Christina82 Skrevet 18. juli 2015 #161 Del Skrevet 18. juli 2015 Ikke helt innafor å filme på den måten i bryllup. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo Skrevet 19. juli 2015 #162 Del Skrevet 19. juli 2015 Synes synd på bruden,virka temmelig drita han typen hun gifta seg med😜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 19. juli 2015 #163 Del Skrevet 19. juli 2015 Synes synd på bruden,virka temmelig drita han typen hun gifta seg med😜 Ja forferdelig! Trist, "håper" dette var noe bruden visste og at det ikke kom som en overraskelse. Må jo ha vært fri flyt av vin og drinker under middagen så fulle som de var?! Bruden så jo helt nydelig ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 19. juli 2015 #164 Del Skrevet 19. juli 2015 Ikke helt innafor å filme på den måten i bryllup. Ikke bare det, det er faktisk brudd av personvernlovens bestemmelse om samtykke ved publisering. Hun bryter disse bestemmelsene hver dag. Bjarne Brøndbo ville nådd frem dersom han hadde anmeldt henne for å ha publisert snappen hvor han i bar overkropp ettertrykkelig forteller at 'dette skal ikke på Facebook'. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 19. juli 2015 #165 Del Skrevet 19. juli 2015 Ja forferdelig! Trist, "håper" dette var noe bruden visste og at det ikke kom som en overraskelse. Må jo ha vært fri flyt av vin og drinker under middagen så fulle som de var?! Bruden så jo helt nydelig ut! Var det ikke han Ørnulf (?) Høyer som giftet seg? Noen flere som synes det lignet på han? Godt voksen kar med voksne barn. Flaut å være dem. Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 19. juli 2015 #166 Del Skrevet 19. juli 2015 Var det ikke han Ørnulf (?) Høyer som giftet seg? Noen flere som synes det lignet på han? Godt voksen kar med voksne barn. Flaut å være dem. Hehe Jo, var han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 19. juli 2015 #167 Del Skrevet 19. juli 2015 Ja forferdelig! Trist, "håper" dette var noe bruden visste og at det ikke kom som en overraskelse. Må jo ha vært fri flyt av vin og drinker under middagen så fulle som de var?! Bruden så jo helt nydelig ut! De har nok vært på fylla sammen før! Så hun visste nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 19. juli 2015 #168 Del Skrevet 19. juli 2015 Carina er så oppmrksomhetssjuk, famehoe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 19. juli 2015 #169 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Hun kommer til å bli tidlig gammel av all den festingen! Endret 19. juli 2015 av Atheena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 19. juli 2015 #170 Del Skrevet 19. juli 2015 Hun kommer til å bli tidlig gammel av all den festingen! Hvor gammel er hun nå? Og hvor får hun penger fra? Er vel ingen som kjøper den svada musikken hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 19. juli 2015 #171 Del Skrevet 19. juli 2015 Skulle også skrive her hvor tragisk og respektløst jeg synes det er å sitte med telefonen (og attpåtil på SNAPCHAT) i et bryllup. Men skrivingen min stoppet litt opp da jeg så en bekjent dukke opp på skrytevideoen hennes (en som ikke er kjent for å være veldig glad i å vise seg på den måten, jeg vil påstå at han er en av de mest omsorgsfulle fedrene jeg noen gang har møtt) og jeg gikk inn på facebooken hans for å se om han hadde postet noe om dette "herlige" bryllupet. Heldigvis ikke, så jeg har fremdeles respekten i behold for ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 24. juli 2015 #172 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Hva i alle dager er det hun holder på med på snapen? Simulerer at de drikker? 😂 Endret 24. juli 2015 av baremeg89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #173 Del Skrevet 24. juli 2015 Hva i alle dager er det hun holder på med på snapen? Simulerer at de drikker? 😂 Samma lurte jeg på. Helt krise. Virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. juli 2015 #174 Del Skrevet 24. juli 2015 Snapen hennes er en togulykke, man vil se bort men man klarer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juli 2015 #175 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg måtte slette henne. Det ble for mye rett og slett. Dessuten er de snappene hennes utrolig ensformige! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 24. juli 2015 #176 Del Skrevet 24. juli 2015 Syns vi skal sende noen gode tanker til leveren til Carina Dahl... Den må ha det VELDIG, VELDIG vondt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 24. juli 2015 #177 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg måtte også slette henne....ble for mye selfies, for mye "se hvor kul og vellykket jeg er" og jeg tror ikke på noe av det. Det er ikke SÅ kult å feste på Visby (eller whatnot) i Sverige, jeg fatter ikke hvor hun får pengene fra, den leveren hennes må være svart og jeg irriterer meg på vegne av alle de som må deale med at hun er mer på telefonen enn tilstede. Hadde klikka om hun var min venninne. Men én ting er bra med snapchaten hennes: alle babyvideoene som venninnene mine sender er nå et friskt pust i hverdagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #178 Del Skrevet 24. juli 2015 Syns vi skal sende noen gode tanker til leveren til Carina Dahl... Den må ha det VELDIG, VELDIG vondt. Ja jeg har hatt et minutts stillhet her nå. Kan være det virker som jeg har forbanna lite å ta meg til(det er forsåvidt sant) men nå har jeg sett på den snapstoryen en gang til.. Kjenner jeg blir oppgitt samtidig som jeg blir fascinert.. Hva er det som rir henne? Er det ren narsissisme? Virker jo ikke som hun skjemmes heller, sletter aldri fyllestoryene. Som er totalt meningsløse og intetsigende, tvert i mot så skader de hennes allerede dårlige rykte. Men hun tenker vel at hun er en etablert singer/songwriter og da skulle det vel bare mangle at hun ikke fester som Rihanna. Må gå varmt i kredittkorta hennes for den musikken hennes kan neppe gi mer avkastning enn en 50-lapp i måneden, hvis hun ikke da går i minus. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 24. juli 2015 #179 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg måtte også slette henne....ble for mye selfies, for mye "se hvor kul og vellykket jeg er" og jeg tror ikke på noe av det. Det er ikke SÅ kult å feste på Visby (eller whatnot) i Sverige, jeg fatter ikke hvor hun får pengene fra, den leveren hennes må være svart og jeg irriterer meg på vegne av alle de som må deale med at hun er mer på telefonen enn tilstede. Hadde klikka om hun var min venninne. Men én ting er bra med snapchaten hennes: alle babyvideoene som venninnene mine sender er nå et friskt pust i hverdagen Uff ja, jeg har måttet sagt i fra for mange ganger til diverse venner. Ukult å måtte bli filmet/tatt bilder av HELE kvelden. Nei, jeg vil faktisk ikke at det skal legges ut bevis av meg når jeg rangler ut av et utested kl 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mendoza Skrevet 24. juli 2015 #180 Del Skrevet 24. juli 2015 Hva er det hun driver med med den fingergreia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg