Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Gjest Seajewel

Jaa, men hvorfor sier/skriver hun det hele tiden? Haha..

Mangel på ordforråd

Endret av Seajewel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt med på snapchatten hennes i en lang tid. Til og begynne med lo jeg bare av hvor overfladisk det hele virket, men etterhvert begynte jeg å undres, er det mer til dette enn hva det ser ut til ved første øyekast?

 

Jeg begynte deretter å legge merke til et skjult budskap i det hele, en dybde, et intellekt og en kritikk av samfunnet vårt som får selv de mest garvede hipstere til å virke som alkoholiserte bondetamper. Hvis du neste gang Carina legger ut en snap klarer å skimte forbi den overfladiske og oppkonstruerte fasaden og klarer å se det egentlige budskapet, vil virkelighetsoppfatningen din endres for evig og alltid.

 

Tok riktignok store mengder sopp og LSD i samme periode som jeg oppdaget dette, men tror ikke det hadde noen innvirkning.

Endret av MinnisMus
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppy01

Vokste opp med Carina og søsteren. Makan til folk skal du lete lenge etter! 

Husker at Carina brukte å si "Jeg fortjener respekt, for jeg er glamour modell" med det bitchye utrykket. Både hun og søsteren brukte det at faren er med i band som unnskyldning. Krevde å bli invitert på alt siden faren var kjent. Nei takler hun ikke. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er glad i å trute til restylanemunnen sin ja.

Har forøvrig alltid undret meg over hvorfor hun ikke fikser tennene sine. Eller nesa..

Men hun tror kanskje at overdimensjonerte lepper tar fokuset bort fra de mindre heldige sidene ved fjeset.

 

Kan noen forklare meg hva som er mindre heldig med den nesen?

Har hørt flere snakke om nesen hennes,men skjønner ikke hva det er som gjør den så merkverdig? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fader meg redd når jeg så den mystoryen hennes nå nylig. 

Ord blir fattige. 

Videoer av fylletryne, trutmunn og tunga ut av kjeften. Og sånn går det på repeat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte legge henne til på grunn av denne tråden, men jeg ble veldig skuffet for det var utrolig dårlig underholdning.

 

Gørr kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra virket nesten hakket verre på de snappene fra forige helg. Morsomt da hun trodde Carina skulle ta bilde, mens hun egentlig filmet... Noen som har verre eksempel på duckface enn søstra hennes? Shit :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_wtfit

Søstra er den verste bimboen i hele trondheim. Guurimeg så fæl hun er på byen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra er den verste bimboen i hele trondheim. Guurimeg så fæl hun er på byen

. Endret av mummu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med på snapchatten hennes i en lang tid. Til og begynne med lo jeg bare av hvor overfladisk det hele virket, men etterhvert begynte jeg å undres, er det mer til dette enn hva det ser ut til ved første øyekast?

 

Jeg begynte deretter å legge merke til et skjult budskap i det hele, en dybde, et intellekt og en kritikk av samfunnet vårt som får selv de mest garvede hipstere til å virke som alkoholiserte bondetamper. Hvis du neste gang Carina legger ut en snap klarer å skimte forbi den overfladiske og oppkonstruerte fasaden og klarer å se det egentlige budskapet, vil virkelighetsoppfatningen din endres for evig og alltid.

 

Tok riktignok store mengder sopp og LSD i samme periode som jeg oppdaget dette, men tror ikke det hadde noen innvirkning.

 

Wow, jeg er imponert over din analyse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jetan og gutan, gutan og jentan, jentan, gutan...

 

Mangel på ordforråd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

La henne til i går og jeg skjønner hva dere mener! Klein hele dama. Alt er bare fyll, trutmunn og pupper. Veldig merkelig ansikt på den dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke hun Annijor som snappet med han for en liten stund siden og? Haha, kanskje han har en ting for blonde bloggere med et eksponeringsbehov

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...