AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har spurt rundt om noen vil ta en øl med meg, men ingen svarer.. Så da skal jeg bare sitte her foran pcen alene i kveld.. Glemte å kjøpe vin også Noen som har noe forslag til sunn snacks å lage? Anonymous poster hash: c572b...4af
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Tja hva har du i skapet? :-) søtt eller salt? :-)Anonymous poster hash: b82f2...6d2
Gjest Castielz Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Yup! Ben&Jerry, sukkerfri saft og BigOne ikveld
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg er også alene ikveld. High five! Hvis jeg skal kose meg med noe sunt pleier jeg å kjøpe en kurv med druer, eller kutte agurker, gulrot og selleri Ikveld skal jeg være veldig usunn da, har kjøpt inn tortilla chips med dip! Endret 6. juni 2015 av Honeyblossom
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er også alene i kveld, sånn som alle andre kveld! Spurte noen "venner" om jeg kunne komme forbi i kveld men de skulle vist legge seg tidlig, 5 min senere får jeg en snap fra en som skulle hjem til de og drikke sammen med de... Så I feel your pain!Anonymous poster hash: 68f17...90c 1
Brimi Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Er alene jeg og, men det gjør ikke noe. For da kan jeg se på Buffy^^
Gjest me2u Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Er gravid i uke 32 og har lite ork...mannen skal på jobb om et par timer så da mørkelegger jeg leiligheten, fyrer opp stearinlys og koser meg med "The Witcher" på PS4 Får utnytte gaming mens jeg kan før Alien kommer og krever all oppmerksomheten 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Det er musikkens dag i Oslo i dag med konserter over hele byen og jeg sitter alene hjemme fordi jeg ikke har noen å gå ut med. Som sunn snacks pleier jeg å spise cottage cheese med sukkerfritt syltetøy. Frukt og nøtter er også alltid godt. Anonymous poster hash: ea1a2...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Er du i bergen? I så fall er du hjertelig velkommen til å joine meg og en venninne på faen-ta-typen-som-er-utro-kveld! Anonymous poster hash: 75ba4...6a9 1
Calypso Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Jepp men jeg foretrekker det slik, folk er så slitsomme. 1
King in the North Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har spurt rundt om noen vil ta en øl med meg, men ingen svarer.. Så da skal jeg bare sitte her foran pcen alene i kveld.. Glemte å kjøpe vin også Noen som har noe forslag til sunn snacks å lage? Anonymous poster hash: c572b...4af Ikveld er jeg alene for å lese eksamen. Blir naturligvis fast food, øl og Champions League-finale. Om du mot formodning har gulrøtter og agurk i hus, samt holiday-dip, så er det relativt sunt og supersnadder snacks
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Er også alene i kveld Koser meg med sjokolade,vin, god musikk på spotify
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Misunner dere som er alene jeg…. Jeg er aldri alene. Alltid ektemann, bikkje og barn rundt meg - og selvsagt er jeg glad for det, men noen ganger skulle jeg virkelig ønske jeg kunne være alene.. Anonymous poster hash: 04600...81a 2
Poppie Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Er også alene Har trent dobbel økt, laget meg pasta og har alle ingrediensene til brownie om jeg får lyst på. Er dog alene av fri vilje, har avslått flere invitasjoner i dag fordi jeg blir sliten av å være sosial over flere dager, og etter eksamenstiden ville plutselig alle finne på noe Så i dag er etterlengtet me-time, men jeg har også opplevd å sitte ufrivillig alene - det er ikke videre gøy, så klem til dere
Blablaa Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er også alene i kveld, sånn som alle andre kveld! Spurte noen "venner" om jeg kunne komme forbi i kveld men de skulle vist legge seg tidlig, 5 min senere får jeg en snap fra en som skulle hjem til de og drikke sammen med de... Så I feel your pain!Anonymous poster hash: 68f17...90c Vet akkurat hvordan du har det. Jeg er også alene ikveld ja
Gjest rabrabara Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 Jeg og! Men sunn?! På en lørdags kveld?! Jeg har laget blåskjellsuppe og drukket hvitvin. Nå spiser jeg sjokolade og ser mord og mysterier. Deilig!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 Åh, delig å høre at jeg ikke er alene! Vi kan ha det koselig på KG vi! Haha Ts Anonymous poster hash: c572b...4af
Sheeesgar Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Skjer det noe spesielt i kveld, siden det er ekstra kjedelig å være alene? Jeg er også hjemme, men jeg burde kanskje ikke være det?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #19 Skrevet 6. juni 2015 Skjer det noe spesielt i kveld, siden det er ekstra kjedelig å være alene? Jeg er også hjemme, men jeg burde kanskje ikke være det? ingen spesiell grunn, er bare fordi det er lørdag og fint vær ute. Ser for meg at alle er ute med venner og drikker øl. Anonymous poster hash: c572b...4af
Gjest Miss Selfridge Skrevet 6. juni 2015 #20 Skrevet 6. juni 2015 Søstra mi kom hit med en vannmelon på 5 kg, så vi skal spise til vi spyr og spille CS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå