Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest baremeg89

Det vil han forhåpentligvis heller ikke. Men Carina legger jo ut av alt og alle uten deres samtykke, til og med når de protesterer, så hun har neppe spurt ham om det er greit hun legger videoen/bilde av ham ut.

Sant det.

Det så ut som de festet sammen på snappene, det jeg reagerte på..

Men kansje ikke så vanskelig å få vip bilett? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det.

Det så ut som de festet sammen på snappene, det jeg reagerte på..

Men kansje ikke så vanskelig å få vip bilett? :ler:

Nja, han har blitt venn med Robin til Sophie Elise under palmesus å. Kommenterte under noen av bildene til Robin på insta.

Han er også aktiv på snap selv med åpen mystory. Akkurat nå har han 8 bilder/videoer liggende der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det.

Det så ut som de festet sammen på snappene, det jeg reagerte på..

Men kansje ikke så vanskelig å få vip bilett? :ler:

 

Merkelig at akkurat de to er begynt å henge sammen.Hun er jo over 10 år eldre enn ham,men regner med hun synes det er stas å vise at hun har et medlem av kongefamilien i omgangskretsen da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendisnorge er ganske lite.

Kjendiser som Carina kan vel egentlig ikke tjene så godt på musikken og andre tv-opptredener.

Marius er forresten på vei til Amsterdam, dette kan bli interessant.

Endret av Buddhahode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Nja, han har blitt venn med Robin til Sophie Elise under palmesus å. Kommenterte under noen av bildene til Robin på insta.

Han er også aktiv på snap selv med åpen mystory. Akkurat nå har han 8 bilder/videoer liggende der:)

Kan være at han er i feste fasen som mangen i hans alder er i.

Ser ikke for meg han på guttetur til Ayia napa akuratt.. En plass må han få utløp hehe.

Trodde kansje kongehuset hadde strengere regler rundt det.

Men igjen så kan det være vi ender opp med vår egen lille "party prins"

Hva er snappen hans? :)

Endret av baremeg89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremeg89

Merkelig at akkurat de to er begynt å henge sammen.Hun er jo over 10 år eldre enn ham,men regner med hun synes det er stas å vise at hun har et medlem av kongefamilien i omgangskretsen da.

Tror du traff spikeren der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at han er i feste fasen som mangen i hans alder er i.

Ser ikke for meg han på guttetur til Ayia napa akuratt.. En plass må han få utløp hehe.

Trodde kansje kongehuset hadde strengere regler rundt det.

Men igjen så kan det være vi ender opp med vår egen lille "party prins"

Hva er snappen hans? :)

Vil tro det, han må jo få lov til det han som alle andre:) sikkert ikke så lett å være i den alderen og være i kongefamilien.

Han hadde jo en instagram som ble slettet på grunn av sikkerheten, men han er jo tilbake nå.

Akkurat nå er han på roadtrip i Europa, har vært i Paris, nå Amsterdam:)

Han heter mariusmaisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han har en åpen snapchat kan vel by på en og annen forside i Se og Hør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun i Sverige og da har hun lagt om til å snakke svensk... Jeg seriøst dør av henne. Så klein, strebersk og fjortis (og Gud vet hva mer). Må.slette.henne.på.snapchat(!!!) før jeg dør på ordentlig😑

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!!

"kjör nu då!!" 

"hampus..? elskling..?"

"e du i et forhåldande?"

 

Lurer forøvrig hvor hun får penger fra..? Jeg mener - har hun egentlig jobb? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ærlig talt ikke noe om Carina Dahl, syns hun er merkelig i oppførselen på snap, som andre skriver. Og ikke spesielt pen, egentlig aldri syntes noe om henne.... 

Smaken er som baken  :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti

Nå er hun i Sverige og da har hun lagt om til å snakke svensk... Jeg seriøst dør av henne. Så klein, strebersk og fjortis (og Gud vet hva mer). Må.slette.henne.på.snapchat(!!!) før jeg dør på ordentlig😑

Hun bodde vel i Stockholm noen år, så akkurat det syntes jeg egentlig ikke er så merkelig. Hun snakker vel ordentlig svensk og ikke Fredrik Skavlan svensk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bodde vel i Stockholm noen år, så akkurat det syntes jeg egentlig ikke er så merkelig. Hun snakker vel ordentlig svensk og ikke Fredrik Skavlan svensk :)

Man legger vel ikke om til svensk ved å bo i Sverige noen år 😂 Ville en fra Oslo slått om til trøndersk ved å bo i Trondheim et par år?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun ikke sammen med han svensken fra big brother i flere år, eller roter jeg fælt? Jeg blander inn endel svenske ord etter å ha hatt svensk kjæreste i noen år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest baremeg89

Var hun ikke sammen med han svensken fra big brother i flere år, eller roter jeg fælt? Jeg blander inn endel svenske ord etter å ha hatt svensk kjæreste i noen år nå.

Stemmer! Det hadde jeg glemt.

Hvor gammel Var hun da? Hvor gammel er hun nå?! 😳

Husker de spilte låten som hun skulle ut i huset, ble aldri noe hit.. Ikke så mye som har forandret seg på 10år(?) med adre ord :ler:

*gi ut i huset

Endret av baremeg89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man legger vel ikke om til svensk ved å bo i Sverige noen år Ville en fra Oslo slått om til trøndersk ved å bo i Trondheim et par år?

Som nordman legger man fort om til svensk. Svensker sliter med å skjønne norske dialekter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forøvrig hvor hun får penger fra..? Jeg mener - har hun egentlig jobb? 

 

Tror hun er student,på bachelor i eiendomsmegling på BI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Det hadde jeg glemt.

Hvor gammel Var hun da? Hvor gammel er hun nå?! 😳

Husker de spilte låten som hun skulle ut i huset, ble aldri noe hit.. Ikke så mye som har forandret seg på 10år(?) med adre ord :ler:

30 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...