige venner. Idag er det musikkens dag i Oslo og det er masse artister jeg kunne tenkt meg å se, men isteden ligger jeg hjemme i mørket og gråter fordi jeg ikke har noen å gå med. Var ute en tur istad og så store vennegjenger som grilla og drakk øl i sola, mens jeg er mutters aleine. Aner ikke hvordan det ble sånn, jeg er 27 og egentlig en glad jente, men på dager som denne føler jeg litt at jeg ikke ser vitsen med å leve - er klar over at det er forbudt med slikt på KG, men sånn føler jeg det. Anonymous poster hash: 3e279...f1e Kan du ikke henge deg på de andre fra Oslo som skulle møtes? ☺ Hadde jeg bodd i Oslo (og hatt barnevakt), så hadde jeg blitt med også! Jeg signerer forøvrig den som skrev at hun ønsket å være litt mer alene. Er alltid noen rundt meg og. Savner alenetid av den frivillige og gode sorten!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #36 Skrevet 6. juni 2015 Hiv deg på de andre KG'erne som skal møtes i Oslo da vel Kan du ikke henge deg på de andre fra Oslo som skulle møtes? ☺ Hadde jeg bodd i Oslo (og hatt barnevakt), så hadde jeg blitt med også! Jo, men nå er jo klokken 23 og det blir vel litt knapt med tid ? Men hadde absolutt vært hyggelig det.. Er virkelig ikke noe som er jæveligere enn ufrivillig ensomhet. Jeg er 27 og vil ut å leve, ikke ligge alene hjemme fordi ingen vil være vennen min. Det er rett og slett sinnsykt deprimerende. Anonymous poster hash: 3e279...f1e
Sveva Skrevet 6. juni 2015 #37 Skrevet 6. juni 2015 Jo, men nå er jo klokken 23 og det blir vel litt knapt med tid ? Men hadde absolutt vært hyggelig det.. Er virkelig ikke noe som er jæveligere enn ufrivillig ensomhet. Jeg er 27 og vil ut å leve, ikke ligge alene hjemme fordi ingen vil være vennen min. Det er rett og slett sinnsykt deprimerende. Anonymous poster hash: 3e279...f1e Ja, er kanskje litt lite tid nå. Enig med deg i at ufrivillig ensomhet er jævlig! Håper du får en bedre dag i morgen iallefall ☺
Nemigirl Skrevet 6. juni 2015 #38 Skrevet 6. juni 2015 Jo, men nå er jo klokken 23 og det blir vel litt knapt med tid ? Men hadde absolutt vært hyggelig det.. Er virkelig ikke noe som er jæveligere enn ufrivillig ensomhet. Jeg er 27 og vil ut å leve, ikke ligge alene hjemme fordi ingen vil være vennen min. Det er rett og slett sinnsykt deprimerende. Anonymous poster hash: 3e279...f1e Ikke for å være kjip, men vil bare påpeke at du neppe får flere venner av å ligge alene hjemme. Du sier du vil ut og leve - gjør det!!! Kom deg ut, møt folk og på sikt utvikler det seg nok flere vennskap også. Du har ingenting å tape på å gjøre noen forsøk. Ønsker deg masse, masse lykke til!!!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #39 Skrevet 6. juni 2015 Ikke for å være kjip, men vil bare påpeke at du neppe får flere venner av å ligge alene hjemme. Du sier du vil ut og leve - gjør det!!! Kom deg ut, møt folk og på sikt utvikler det seg nok flere vennskap også. Du har ingenting å tape på å gjøre noen forsøk. Ønsker deg masse, masse lykke til!!! Tro meg - det gjør jeg. Men jeg kan ikke være ute 24 timer i døgnet 7 dager i uken. Anonymous poster hash: 3e279...f1e 1
Suppemann Skrevet 6. juni 2015 #40 Skrevet 6. juni 2015 Du er ikke alene. Eh... Altså, jeg mener, du er ikke alene om å være alene. De eneste som har lyst å komme på besøk hos meg er innbruddstyver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå