Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes synd på bruden,virka temmelig drita han typen hun gifta seg med😜

Ja forferdelig! Trist, "håper" dette var noe bruden visste og at det ikke kom som en overraskelse. Må jo ha vært fri flyt av vin og drinker under middagen så fulle som de var?!

Bruden så jo helt nydelig ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt innafor å filme på den måten i bryllup.

Ikke bare det, det er faktisk brudd av personvernlovens bestemmelse om samtykke ved publisering.

Hun bryter disse bestemmelsene hver dag.

Bjarne Brøndbo ville nådd frem dersom han hadde anmeldt henne for å ha publisert snappen hvor han i bar overkropp ettertrykkelig forteller at 'dette skal ikke på Facebook'.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forferdelig! Trist, "håper" dette var noe bruden visste og at det ikke kom som en overraskelse. Må jo ha vært fri flyt av vin og drinker under middagen så fulle som de var?!

Var det ikke han Ørnulf (?) Høyer som giftet seg? Noen flere som synes det lignet på han? Godt voksen kar med voksne barn. Flaut å være dem. Hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke han Ørnulf (?) Høyer som giftet seg? Noen flere som synes det lignet på han? Godt voksen kar med voksne barn. Flaut å være dem. Hehe

Jo, var han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har nok vært på fylla sammen før! Så hun visste nok det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer til å bli tidlig gammel av all den festingen!

Hvor gammel er hun nå?

Og hvor får hun penger fra? Er vel ingen som kjøper den svada musikken hennes :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også skrive her hvor tragisk og respektløst jeg synes det er å sitte med telefonen (og attpåtil på SNAPCHAT) i et bryllup. 

Men skrivingen min stoppet litt opp da jeg så en bekjent dukke opp på skrytevideoen hennes (en som ikke er kjent for å være veldig glad i å vise seg på den måten, jeg vil påstå at han er en av de mest omsorgsfulle fedrene jeg noen gang har møtt) og jeg gikk inn på facebooken hans for å se om han hadde postet noe om dette "herlige" bryllupet.

Heldigvis ikke, så jeg har fremdeles respekten i behold for ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Hva i alle dager er det hun holder på med på snapen?

Simulerer at de drikker? :ler: 😂

Endret av baremeg89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er det hun holder på med på snapen?

Simulerer at de drikker? :ler: 😂

Samma lurte jeg på. Helt krise. Virkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte slette henne.

Det ble for mye rett og slett.

Dessuten er de snappene hennes utrolig ensformige!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi skal sende noen gode tanker til leveren til Carina Dahl... Den må ha det VELDIG, VELDIG vondt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte også slette henne....ble for mye selfies, for mye "se hvor kul og vellykket jeg er" og jeg tror ikke på noe av det.

Det er ikke SÅ kult å feste på Visby (eller whatnot) i Sverige, jeg fatter ikke hvor hun får pengene fra, den leveren hennes må være svart og jeg irriterer meg på vegne av alle de som må deale med at hun er mer på telefonen enn tilstede.

Hadde klikka om hun var min venninne.

Men én ting er bra med snapchaten hennes: alle babyvideoene som venninnene mine sender er nå et friskt pust i hverdagen  :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi skal sende noen gode tanker til leveren til Carina Dahl... Den må ha det VELDIG, VELDIG vondt.

Ja jeg har hatt et minutts stillhet her nå.

Kan være det virker som jeg har forbanna lite å ta meg til(det er forsåvidt sant) men nå har jeg sett på den snapstoryen en gang til.. Kjenner jeg blir oppgitt samtidig som jeg blir fascinert.. Hva er det som rir henne? Er det ren narsissisme?

Virker jo ikke som hun skjemmes heller, sletter aldri fyllestoryene. Som er totalt meningsløse og intetsigende, tvert i mot så skader de hennes allerede dårlige rykte.

Men hun tenker vel at hun er en etablert singer/songwriter og da skulle det vel bare mangle at hun ikke fester som Rihanna.

Må gå varmt i kredittkorta hennes for den musikken hennes kan neppe gi mer avkastning enn en 50-lapp i måneden, hvis hun ikke da går i minus.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også slette henne....ble for mye selfies, for mye "se hvor kul og vellykket jeg er" og jeg tror ikke på noe av det.

Det er ikke SÅ kult å feste på Visby (eller whatnot) i Sverige, jeg fatter ikke hvor hun får pengene fra, den leveren hennes må være svart og jeg irriterer meg på vegne av alle de som må deale med at hun er mer på telefonen enn tilstede.

Hadde klikka om hun var min venninne.

Men én ting er bra med snapchaten hennes: alle babyvideoene som venninnene mine sender er nå et friskt pust i hverdagen  :fnise:

Uff ja, jeg har måttet sagt i fra for mange ganger til diverse venner. Ukult å måtte bli filmet/tatt bilder av HELE kvelden. Nei, jeg vil faktisk ikke at det skal legges ut bevis av meg når jeg rangler ut av et utested kl 3. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...